Vraag

Inloggen MyProximus op pc

  • 3 December 2017
  • 6 reacties
  • 906 Bekeken

Tot enkele dagen geleden logde ik mij tot MyProximus op pc aan door middel van mijn GSM-nummer en een persoonlijk gekozen vast wachtwoord. Nu dien ik mij aan te loggen door eerst enkele foto's te selecteren op de Proximus-site en vervolgens een code in te geven welke mij telkens afzonderlijk per SMS overgemaakt wordt. Ik vind deze nieuwe procedure zeer omslachtig temeer dat men steeds zijn Gsm-toestel bij de hand moet hebben ! Is het niet meer mogelijk om gewoon in te loggen met eigen gebruikersnaam en paswoord ?

6 reacties

Ik heb exact dezelfde vraag. Meer nog: ik kan niet eens meer inloggen met mijn bestaande gebruikersnaam en wachtwoord. Dit wordt blijkbaar niet meer herkend. Ik zou graag opnieuw kunnen inloggen aan de hand van gsm-nummer en wachtwoord (zoals vroeger) of aan de hand van gebruikersnaam en wachtwoord zonder opnieuw andere wachtwoorden te moeten aanmaken.
Aan les 77. Ik had ondertussen het probleem aan Proximus met een e-mail overgemaakt. Heden kreeg ik het volgende antwoord:
" Normaal gezien zou u gewoon met uw gsm nummer in kunnen loggen. Eigenlijk is het best een account aan te maken met uw e-mail adres als login, deze dient u dan binnen 14 dagen te bevestigen en zal een 'definitief' account zijn.

Indien u hier gebruik van wilt maken, zal ik uw oude account moeten verwijderen en kunt u via onze website (www.proximus.be) een nieuw account aanmaken. "


Alvorens een nieuwe account aan te vragen heb ik toch nog even geprobeerd mij een te melden met GSM-nummer en wachtwoord en .... ik ben in My Proximus binnengeraakt !

Ik zou zeggen: probeer het ook nog ne keer en lukt het niet, meldt het dan ook aan Proximus
Beste,

Bedankt voor uw reactie maar bij mij lukt het niet om via My Proximus in te loggen met mijn gsm-nummer. Wanneer ik dat doe, en daarna op "volgende" klik, wordt er eerst een unieke code verzonden via sms waarmee ik vervolgens moet inloggen. Vroeger kon ik gewoon aan de hand van mijn gsm nummer en wachtwoord inloggen zonder dat er eerst een code moest ontvangen worden via sms. Ik zou dat dus heel graag opnieuw willen kunnen want ik wil graag mijn facturen in detail kunnen raadplegen zonder veel omwegen. Hopelijk begrijpt u een beetje wat ik bedoel.
Voor zover ik weet, heb ik een account op basis van zowel gsmnummer als emailadres aangezien ik ook steeds mijn facturen ontvang via mijn emailadres. Ik zie dus niet meteen in waarom ik een nieuwe account zou dienen aan te maken?
Ik heb dit probleem reeds gemeld aan Proximus maar ik ontvang geen enkele reactie van hen...Vandaar dus mijn reactie hier op het forum 😉
inderdaad in veel geval moet iemand van proximus een bepaalde instelling doen vooral het gaat werken.
Als ze niet reageren mss nog eens een privébericht sturen en als je een twitter account hebt nog eens langs deze weg de vraag stellen aan proximus.
Beste les77
Sedert de ontvangst van de reactie van Proximus op mijn e-mailbericht kan ik nog steeds terug inloggen met GSM-nummer en wachtwoord. Ik zou dus aanraden om nogmaals uw probleem aan Proximus te signaleren. Ter informatie,het bericht dat ik ontving kwam uit van " proximus.customer.care@proximus.com " en was ondertekend door Amanda. Veel geluk !

Reageer