Vraag

Kan geen product toevoegen in MY proximus

  • 14 November 2022
  • 23 reacties
  • 293 Bekeken

Beste,

 

Een tijdje geleden ben ik veranderd van Orange naar Proximus. 

Graag zou ik de app gebruiken om mijn facturen te zien. Nu heb ik al een paar keer geprobeerd om een product toe te voegen maar dit lukt steeds niet. Zowel op de smartphone als pc niet.

Kunnen jullie mij helpen zo dat ik wel een werkende app heb van Proximus?

 

ps: Bij orange nooit geen problemen gehad van service en apps.

 

Met vriendelijke groeten,

Robin Poelvoorde


23 reacties

in afwachting van een reactie van een PX forummedewerker 

ben je beheerder → Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

Veelgestelde vragen over MyProximus | Proximus

Beste,

 

Heb al meerdere malen geprobeerd om mij via de app beheerder te maken en dan moet ik iedere keer opnieuw inloggen maar daar blijft het maar laden en veranderd er niets. Dus geen idee hoe ik dit kan oplossen. 

Reputatie 7
Badge +3

@RobinP  Dag, ik heb je een privebericht gezonden. Tijdelijk gebruiker is aangemaakt. Groetjes Luc

Zit met hetzelfde probleem, kan geen Product toevoegen want klantnummer bestaat maar ben pas klant dus geen activatiecode noch laatste factuur nummer, en mijn nummer dat van Mobile Vikings komt wordt niet herkend. 

Alle tips zijn welkom, Proximus helpdesk reageert gewoon niet of enkel met automatische antwoorden. 

Bedankt voor de hulp

Ter info: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys De aanvraag van de mobile is nog niet volledig verwerkt in ons systeem.Van zodra dat ok is gaat u de MyProximus verder kunnen gebruiken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Bedankt voor je antwoord Joel
Heb je enig idee wanneer dit dan wel in orde zou zijn? Ik verblijf momenteel in het buitenland, er wordt dagelijks een Roaming Pass geÏnstalleerd - wat goed werkt - maar ik heb geen idee in hoeverre mijn budget evolueert. 

Daarvoor zou ik wel in de app moeten kunnen. 

Bedankt alvast voor de hulp 

Gr

Manu 

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys Ik heb juist dossier 51687689 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor verder nazicht.Zou normaal automatisch door het systeem in orde moeten gekomen zijn wat blijkbaar niet gelukt is.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hallo @Joel M 

is er toevallig al enig nieuws hierover? Begint een beetje vervelend te worden dat ik nog steeds nergens kan inloggen ( oude mobile Vikings tel nummer wordt niet herkend als Proximus nr en m’n klantennummer ontbreekt nog steeds een factuur en validatie code).

bedankt voor de snelle hulp!!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @manumathys ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je zo snel mogelijk te informeren. Groetjes, Heidi

Hallo 

Ondertussen bijna twee weken verder en nog steeds geen nieuws of zicht op enige verbetering? 
Als dit niet snel opgelost geraakt ga ik genoodzaakt zijn terug nr de concurrentie te gaan, ik heb echt iets meer ondersteuning nodig dan dit 

bedankt om nog eens naar te kijken 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys Om te beginnen excuses want dit is niet normaal dat u hierover nog niets gehoord hebt.Ik heb dit alles nu doorgegeven aan mijn M&P zodat deze uw dossier/probleem kan laten escaleren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

En weer een week verder zonder enige vooruitgang?! 
Weet er eigenlijk wel iemand waar het aan schort? 
Als dit niet opgelost is de eerste week van Januari ben ik weg als klant

bedankt voor zeer spoedige opvolging dus 

groeten en fijn eindejaar 

 

FYI: iemand van PX zelf zal je nu niet meer kunnen verder helpen, want op weekends en feestdagen komen ze hier niet langs.

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys 

ik hoop dat ik het goed begrepen heb: 

MyProximus: ik zie dat je wel een my prox login hebt voor een gsm beginnend met 0485… en met hetzelfde mailadres als je login hier op het forum?

maar het actieve gsm nr onder je nieuwe klantennr begint met 0456… ?

je kan daar niet hetzelfde mail adres gebruiken als bij  je eerste account

wil je hetzelfde mailadres blijven gebruiken?

je zal het eerste account moeten afsluiten en dan kan je nieuwe login maken 

want ik zie geen my prox account voor je nieuwe klantennr 624…………?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_end/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/myproximus/myproximus/instellingen/je-myproximus-account-afsluiten.html

kan je hier eens kijken?

en hier

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_register/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/myproximus/myproximus/registreren/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

 wil je aub nog eens kijken en proberen?

mvg,

Tina

 

Beste Tina 

bedankt voor je reply. Ik heb nu inderdaad mijn MyProximus account afgesloten met m’n oude telefoonnummer die ik al twee jaar niet meer gebruik. Vreemd dat dit überhaupt nog actief was. 
Ik denk het oude account goed te hebben afgesloten op basis van jouw links, maar nu kan ik noch via de app noch via de website me opnieuw aanmelden. App blijft op inlog scherm steken en website zegt ‘this page is not working’

heb ook geprobeerd opnieuw aan te loggen via itsme maar ook dat gaf bad request melding.

Dus ik zit weeral vast , bedankt ok me verder te helpen dit opgelost te krijgen

groeten

manu 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys 

ontkoppeling was idd ok, rest nog niet

ik heb een collega gevraagd om een “tijdelijk” account te maken onder je nieuwe klantennr

kan je eens kijken: heb je mail ontvangen om te bevestigen?

Wellicht kan je al aanpassen naar een eigen account?

Hou je ons op de hoogte?

mvg, Tina

Bedankt Tina 

Ik kan nu inderdaad aan m’n gegevens en verbruik in de MyProximus website maar de app draait nog steeds zonder eind. Heb app al proberen deleten en opnieuw installeren maar geen resultaat. 
bedankt om hier wat tips over te geven aub.

ook, hoe pas ik dit tijdelijke account aan naar een eigen account? Is me niet helemaal duidelijk 

bedankt voor je feedback 

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys 

dank voor feedback

account aanpassen: dat ga ik zelf ook even uitzoeken :-)

 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys

via deze linken?

Wachtwoord, login of gsm-nummer voor MyProximus wijzigen | Proximus

en/of

Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@manumathys 

werk je op gsm of op computer? 

ik gebruik zelf zowel de app op gsm als de login op laptop en ervaar tot nu toe weinig problemen van blijven draaien, dus heb niet dadelijk een verklaring. sorry.

je hebt mail ontvangen met link? daar dien je procedures te volgen om je account te vervolledigen?

volgens mij is het dan een eigen account en kan je verder aanpassen wat je wil?

groetjes… hou je me op de hoogte?

 

ter info: “ivm blijft draaien “

probeer eens via laptop bv. door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar http://myproximus.be (alle cookies aanvaarden)
wat dit geeft?

Ik kan perfect inloggen op de website, lukte ook helemaal op de incognito pagina, maar de app blijft steken op dit scherm 

 

Reageer