Beantwoord

hoe account verwijderen

  • 30 January 2021
  • 8 reacties
  • 1718 Bekeken

Beste, hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account? Ik wil een andere account aanmaken.

Mijn account hing aan mijn oude werkgever en nu heb ik pay And go dus ik wou het oudere verwijderen en zo op Nr nieuwe maken. Kan iemand me helpen aub

icon

Beste antwoord door KatrienH 4 February 2021, 10:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Super bedankt het is gelukt nu

Reputatie 7
Badge +5

@KatrienH Je account is verwijderd.

Oh ok Martin ik wist het niet, ik heb dit gedaan zoals je zei ;-)

@KatrienH Best geen privégegevens posten op een openbaar forum zoals je mail adres enz., maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen

de met “privé” aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Oh ok Martin ik wist het niet, ik heb dit gedaan zoals je zei ;-)

 

Reputatie 7
Badge +5

@KatrienH Met welk e-mail adres is het vorige MyProximus account aangemaakt? Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel?  Dan bekijken we het eens.

Ok super bedankt. Is geen nieuw Nr. Ik heb nog wel even geduld tot maandag. 
 

bedankt voor het duidelijke antwoordt. 
fijne zondag nog

@KatrienH Dit kunnen alleen door een proximus medewerker gebeuren en als zij hier maandag terug langskomen kunnen de dit doen voor u.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :  In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

de met “privé” aangeduide tekstvelden, kunnen enkel de proximus medewerkers  bekijken.

 

Maar als het een nieuw nummer is kun je voor een P&G een apart account aanmaken, want voor ieder pay and go nummer moet je toch een apart account aanmaken.