Beantwoord

Kan niet in Proximus Cloud

  • 13 November 2022
  • 43 reacties
  • 1022 Bekeken

In MyProximus zie ik dat ik gratis 10 Gb Cloud heb. Als ik ga naar Mijn producten en dan op Cloud klik, zie ik de details. Mijn login naam staat er naast en de weblink proximuscloud.be ook.

Open ik de weblink, dan krijg ik een fout: “Please check in MyProximus if you are eligible for this product and activate it via MyProximus”. Ik vind ergens nergens in MyProximus een “activate” knop.
Via hulp/search op de Proximus website, zou ik ‘nieuw account’ moeten klikken. Ook dat vind ik nergens.

Ik heb ook de Poximus Cloud App geinstalleerd (windows). Als ik die open, krijg ik een error 2055. (Chrome).
 

Is er ergens nog een activatie-stap te gebeuren vooraleer ik kan gebruik maken van Proximus Cloud ?

groeten,

Els

icon

Beste antwoord door Pat52 27 October 2023, 16:50

Bekijk origineel

43 reacties

Kan niemand van Proximus hier op antwoorden ?

Best (indien nog niet gebeurd is) zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen .

mijn klantennummer is ingevuld in mijn profiel. Dit zou voldoende moeten zijn voor de Proximus medewerkers, veronderstel ik ?

Reputatie 5
Badge +2

@elsvano Het zou nu in orde zijn.

Neen, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb al 4x uitgelogd uit MyProximus, browser volledig afgesloten en dan opnieuw geprobeerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Zowel met Google Chrome als Microsoft Edge, heb ook al de Antivirus afgezet, maar nog steeds hetzelfde probleem !

 

Reputatie 5
Badge +2

@elsvano Ik heb de koppeling in orde gebracht. Als het nog niet werkt kan u via het contactformulier op onze site support aanvragen voor de cloud.

neen, terug afgelogd en opnieuw aangelogd. Nog steeds hetzelfde probleem.

 

Ik zit deze namiddag al MEER DAN 2 UUR in een CHAT om support aan te vragen voor de Cloud.

 

Ik heb al 3x een document gekregen dat ik op de knop “een nieuwe account aanmaken” moet klikken, en nu al 4x gezegd dat er geen optie “nieuwe account aanmaken” is

 

welke support moet ik verder nog aanvragen ?  Ik ben gewoon in rondjes aan het draaien 

Reputatie 5
Badge +2

@elsvano Via onze support pagina kan je een contactformulier invullen zodat ze via mail met u contact opnemen. Dit is de enigste juiste manier om de beste support te krijgen voor cloud problemen.

Via Contacteer onze klantendienst | Proximus > ken mijn nummer > Technische vraag > Internet >

 

@Martin   Martin, als ik dit volg, en op Cloud klik, krijg ik enkel de keuze voor een ‘specifieke vraag’:

geen van deze opties is van toepassing voor mijn probleem. Als ik ‘een cloud-account aanmaken’ klik in deze vragenlijst, krijg ik weerom dezelfde pagina dat ik een nieuwe account voor Cloud moet aanmaken, maar ik heb er al één en er is geen button in My Proximus om een nieuwe account aan te maken … ik vermoed omdat ik er al één heb (maar die duidelijk niet werkt)

ik blijf in rondjes ronddraaien

 

@Michael V : een e-mail sturen via jullie website lukt ook al niet:

 

de chat heb ik al geprobeerd en deze namiddag 2,5 uur bezig geweest in rondjes aan het draaien

@elsvano  je hebt gelijk ik heb het bij mij ook eens geprobeerd  en geraak ook niet verder

dan heb ik geprobeerd via “Andere Vraag” en daar heb je de mogelijkheid om je te laten terugbellen “Proximus belt je terug”:

Anders zal het wachten zijn tot maandag als de PX medewerkers hier terug langskomen

@Michael V inderdaad ook kan het via de optie “Bel me terug” maar mail sturen lukt bij mij ook niet vroeger lukte het altijd voor vragen ivm facturen

Reputatie 5
Badge +2

@elsvano Ik zie net dat de link naar het contactformulier weg is. Ik ga aan de juiste diensten vragen dit zo snel mogelijk in orde te brengen zodat je uw vragen naar de juiste collega’s kunt sturen.

ik heb een formulier ingevuld, ik wacht op een oplossing. (er stond bij dat je beter chat met proximus als je sneller een antwoord wil, maar dat heb ik vorige week al gedaan, en dat leidde tot niets)

 

vorige week vrijdag heeft “Frank van Proximus” mij ook gebeld ‘s avonds om te vragen wat mijn probleem was. Ik heb het nogmaals uitgelegd. Hij ging mijn Cloud-account verwijderen, zodat ik daarna weer een nieuwe zou kunnen aanmaken en dat zou het probleem mogelijks oplossen. Dat is nog steeds niet gebeurd, ik zie in MijnProducten nog steeds mijn (oude) Cloud-account staan, en kan geen nieuwe maken.

M.a.w. ik ben nog geen stap verder, terwijl ik hier via mijn abonnement wel voor betaal om de Proximus Cloud te kunnen gebruiken.

Zeer frustrerend, en niet klantvriendelijk. Ook het feit dat je via alle mogelijke contactmogelijkheden (forum, chat, formulier, eventueel bellen) moet proberen om een poging te wagen tot een oplossing te krijgen, is geen goede service.

Het probleem lijkt mij niet onoverkomelijk groot om opgelost te worden ...

 

@Michael V na bijna 1,5 week dat ik het webformulier doorgestuurd heb, heb ik nog steeds niets gehoord van Proximus

Kan hier aub naar gekeken worden ?

@Michael V intussen ook al voor de 4e keer naar Proximus gebeld op 2 weken tijd.

  • Telkens moet ik mijn probleem opnieuw uitleggen
  • telkens zegt een proximus medewerker dat ik “morgen” ten laatste ZEKER zal gecontacteerd worden door een proximus medewerker om mijn probleem op te lossen
  • telkens blijft het doodstil aan de kant van Proximus, er wordt gewoonweg niets gedaan, het probleem wordt ook niet opgelost, zij nemen geen contact met mij op

daarnet een “tevredenheidsenquete” ivm het probleem ingevuld … hierin nogmaals gemeld dat het probleem NOG STEEDS NIET OPGELOST IS en dat ik NOOIT een REACTIE VAN PROXIMUS krijg

het lijkt me tijd om deze case aan Test-aankoop of het Nieuwsblad door te geven 

Reputatie 7
Badge +4

@elsvano Mijn excuses dat het zo moeilijk verloopt om de juiste mensen te bereiken. Ik heb voor u geïnformeerd bij een collega die Cloud kan nakijken. Hij kijkt dit voor u na. Ik hou u hier dan verder op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +4

@elsvano Mijn collega heeft dit voor je in orde gemaakt. Je kan best je cookies verwijderen via de instellingen en internetopties. Kan je eens testen of alles nu in orde is ? 

Beste @HadewychT

 

eindelijk kan ik nu in Proximus Cloud aanloggen. Wat was uiteindelijk het probleem ? 

en hoe komt het dat een klant verschillende malen Proximus moet contacteren, dat er geen case-nr aan de klant gegeven wordt, dat zij altijd zeggen dat ze gaan terugbellen, maar dat nooit doen ? Daar is zeker nog heel veel werk aan de winkel bij Proximus. Ik weet dat dat niet jouw job is, maar misschien kan je het intern ook aankaarten

alvast heel erg dank voor je tussenkomst !

Reputatie 7
Badge +4

@elsvano Ik ben blij te horen dat alles nu werkt zoals het hoort. Mijn collega heeft je profiel nagekeken en correct gekoppeld. 

De ondersteuning voor de Cloud wordt enkel online gegeven via de link die we je hiervoor al doorgaven. We nemen hiervoor nooit telefonisch contact op. Wat er daar misgelopen zou zijn, kan ik niet zien. Mijn excuses hiervoor. 

Hier identiek het zelfde probleem. Wij betalen voor 10 GB cloud-opslag  en we kunnen niet eens inloggen. Een account aanmaken op Proximus-Blog lukt evenmin.Dit krijg je als antwoord: Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Generated by cloudfront (CloudFront)Request ID: lwlMSt…..==

@HadewychT : hier net hetzelfde probleem, ik geraak maar niet ingelogd op de cloud site.

Tevens ook al eens de Windows-client geinstalleerd en via daar geprobeerd om op mijn Proximus cloud te geraken, maar daar krijg ik foutcode 2055 als ik probeer in te loggen….

Kan jij hierbij helpen a.u.b. ?

Reputatie 5
Badge +2

@Stefprox8 en @Speedygekko Om u voor uw cloud probleem het beste te kunnen helpen kunt u het contactformulier invullen op onze site. Zo komt uw vraag direct bij de juiste collega.

@Michael V : welk formulier dienen we dan juist te gebruiken ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Via daar ?

Indien neen, bezorg je ons dan even de juiste link a.u.b. ?

Alvast bedankt !

ja via uw link = Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus en dan mail sturen kiezen > ken mijn nummer > technische vraag > Internet > cloud > mail ons > formulier invullen

 

Reageer