Vraag

Kan niet inloggen/registreren op MyProximus

  • 22 January 2020
  • 11 reacties
  • 1745 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb sinds december proximus voor TV en internet. Heb toen ook een MyProximus account gemaakt, maar wanneer ik wou inloggen, kreeg ik steeds wachtwoord/gebruikersnaam onjuist(heb geprobeerd op andere browser/IP/computer/etc.). Wachtwoord vergeten werkt ook niet want de link doorgestuurd naar mijn e-mail zorgt uiteindelijk(na het invoeren van een ander wachtwoord) voor een error(zie foto). Heb dan eens geprobeerd om opnieuw te registreren aan de hand van een factuur en bijhorende activatiecode. Dit levert na het invoeren van activatiecode en factuurdatum ook een error(zie afbeelding) op.

 

Kan dit opgelost worden?

 

Alvast bedankt!

1
2

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit even testen via een andere webbrowser aub?

Reputatie 6
Badge +2

Eigenlijk heb ik ook zo kets voor. Ik moet inloggen op my proximjs via het forum. Bvb willen reageren op een item van het forum, dan krijg ik de vraag om in te loggen en dan kan ik ook op myproximus. Misschien omdat het dezelfde login en paswoord is. Maar in informatica heb ik geleerd niet meer te zoeken als het anders opgelost wordt. Dus .....

Kan je dit even testen via een andere webbrowser aub?

Elke stap die ik heb gedaan heb ik getest op Opera/firefox/chrome/edge/internet explorer en verschillende computers.

Eigenlijk heb ik ook zo kets voor. Ik moet inloggen op my proximjs via het forum. Bvb willen reageren op een item van het forum, dan krijg ik de vraag om in te loggen en dan kan ik ook op myproximus. Misschien omdat het dezelfde login en paswoord is. Maar in informatica heb ik geleerd niet meer te zoeken als het anders opgelost wordt. Dus .....

Het grappige is dus dat ik op het forum wel kan inloggen, maar niet op het MyProximus deel voor facturen etc.

Reputatie 7
Badge +3

@anton_d 

ik zie geen login meer van jou op myProximus zelf, sinds 7-12-19, met een itsme-login ?

of log je in met het mailadres dat in je profiel staat ? 

als de login echt niet meer lukt, kunnen we best alles laten resetten voor een blanko account zodat je opnieuw kan registreren ?

mvg,

Tina

 

@anton_d

ik zie geen login meer van jou op myProximus zelf, sinds 7-12-19, met een itsme-login ?

of log je in met het mailadres dat in je profiel staat ? 

als de login echt niet meer lukt, kunnen we best alles laten resetten voor een blanko account zodat je opnieuw kan registreren ?

mvg,

Tina

 

Inloggen met e-mailadres ging dus niet(lees: nooit) omdat wachtwoord/gebruikersnaam zogezegd onjuist zijn. Had itsme ook eens geprobeerd, maar dat werkte ook niet(zie afbeelding). Reset het maar, mijn account zal een of andere bug bevatten denk ik :)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@anton_d jouw MyProximus account werd volledig verwijderd. Best even cookies en surfgeschiedenis verwijderen voordat je aan de slag gaat met het maken van een nieuw account. Groetjes, Antonella

soms is het ook best van de cache te ledigen indien je na wissen van cookies nog problemen ondervindt.

@anton_djouw MyProximus account werd volledig verwijderd. Best even cookies en surfgeschiedenis verwijderen voordat je aan de slag gaat met het maken van een nieuw account. Groetjes, Antonella

Na cookies en cache te verwijderen, heb ik geprobeerd opnieuw te registreren (met de e-mail die altijd gebruikte, een gmail). Dit gaf na het invoeren van gegevens, activatiecode enz,  opnieuw een error(zie afbeelding), wederom bij meerdere browsers getest. Heb het dan maar eens geprobeerd met een outlouk.com e-mailadres en registratie is geslaagd. De error ligt dus bij mijn e-mailadres?? Vervolgens geprobeerd om e-mail van mijn MyProximus terug te zetten naar mijn gmail account, maar de link(zie afbeelding) die ik gemaild krijg geeft een error(zie https://drive.google.com/open?id=1AhaD_Q3ygYz6LnPYGcB6qO8A674rMqhD) als ik inlog.

 

Ik kan dus mijn outlook e-mail gebruiken, maar dit is niet handig aangezien ik deze amper gebruik. Kunnen jullie de e-mail toevallig zelf manueel wijzigen?

Error bij registreren
Link om e-mail te wijzigen

 

Reputatie 7
Badge +3

@anton_d  De login werd gewijzigd naar het gmail-adres. Je moet deze wijziging bevestigen via de mail dat je ontvangen hebt. Groetjes, Antonella

@anton_d De login werd gewijzigd naar het gmail-adres. Je moet deze wijziging bevestigen via de mail dat je ontvangen hebt. Groetjes, Antonella

Net de link in de mail getest en geeft dezelfde error als daarnet(google drive link in vorige post). Ik zal het hierbij laten, vermoed dat jullie ook niet weten waarom die error wederom gebeurt :)

Reputatie 7
Badge +3

@anton_d Stuur je me even een privébericht met je logingegevens? Groetjes, Antonella

Reageer