Vraag

herlaadbeurt

  • 30 November 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Oh ! ik heb goed mijn tijd verloren deze ochtend dat ik wou een herlaadbeurt geven voor de gsm van een kennis van mij. Ik vul op de site van Proximus.be het gsm-nummer van die kennis en vul in ‘bedrag voor te herladen ‘ 5 € en wil verder gaan en wil drukken op ‘volgende’ maar dat woord ‘volgende’  blijft troebel en ik kan niet verder dan maar de topic ‘tariefplan enz...’ uitvouwen en nogmaals proberen op ‘volgende’ te klikken maar het woord ‘volgende’ is nog steeds troebel...Goed mijn tijd verlren en de gsm is nog altijd niet herladen een ¾ u later.


3 reacties

Gaat het ook niet via 

https://www.proximus.be/reloadonline/nl/all/index.html?v1=sms&v4=Servicing&v6=ereloadnov2019nl&v7=res-prepaid-reload

Als het ook niet lukt mss eens een ander browser gebruiken.

 

NB: hier komt niemand langs in het weekend van het Proximus forumteam zelf,

de helpdesk daarentegen is wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.

Och ja !!! 

Ja maar 't is dan toch gelukt als ik het achteraf op mijn smartphone op de applicatie' MyProximus' ipv op mijn desktop heb gedaan maar ja : intussenveel tijd verloren. 

Reageer