Vraag

HLN vraagt de GID code voor epress


Gisteren contact gehad met HLN omdat ik de HLN+ content niet meer kan zien. In my proximus staat epress wel actief. HLN heeft mij een mail gestuurd dat ik bij proximus de GID code moet opvragen.  Maar telefonisch contact lukte niet, de lijn werd verbroken…


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85 

Er zijn nog enkele klanten geweest met hetzelfde probleem.

Als je plots  de + artikels niet meerkan lezen, kan je deze link eens raadplegen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Laat je weten of het gelukt is ?

Zijn je profielgegevens ingevuld als we opvolg moeten doen ?

Groetjes

Tina

Tina dit werkte niet, vandaar dat we contact hadden genomen met HLN en zei expliciet de GID code vroegen

Reputatie 7
Badge +3

ok @nathalie85 

dan vraag ik dit verder na voor jou

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85 

je had ook bericht gestuurd via onze chat ?

mijn collega is bezig met onderzoek

t is de bedoeling dat het vermelde klantennr in je profiel gelinkt is aan je HLN, veronderstel ik

het andere klantennr staat er ook nog bij, maar dan werkt het dus niet;..  We gaan dus aanpassen ?

groetjes

Tina

 

Klopt na al 2 keer proberen telefonisch contact op te nemen. De lijn werd verbroken… ik denk dat het idd te maken heeft met het overzetten van mijn Producten naar een ander klantnummer. Het zou heel fijn zijn moesten jullie dit voor mij kunnen oplossen! Alvast enorm bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85 

ok, dan geven we dat zo door : het klantennr met 611 moet nu gelinkt zijn aan HLN

hopelijk snel opgelost nu

groetjes

tina

Hartelijk bedankt!

Enig idee vanaf wanneer dit in orde zou kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85 onze achterliggende dienst heeft ondertussen contact genomen  met HLN, we houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85 ik heb je een privébericht verzonden, kijk je even na of het nu lukt? Groetjes, Heidi

Hey, heb het nagekeken en in pb geantwoord, jammer genoeg lukt het nog steeds niet 

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85  Ik geef het door voor verder nazicht. Groetjes, Antonella

Het is ondertussen in orde! Toch bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@nathalie85  Dank je wel voor de feedback. Ben blij dat het in orde is. :-)
Groetjes,
Antonella

Dit probleem heb ik al maanden... vaak telefonisch contact gehad met Proximus, via e-mail met ee klantendienst HLN... ook weer de GID code die zij moeten krijgen van proximus. Enige probleem is op Proximus weten ze niet wat een GID is precies? Als een klant recht heeft op E-PRESS moet dat in orde gebracht worden en niet maanden wachten tot het probleem zich zelf  oplost.

Morgen als de proximus forummedewerkers hier terug langskomen zullen zij u die wel geven.

Daarom best ondertussen, indien nog niet gebeurd,  zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Karolien86  Ik heb de GID code toegevoegd in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielinstellingen hier op het Forum.

@HadewychT  Kijk je dit ook even na?

Groetjes,
Antonella

Reageer