Vraag

info op widget aanpassen

  • 31 August 2019
  • 19 reacties
  • 846 Bekeken

Dag,

Op mijn vorige GSM liet de widget van de myProximus app mijn 4g verbruik zien. Nu heb ik een nieuwe GSM gekocht en de widget laat mij nu zien hoeveel belminuten ik verbruikt heb.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan veranderen zodat mijn internetverbruik terug weergegevn wordt?

19 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Christoph96,

ik probeer even uit te leggen :
als je op het scherm van MyProx App met verbruik tikt, krijg je een menu met mogelijkheden.
Achter elk item vb "oproepen nationaal..." staat een sterretje.
Als je tikt op wat je wil zien op dat hoofdscherm zie je het sterretje van kleur veranderen en krijg je melding bovenaan je scherm wat wordt getoond als standaard op je overzichtsscherm.
Via pijl linksboven kan je terug naar het overzichtsscherm.Test je eens ?
Groetjes,
Tina
Ik wist al dat het normaal met het sterretje moest werken, maar toch veranderde het niet. Nu er een nieuwe maand begonnen is, is het plots toch veranderd naar dataverbruik. Dus nu is alles in orde
Reputatie 7
Badge +3
Christoph96,

Fijn om te horen dat alles voor u in orde is gekomen.

Groetjes,Joel
Hey,

Bij mij heeft dit niet geholpen, na een update een paar maand geleden krijg ik enkel mijn belminuten (onbeperkt) te zien waar ik niks mee ben. Als ik de app open staat mijn data wel op het startscherm, maar de op de widget niet.
Reputatie 7
Badge +3
Dag tijsrx,
Via ons YouTube-kanaal vind je wellicht een antwoord op jouw vraag.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLTdre3HM8tOqvncG_BvV5BCtMDN6HSjFX
Groetjes,
Antonella
Ik zal het nog eens proberen:

mijn dataverbruik is aangevinkt in de app, is het enigste wat ik op het startscherm van de app zie maar op de widget staat toch mijn internationale oproepen. Dit was tot een paar maand geleden niet het geval maar na een update was het ineens veranderd.

begrijpt u mijn vraag nu?
met een afspeellijst van nutteloze videos ben ik nameljk niet veel
Reputatie 7
Badge +3
Dag tijsrx,
Heb je al eens geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
meermaals
Reputatie 7
Badge +3
Dag tijsrx,
Voor verder onderzoek heb ik een dossier opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Het dossiernummer vind je terug bij je profielgegevens.
Zij zullen jou verder op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Beste, ik zit met hetzelfde probleem
Sterretje staat goed.
Al meermaals App geinstalleerd
App data vereijdered
Android cache verwijderd.

Tot nu toe geen resultaat
Enkel de onbeperkte bel minuten ipv verbruikte data.
Reputatie 7
Badge +3
Beste ydm,

Kan u uw profielgegevens aanvullen(klantnr, gsmnr …).

Dan laat ik het ook voor u nakijken.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,Joel.
Beste,

Ik heb mijn nummer ingevuld.
Het nummer staat op het bedrijf waar ik werk.
Reputatie 7
Badge +3
ydm, ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 43185159.Zij zullen het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Ik heb hetzelfde probleem.
App opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Nummer staat op het bedrijf.
Reputatie 5
Badge +2
Hey hdh,

Kan je even in je profiel je klantgegevens aanvullen?Dan kunnen we dit doorgeven voor je.

Groetjes IngeDc
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +3
@tijsrx @ydm @hdhHierbij de info dat we over dit probleem hebben doorgekregen van de bevoegde dienst:
We hebben momenteel problemen met onze toepassing, maar onze technische dienst doet er alles aan om de problemen op te lossen.
U kunt proberen de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren, dit lost enkele problemen op, maar als het probleem blijft bestaan, aarzel dan niet om het direct aan ons te melden op onze applicatie.
Om dit te doen, open uw app en schud uw mobiele telefoon, de boodschap "Meld een probleem" verschijnt en stelt u in staat om een opmerking achter te laten die direct door onze technische dienst zal worden verzonden.
Groetjes,
Antonella

nieuwe app en nog steeds hetzelfde probleem, kan zelf niet meer selecteren wat ik in de widget wil zien.

Reputatie 7
Badge +3

@tijsrx  Kan je dit even melden via de app zelf? Dan komt dit rechtstreeks terecht bij de juiste dienst voor nazicht.

Om dit te doen, open uw app en schud uw mobiele telefoon, de boodschap "Meld een probleem" verschijnt en stelt u in staat om een opmerking achter te laten die direct door onze technische dienst zal worden verzonden.

Groetjes,
Antonella

Reageer