Beantwoord

Gratis volumepack optie gedeactiveerd

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 3
Mijn factuur van vorige maand was door een misverstand van mezelf te laat betaald.
Toen ik dit merkte, voordat ik een herinnering/aanmaning in welke vorm dan ook van Proximus had gekregen, bleek dat ik via MyProximus geen volumepacks meer kon activeren.
Ik heb daarop via de website mijn factuur onmiddellijk betaald met Bancontact. Pas nadat dit gebeurd was kreeg ik per sms een eerste herinnering/aanmaning tot betaling. Op de MyProximus stond mijn betaling op dat moment met een status "in verwerking".
Een dag later heb ik telefonisch contact opgenomen met de facturatiedienst van Proximus om te melden dat ik betaald had en heb ik gevraagd of ik verder nog iets moest doen.
Ook daar wist men mij te vertellen dat mijn betaling was binnen gekomen en dat er waarschijnlijk in de loop van de dag terug de status "Alles in orde" op MyProximus zou verschijnen.
Dat laatste was inderdaad correct maar... mijn optie om een gratis volumepack te bestellen was nog steeds verdwenen. De gebruikelijke link staat er wel maar die leidt nog steeds naar een blanco pagina.
Ik heb weer een dag later via chat contact opgenomen met Proximus en een uur later had ik een hoop onzin vernomen, maar geen oplossing gekregen. Helaas weer een persoon die duidelijk niet wist waar ze over sprak en die niet verder kwam dan iets doen waar ik helemaal niet om vroeg, namelijk één volumepack van 150 GB bijzetten op mijn account. Om daarna te stellen dat het niet mogelijk was om zelf een volumepack te bestellen indien het normale volume nog niet opgebruikt was...
Totale onzin want het eerste dat ik elk maand gewoonlijk doe is een gratis pack of vijf activeren, zelfs voordat er 1GB verbruikt is. Het totaal van die packs worden op Myproximus, na bevestiging per sms én e-mail dat ze geactiveerd werden, dan enkele minuten later bij het basisvolume van 750GB toegevoegd. De reden dat ik dat doe is heel eenvoudig. Dan heb ik een buffer voor het geval de MyProximus website niet mocht werken wegens een tijdelijke storing en hoef niet terug te vallen op 3mbps ipv de normale 100 mbps en omdat ik dan geen uren met de klantendienst van Proximus hoef te verspillen.

En ja, op dit moment is mijn beschikbaar volume nog even toereikend maar ik weet uit ervaring dat een oplossing bij Proximus dikwijls op zich laat wachten...

In bijlage screenshot van de pagina waar ik normaal een gratis volumepack bestel en een screenshot van de pagina waar ik op terecht kom wanneer ik de link "Bestel een extra data volume" gebruik.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 September 2019, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag DirkVdB17,
Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Kan je dit even testen en ons op de hoogte houden?
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Bedankt Antonella, U bent mijn redder.
Het werkt inderdaad via een andere browser, dus zal ook cookies e.d. nog eens verwijderen.

Mvg
Dirk
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan DirkVdB17! Ik wens u hierbij een zeer prettig weekend toe! Groetjes, Antonella

Reageer