Vraag

HLN vraagt GID code voor epress


In MyProximus is mijn e-press actief voor HLN maar langs kant HLN werkt het niet.

Support van HLN vraagt nu mijn GID code. Na 3 telefonische pogingen en 1 poging via mail, zonder resultaat, probeer ik het eens via het Forum. Kan ik mijn GID code krijgen aub?


38 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Drixx Ik heb voor u contact opgenomen met HLN en ze alle gegevens voorzien om deze koppeling in orde te brengen voor je. 

Reputatie 7
Badge +3

@guydella 

We hebben vastgesteld dat je my proximus account nog gevalideerd moet worden; hiervoor is ticket:  IM12137605 opgemaakt. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@guydella Ik heb hen zelf die GID al doorgegeven. Zij hebben dit ondertussen in orde gemaakt. U zal van hen vandaag een mail ontvangen met alle nodige info. 

Reputatie 7
Badge +3

@Stever 

 

Via het forum mogen we het GID nummer niet geven, 

Kan je op je forum profiel een GSM nummer vermelden waarop we je telefonisch kunnen contacteren?

 

Geert

beste Michael, het is intussen opgelost. Mijn ‘myproximus account’  diende ‘opnieuw’ geactiveerd.

 
Reputatie 7
Badge +3

@Erna Michiels 

Ik onderzoek dit voor jou, je mag je klantnummer op je profiel toevoegen a.u.b.

 

Groeten

Geert

 

Het account zou aangemaakt zijn,ik kan via link HLN starten met lezen,doch krijg dan melding dat mijn GRATIS HLN+  op zijn?

 

Mijn telefoonnr. is toegevoegd aan mijn profiel om GID nr. te verkrijgen.

Ik heb de indruk dat geen van beiden zowel Proximus als HLN met kennis van zaken op de hoogte zijn van dit probleem.

Telkens ontvangt men een voorop opgestelde E-mail met oplossingen die niet baten.

 Ik wil zelfs van het voordeel , gratis abonnement, verlost worden maar dit is zelfs niet mogelijk.

 

Groeten,

Jos Van Herck

 

account HLN is gekoppeld,doch heb nog altijd geen  toegang tot digitale HLN+ artikels.Krijg bericht “gratis HLN+ zijn op”

Ik heb al weken hetzelfde probleem. Eén medewerker wist mij een GID-code te bezorgen maar Het Laatste Nieuws vindt geen informatie via de code. Mijn laatste contact met de helpdesk resulteerde in een antwoord dat bestond uit een aantal links naar allerhande onderdelen van de Proximus-site. Maar geen GID-code. Waarschijnlijk heeft uw medewerker mijn vraag helemaal niet begrepen.

Graag dus ook voor mij uw tussenkomst bij Het Laatste Nieuws.

Reputatie 7
Badge +4

@guydella Ik laat het nakijken door HLN

Krijg ook vraag naar GID code van HLN?

 

Reputatie 5
Badge +2

@Drixx Ik kan je via het forum deze informatie niet geven wegens het om vertrouwelijke informatie gaat. Je kunt deze bekomen bij onze technische dienst op het nummer 0800 22 800.

@Michael V In andere posts zie ik dat forummedewerkers deze GID code regelmatig via het profiel doorgeven. Waarom is dat nu geen optie? Ik heb de technische dienst al 3 maal gebeld maar er wordt telkens toe gegooid.

Reputatie 7
Badge +4

@pieterdl92 Ik heb je gegevens doorgegeven aan HLN om dit voor je na te kijken. Aan onze kant is alles in orde. 

Wanneer wordt account geactiveerd?Is wel vervelend dat ik geen toegang heb tot HLN abonnement!

Badge

Beste Proximus,

Ik heb een GID code van jullie ontvangen, maar ik heb nog steeds geen toegang tot HLN E-Press. 
Aangezien er op MyProximus staat dat HLN E-Press “actief” is, en het nog steeds niet lukt, kunnen jullie aub het nodige doen zodat m’n toegang in orde komt?

ik krijg steeds volgende foutmelding wanneer ik MyProximus wens te koppelen met m’n HLN account :

 


Na een tiental mails met Proximus te hebben uitgewisseld, zou het fijn zijn hiervoor een oplossing te bekomen.

Alvast dank!

 

 

HLN vraagt mijn GID-code. Kunnen jullie dir doorgeven aan HLN zodat ik opnieuw dit voordeel heb. 

Ik heb hetzelfde probleem met epress, my proximus geeft weer dat de account (reeds) gekoppeld is maar HLN kan in haar databanken niets terugvinden. na een aantal pogingen bij proximus helpdesk heeft een medewerker mij een ‘GID code gegeven… deze komt overeen met mijn klantnummer… ik twijfel of deze correct is gezien heel wat geaarzel en twijfel langs de proximus kant.

Kan u me mijn GID code meedelen  ? mijn klantnummer is 1000143

 
 

Done 

Reputatie 7
Badge +3

We nemen zo snel mogelijk met jou contact op.

 

Geert

Reputatie 5
Badge +2

@Patrick L Voor de GID kun je best even contact opnemen. Het gaat hier op privé gegevens en die worden niet op een publiek forum gedeeld.

Ik heb al verschillende maal geprobeerd om mijn activatie van mijn e-press weer op gang te krijgen. Zowel bij Proximus als bij HLN. Ik heb wel de GID code gekregen van Proximus en doorgegeven aan HLN maar er is nog steeds niets veranderd  en ondanks ik recht zou hebben op e-press kmot het maar niet in orde.Kunnen julie aub iets doen zodat ik weer digitaal het nieuws kan volgen.

Groeten,

Erna Michiels

Reputatie 7
Badge +4

@pieterdl92 Sorry voor de late reactie. HLN heeft dit ondertussen in orde gemaakt. Je zou hier van hen een mail over gekregen moeten hebben eind april. 

Reageer