Vraag

HLN vraagt GID code voor epress

  • 25 May 2022
  • 11 reacties
  • 150 Bekeken

In MyProximus is mijn e-press actief voor HLN maar langs kant HLN werkt het niet.

Support van HLN vraagt nu mijn GID code. Na 3 telefonische pogingen en 1 poging via mail, zonder resultaat, probeer ik het eens via het Forum. Kan ik mijn GID code krijgen aub?


11 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Drixx Ik kan je via het forum deze informatie niet geven wegens het om vertrouwelijke informatie gaat. Je kunt deze bekomen bij onze technische dienst op het nummer 0800 22 800.

@Michael V In andere posts zie ik dat forummedewerkers deze GID code regelmatig via het profiel doorgeven. Waarom is dat nu geen optie? Ik heb de technische dienst al 3 maal gebeld maar er wordt telkens toe gegooid.

Reputatie 4
Badge +2

@Drixx Ik heb voor u contact opgenomen met HLN en ze alle gegevens voorzien om deze koppeling in orde te brengen voor je. 

Ik heb al weken hetzelfde probleem. Eén medewerker wist mij een GID-code te bezorgen maar Het Laatste Nieuws vindt geen informatie via de code. Mijn laatste contact met de helpdesk resulteerde in een antwoord dat bestond uit een aantal links naar allerhande onderdelen van de Proximus-site. Maar geen GID-code. Waarschijnlijk heeft uw medewerker mijn vraag helemaal niet begrepen.

Graag dus ook voor mij uw tussenkomst bij Het Laatste Nieuws.

Ik heb de indruk dat geen van beiden zowel Proximus als HLN met kennis van zaken op de hoogte zijn van dit probleem.

Telkens ontvangt men een voorop opgestelde E-mail met oplossingen die niet baten.

 Ik wil zelfs van het voordeel , gratis abonnement, verlost worden maar dit is zelfs niet mogelijk.

 

Groeten,

Jos Van Herck

 

Ik heb al verschillende maal geprobeerd om mijn activatie van mijn e-press weer op gang te krijgen. Zowel bij Proximus als bij HLN. Ik heb wel de GID code gekregen van Proximus en doorgegeven aan HLN maar er is nog steeds niets veranderd  en ondanks ik recht zou hebben op e-press kmot het maar niet in orde.Kunnen julie aub iets doen zodat ik weer digitaal het nieuws kan volgen.

Groeten,

Erna Michiels

Reputatie 7
Badge +3

@Erna Michiels 

Ik onderzoek dit voor jou, je mag je klantnummer op je profiel toevoegen a.u.b.

 

Groeten

Geert

 

Klantnummer toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +3

@Erna Michiels 

kan je via My Proximus via producten naar e-press gaan en HLN aanduiden.

Lukt het nu?

 

Geert

Heel hard bedankt alles werkt weer! 

Helaas ben ik te  vroeg geweest, het heeft maar enkele minuten gewerkt en is weeral off.

Wil je zo vriendelijk zijn om nog is te kijken wat het is en terug in werking te stellen aub?

Reageer