Vraag

Instellingen error GuestWifi


Via de website My Proximus tracht ik de instellingen aan te passen. Bij opslaan krijg ik een errormelding (zie screenshot). Eveneens is het ook niet mogelijk om eigen achtergrond in te voegen.
Mijn klanten worden nu uit een betalende service geworpen na 15 min.
Reeds melding gemaakt van het probleem bij jullie diensten. Nu tracht ik al 2 dagen in contact te treden met de klantendienst maar er is enkel wachtmuziek.
Kan u mij dringend contacteren zodanig dat ik mijn klanten een nette service kan bieden, wat ik ook van jullie contractueel verwacht.
Was er geen 2 min conventie van de operatoren naar de klanten toe?
Bedankt om het nodige snel te regelen.

10 reacties

screenshot
Na 1u28min41sec in wacht rest er mij niks meer dan ophangen.
Graag contactname morgen per telefoon
louter ter info:
hier op het forum zal er niemand meer reageren van het proximus team (aangezien het al na 22u uur is) en zal dit pas morgen zijn als ze hier terug langskomen.
Wel kun je nog 0800 22 800 bellen tot 24u.
Reputatie 7
Badge +3
SLauwers waar kunnen we u met helpen? Groeten Els
Beste Els,

Bedankt voor je berichtje.
De instellingen voor de GuestWifi toepassing zijn niet instelbaar via de website (zie errror bovenaan ticket)
Mvg
Sven
Reputatie 7
Badge +3
SLauwers dus u logt in via myproximus, daar ziet u dan een portal toegevoegd staan en dan kan u klikken op manage your bizz guest wifi. Krijgt u dat te zien? groeten Els
Dat klopt ik kan dat zien en gegevens invullen.
Bij opslaan krijg ik een error en de aangepaste gegevens worden niet bewaard.
(error zie screenshot)
Mvg

Sven
Reputatie 7
Badge +3
SLauwers dus als ik het goed begrijp bent u nog bezig met het in te stellen van u bizz guest wifi? Groeten Els
De bizz guest wifi werkt, de standaard staat ingesteld.
Echter is het de bedoeling dit te wijzigen, wat kan via de My Proximus website, echter de aanpassingen worden niet opgeslagen.
Mvg
Sven
Reputatie 7
Badge +3
SLauwers ik heb een mail gezonden naar de desbetreffende dienst, zij gaan dit verder voor u nakijken van zodra wij meer weten hoort u het ook. Groeten Els

Reageer