Beantwoord

Ik wil mijn klantennummer kennen, maar dat vindt ik nergens

  • 9 May 2022
  • 5 reacties
  • 1091 Bekeken

Beste Proximus

 

Ik heb een factuur gekregen en wou weten waarom dat zo hoog is. Nu, ben hele tijd aan het zoeken naar mijn klantennummer maar dat heb ik blijkbaar nooit gekregen op mijn welkomstbrief. Ook op de mail van mijn factuur heb ik geen PDF gekregen. Ik heb heel jullie website bezocht maar telkens wordt er gezegd dat ik op mijn welkomstbrief moet kijken wat ik dus heb gedaan. Ik heb alleen mijn telefoonnummer (dat ik in mijn profiel heb gezet). Ik heb een abonnement bij jullie.

 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

m.v.g.

icon

Beste antwoord door M_016 10 May 2022, 17:38

Bekijk origineel

5 reacties

Heb je al via  → MyProximus – Klantenzone | Proximus  geprobeerd om die terug te vinden.

Ja dat heb ik gedaan. 
ik heb zowel als op mijn factuur, als mijn welkomsbrief gekeken en vind niets.

En als je via myproximus de details van je factuur (pdf bestand dat je kan downloaden) staat je klantnummer daar ook nergens op?

Anders ga je moeten wachten tot een proximus forummedewerker morgen je hierbij kan verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Op de 1e bladzijde van uw factuur links boven staat normaal altijd: 1) documentnr, 2) klantnr en 3) rekeningnr

Zoals aangestipt door @Martin kunt u via MyProximus - Aanrekeningen - keuze tussen adressen (eventueel) - maand - 3 vertikale puntjes rechts uw factuur in pdf formaat downloaden

Uw klantnr is trouwens normaal ook voorhanden onder mijn account (klik op uw naam/login MyProximus rechts boven) 

Succes

Reputatie 7
Badge +3

Dag @2002 je factuur beslaat de periode april + mei en is dus éénmalig hoger dan afgesproken. Je klantnummer stond trouwens ingevuld in je profiel hier, uit nazicht blijkt dit het juiste! Groetjes, Heidi

Reageer