Een tijdje geleden ben ik veranderd van Orange naar Proximus.
Graag zou ik de app gebruiken om mijn facturen te zien. Nu heb ik al een paar keer geprobeerd om een product toe te voegen maar dit lukt steeds niet. Zowel op de smartphone als pc niet.
Kunnen jullie mij helpen zo dat ik wel een werkende app heb van Proximus?
ps: Bij orange nooit geen problemen gehad van service en apps.
Met vriendelijke groeten,
Robin Poelvoorde
Bladzijde 1 / 1
in afwachting van een reactie van een PX forummedewerker
@manumathys Ik heb juist dossier 51687689 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor verder nazicht.Zou normaal automatisch door het systeem in orde moeten gekomen zijn wat blijkbaar niet gelukt is.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Dag @manumathys ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je zo snel mogelijk te informeren. Groetjes, Heidi
@manumathys Om te beginnen excuses want dit is niet normaal dat u hierover nog niets gehoord hebt.Ik heb dit alles nu doorgegeven aan mijn M&P zodat deze uw dossier/probleem kan laten escaleren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel
Ik kan perfect inloggen op de website, lukte ook helemaal op de incognito pagina, maar de app blijft steken op dit scherm
ter info: “ivm blijft draaien “
probeer eens via laptop bv. door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties: CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P) en dan surfen naar http://myproximus.be (alle cookies aanvaarden) wat dit geeft?
@manumathys
werk je op gsm of op computer?
ik gebruik zelf zowel de app op gsm als de login op laptop en ervaar tot nu toe weinig problemen van blijven draaien, dus heb niet dadelijk een verklaring. sorry.
je hebt mail ontvangen met link? daar dien je procedures te volgen om je account te vervolledigen?
volgens mij is het dan een eigen account en kan je verder aanpassen wat je wil?
account aanpassen: dat ga ik zelf ook even uitzoeken :-)
groeten
Tina
Bedankt Tina
Ik kan nu inderdaad aan m’n gegevens en verbruik in de MyProximus website maar de app draait nog steeds zonder eind. Heb app al proberen deleten en opnieuw installeren maar geen resultaat. bedankt om hier wat tips over te geven aub.
ook, hoe pas ik dit tijdelijke account aan naar een eigen account? Is me niet helemaal duidelijk
bedankt voor je feedback
@manumathys
ontkoppeling was idd ok, rest nog niet
ik heb een collega gevraagd om een “tijdelijk” account te maken onder je nieuwe klantennr
kan je eens kijken: heb je mail ontvangen om te bevestigen?
Wellicht kan je al aanpassen naar een eigen account?
Hou je ons op de hoogte?
mvg, Tina
Beste Tina
bedankt voor je reply. Ik heb nu inderdaad mijn MyProximus account afgesloten met m’n oude telefoonnummer die ik al twee jaar niet meer gebruik. Vreemd dat dit überhaupt nog actief was. Ik denk het oude account goed te hebben afgesloten op basis van jouw links, maar nu kan ik noch via de app noch via de website me opnieuw aanmelden. App blijft op inlog scherm steken en website zegt ‘this page is not working’
heb ook geprobeerd opnieuw aan te loggen via itsme maar ook dat gaf bad request melding.
Dus ik zit weeral vast , bedankt ok me verder te helpen dit opgelost te krijgen
groeten
manu
@manumathys
ik hoop dat ik het goed begrepen heb:
MyProximus: ik zie dat je wel een my prox login hebt voor een gsm beginnend met 0485… en met hetzelfde mailadres als je login hier op het forum?
maar het actieve gsm nr onder je nieuwe klantennr begint met 0456… ?
je kan daar niet hetzelfde mail adres gebruiken als bij je eerste account
wil je hetzelfde mailadres blijven gebruiken?
je zal het eerste account moeten afsluiten en dan kan je nieuwe login maken
want ik zie geen my prox account voor je nieuwe klantennr 624…………?
FYI: iemand van PX zelf zal je nu niet meer kunnen verder helpen, want op weekends en feestdagen komen ze hier niet langs.
En weer een week verder zonder enige vooruitgang?! Weet er eigenlijk wel iemand waar het aan schort? Als dit niet opgelost is de eerste week van Januari ben ik weg als klant
bedankt voor zeer spoedige opvolging dus
groeten en fijn eindejaar
Hallo
Ondertussen bijna twee weken verder en nog steeds geen nieuws of zicht op enige verbetering? Als dit niet snel opgelost geraakt ga ik genoodzaakt zijn terug nr de concurrentie te gaan, ik heb echt iets meer ondersteuning nodig dan dit
bedankt om nog eens naar te kijken
groetjes
Hallo @Joel M
is er toevallig al enig nieuws hierover? Begint een beetje vervelend te worden dat ik nog steeds nergens kan inloggen ( oude mobile Vikings tel nummer wordt niet herkend als Proximus nr en m’n klantennummer ontbreekt nog steeds een factuur en validatie code).
bedankt voor de snelle hulp!!
Bedankt voor je antwoord Joel Heb je enig idee wanneer dit dan wel in orde zou zijn? Ik verblijf momenteel in het buitenland, er wordt dagelijks een Roaming Pass geÏnstalleerd - wat goed werkt - maar ik heb geen idee in hoeverre mijn budget evolueert.
Daarvoor zou ik wel in de app moeten kunnen.
Bedankt alvast voor de hulp
Gr
Manu
@manumathys De aanvraag van de mobile is nog niet volledig verwerkt in ons systeem.Van zodra dat ok is gaat u de MyProximus verder kunnen gebruiken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Ter info: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Zit met hetzelfde probleem, kan geen Product toevoegen want klantnummer bestaat maar ben pas klant dus geen activatiecode noch laatste factuur nummer, en mijn nummer dat van Mobile Vikings komt wordt niet herkend.
Alle tips zijn welkom, Proximus helpdesk reageert gewoon niet of enkel met automatische antwoorden.
Bedankt voor de hulp
@RobinP Dag, ik heb je een privebericht gezonden. Tijdelijk gebruiker is aangemaakt. Groetjes Luc
Beste,
Heb al meerdere malen geprobeerd om mij via de app beheerder te maken en dan moet ik iedere keer opnieuw inloggen maar daar blijft het maar laden en veranderd er niets. Dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.