Vraag

Issues My proximus website

  • 28 June 2022
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hello Proximus,

 

De laatste tijd ondervind ik wel wat probleempjes of bugs bij het proximus portaal.

Zo laat de gegeven snelheid naar m’n bbox al een maand niet meer in.

 

 

En op regelmatige basis kan ik m’n data verbruik van de smartphones niet opvolgen.

 

Ook is het zelfs niet mogelijk (gisteren opgemerkt) dat ik geen bestellingen kan plaatsen via my proximus. Dan krijg ik een foutmelding dat het niet aan mij ligt maar aan jullie.

 

Melding krijg ik ook soms door gewoon aan te melden. (Na een refresh is dat in orde.)

 

Ik heb even gewacht om hier melding van te maken in de hoop dat dit uit zich zelf zou oplossen, maar dat is niet het geval precies.

 

How to fix?

 

MVG,
Lorre


7 reacties

Heb je dat voor beide gevallen zowel via Myproximus app als via de Myproximus web versie?

Als je met de web versie werkt, mss toch ook eens proberen door eerst een privé venster te openen in je browser via de toetscombinatie
CTRL SHIFT N 

en dan surfen naar : https://www.proximus.be/login/nl/default.html 
> alle cookies aanvaarden

en zien of het dan wel lukt.

Reputatie 2
Badge +1

@Martin 

Daar had ik ook al aan gedacht maar dit geeft de zelfde foutmeldingen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb al meer dan 3 weken hetzelfde probleem. Steeds foutmeldingen bij de Proximus Mail instellingen, Mobiele instellingen en de pagina met Producten. Nu nog steeds op website van MyProximus.

Van de technische dienst kreeg ik als antwoord:  er is momenteel een migratie bezig is naar een nieuw platform  vandaar de foutmeldingen. 

Deze tip kreeg ik ook : Gelieve de betrokken pagina te herladen in je browser naar een paar maal zal het wel lukken. Inderdaad geen foutmelding tot wanneer je iets wil wijzigen , dan krijg je de melding dat MyProximus momenteel geen wijzigingen kan opslaan.

Via de App MyProximus had ik dit ook maar na de update van gisteren , geen probleem om te raadplegen meer behalve al je iets wil wijzigen ,dan krijg je de melding dat MyProximus momenteel geen wijzigingen kan opslaan.  Nieuw probleem is dat de chatfunctie nu steeds automatisch start bij het open van de MyProximus App ( heb het gemeld via de shaker).

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw  @Pat52  @Martin 

Er zijn momenteel inderdaad technische problemen met MyProximus. Deze zouden echter vooral betrekking hebben op bestellingen via MyProximus. Onze technische teams onderzoeken de oorzaak en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Indien jullie deze meldingen blijven krijgen, vragen we om ons hierover feedback te bezorgen voor verder nazicht via de shaker (door te schudden met de gsm in de MyProximus app).

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD is niet alleen in de app, maar ook de webversie.

Ik kan nu nog (op moment van schrijven) steeds niet de snelheden zien die bij mij thuis binnenkomt (is maar een voorbeeld) Refresh of Cash legen, Private modus, andere browser gebruiken helpt gewoon niet.

FYI: AntonellaD schreef: Vanaf 01/07/2022 verander ik van functie binnen Proximus en zal ik helaas niet meer werkzaam zijn op het forum.

Dus zal het wel iemand anders van het Prox forumteam overnemen.

Reputatie 7
Badge +3

We geven jullie opmerkingen door aan het betrokken team van MyProximus. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

Reageer