Vraag

Help, problemen met inloggen en nadien met MyProximus

  • 9 July 2018
  • 8 reacties
  • 641 Bekeken

Beste,

Telkens ik inlog krijg ik eerst een foutmelding, als ik de pagina herlaad kan ik op Myproximus, maar als ik dan klik om mijn punten te zien, of gelijk welke dienst dan zegt hij na hij de pagina probeert te laden dat de pagina niet beschikbaar is. Wie kan me helpen? Ik moet oa dringend enkele mailboxen instellen

8 reacties

Nu deze foutmelding:
Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.


Diagnostic Information
Method: GET
URL: /%25252525252525252526pv%2525252525252525253Dfls%252525252525252526pv%25252525252525253Dfls%2525252525252526pv%252525252525253Dfls%25252525252526pv%2525252525253Dfls%252525252526pv%25252525253Dfls%2525252526pv%252525253Dfls%25252526pv%2525253Dfls%252526pv%25253Dfls%2526pv%253Dfls%26pv%3Dfls&pv=fls
Error Code: 0x38ad50b2
Error Text: DPWIV0178E Operation forbidden by the operating system


Solution
Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.

Daarvoor deze foutmelding

eventueel eens proberen met een andere browser.....
Ik heb zowel samsung explorer als edge als google chrome geprobeerd. Ben al bezig sinds 17u. Zucht
Oei dat is minder en na 22u zal er niemand meer reageren van proximus zelf op het forum, pas morgen komen die hier terug vanaf 8u. op de helpdesk 0800 22 800 kun je terecht tot 24 u!
Je kunt dan ook niet meer inloggen op http://webmail.proximus.be als ik het goed begrijp.
Ik hoop in ieder geval dat ze u morgen kunnen verder helpen, succes
Mvg, Martin
Ik kan wel op de app van mail. Het is enkel op Myproximus. Ik kan de aanrekening zien en kan naar mijn account, maar niet naar mijn punten, niet naar webmail om een ander aan te maken, niet naar mijn producten,...

Dan krijg ik gewoon blanco scherm. En bij elke login dus die foutmeldingen.
bij mij juist hetzelfde...
eerst 'token exch failed'. dan op proximus klikken en dan toch ingelogd zijn. maar dat is dan ook alles .
kan oa ook mn mailbox niet aanmaken. smartwifi niet activeren..
na de helplijn die wat codes invulde , kon k 1x inloggen zonder 'token exch failed' scherm . joepie..
echter
na uitloggen weer als voorheen. inloggen .. token exch enz..
Reputatie 6
Badge +3
Dag Danny,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit na voor jou.
Mvg. Wilfried
dit is opgelost voor mij,
misschien door de goede zorgen vd helplijn, misschien door t oplossen vd algemene storing v myproximusserver, misschien de beide.... me happy.

Reageer