Beantwoord

Gegevens op MYPROXIMUS + aanpassing abonnement zonder aanvraag


Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Wat betekenen de gegevens die weergegeven worden bij "Oproepen" in MYPROXIMUS.
Er is niets veranderd aan mijn abonnement ( niet dat ik er iets van weet ).
Vroeger stond er alleen als gegeven :
-oproepen nationaal ( buiten bundel ) met een aangeduide tijd
- oproepen - Happy time national met een aangeduide tijd.

Nu ineens verschijnt er :
- oproepen naar mobiel ( 0 min verbruikt van 549 min )
- oproepen internationaal ( 0 min verbruikt van 2000 min )

Wat betekent dit ? Wie heeft dit er bijgevoegd ? En is dit betalend ? Zo ja, dienen deze gegevens " oproepen naar mobiel " en " oproepen internationaal" zo vlug mogelijk verwijderd te worden.
Het is toch onbegrijpelijk, dat er gegevens veranderen, zonder dat de klant hier weet van heeft en toch bij het toevallig raadplegen van MYPROXIMUS dingen vaststelt....

Dus graag nazicht en eventueel correctie .

Ro
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 May 2019, 16:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Ro, de Proximus medewerkers komen pas terug langs op het forum maandag.
Bij mij is dit in ieder geval nog niet veranderd als ik kijk op myproximus,
maar kun je niet zien via onderstaande link of er iets aangerekend wordt via deze link:
https://www.proximus.be/biv/ongoing.do?lineType=TEL&lineTypeNr=10&lineTypeCapt=Telefoonlijn&queryBy=na&lineNumber=012345678

NB: bij deze link moet je eerst 012345678 vervangen door je telefoonnummer
Hallo Ro
Er werd volgens jou recentelijk niets aangepast aan jouw abonnement?
Want het lijkt erop dat dit te maken heeft met het type abonnement je hebt.
En dit is gratis, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. :)

Zou je mij je klantengegevens kunnen doorsturen via een privébericht? (klik hier)
Dan kijk ik het na, als er iets werd aangepast.
Reputatie 5
Badge +1
Wij wachten nog steeds op een antwoord van SamantaV ivm onze gestelde vraag via privebericht.
Bijkomend is nu een brief van Proximus waarbij ze doodleuk stellen dat ze ons abonnement aangepast hebben.
Niet akkoord hiermee.
Op 10 05 hadden wij gewoon info gevraagd en dan doet de betrokken persoon van Proximus maar een aanpassing , zonder ons iets mee te delen of zonder ons akkoord.
En verdorie dat neemt veel tijd in beslag om dit rechtgezet te krijgen. Tickets laten aanmaken, mails, privé berichten... en alles nog steeds zonder resultaat.

Wanneer rechtzetting aub , dit is werkelijk frustrerend .
Ro
Reputatie 4
Badge +1
Dat blijkt zowat standaard te zijn bij proximus... was vandaag in een Prox-shop om een defecte afstandbediening om te ruilen. Dat ging zonder problemen, maar door even over de schouder te kijken van de medewerker , zag ik dat die een nieuw contract aan het opstellen was !!!, Ik vroeg hem " wat ben je aan het uitspoken" - " Je pack is verouderd zegde die !, Mijn antwoord " So WHAT ???. Ik meldde er nog bij, dat als hij ook maar één punt of komma aan mijn contract zou veranderen, er de dag nadien een telenet modem bij mij stond en Prox buiten !. Hij herhaalde nogmaals " uw pack is verouderd...." En wat is er mis met een verouderd pack ????.
Had ik het niet gezien , was ik opgezadeld ONGEVRAAGD met een tutimus pack , dan meneertje lekker aan het ingeven was op mijn fiche ( en dus alle voordelen kwijt die aan huidig pack vastzitten).
Zoals ik nog al eens meldde hier: ze klungelen maar wat aan bij proximus, en de klant zit met de miserie zoals bij poster hierboven.
@ Ro, zoals ik je al gemeld heb in een ander post van je, werd dit hier inderdaad al herhaaldelijk door verschillende klanten gemeld op het forum dat hun pack ongevraagd gewijzigd werd!
en dit blijkbaar niet alleen met iemand met een oud pack!
In geval van oude packs die gewijzigd werden lees ik ook dikwijls dat ze dit niet meer kunnen terugdraaien!
Maar best de reactie van SamantaV afwachten natuurlijk.
Reputatie 5
Badge +1
Martin,
In welke wereld leven wij als een contract/abonnement eenzijdig kan veranderd worden ?
En dat toevallig door een informatie te vragen.
Normaal dien je op voorhand gevraagd te worden en keuze alternatieven voorgesteld te worden.
Nu kan je gewoon niet kiezen. Dit is juridisch niet in orde.

En verander in je laatste zin ‘ kunnen ‘ maar door ‘ willen’ ...

En neen van SamanthaV horen we niets meer, ook niet via privé bericht.

Dit kan allemaal niet . Zijn wij nog klanten, die ook rechten hebben ?


Ro
Inderdaad Ro, zoiets vind ik ook totaal onrechtvaardig al hoop ik nog altijd dat SamanthaV het kan recht trekken voor u en als dit niet kan is het zoals je zegt niet willen ipv niet kunnen.
Reputatie 5
Badge +1
Martin, laten we zeggen : SamanthaV nu is het aan U .

En Martin, ik heb al spijt dat ik via een ticket info gevraagd heb. Louter informatief. En word je natuurlijk schietschijf voor mogelijke aanpassingen. Dit doe ik niet meer.
Maar ik verwacht een correcte rechtzetting.

Dit is niet in gemeen overleg gebeurd.

SamanthaV , we wachten op je antwoord.

Ro
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV , al nieuws voor mij ?
Ro
Ik sta in contact met de persoon om na te gaan waarom de aanpassingen werden gedaan en wat we kunnen doen.
Vanals ik meer informatie heb, breng ik je sowieso op de hoogte.
Alvast bedankt voor je geduld. 🙂
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV, fijn dat U mij informeert over de status.

Dank daarvoor !


Ro
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV,

Wat is het resultaat van je navraag ?

Ro
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV, hopelijk kan je begrijpen dat we ongeduldig worden ...
Waarom duurt zo’ n terugzetten zo lang ?

Ro
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV, waarom moet dit nu al drie tot vier dagen duren voor er een antwoord komt op een simpele vraag, waarom jullie diensten ongevraagd mijn abonnement veranderd hebben en wanneer men dit rechtzet.
In een privé bedrijf wordt zoiets binnen enkele uren bekeken en opgelost .
Wanneer hier ?

Echt frustrerend voor ons als klant.

Ro
Ro
Ik begrijp jullie ongeduld, maar we moeten wel de tijd krijgen om alles na te gaan en te zien wat we kunnen doen. :)
Het dossier is op verschillende manieren binnengekomen en daardoor werd dit doorgestuurd naar verschillende diensten.
Ik moet nu dus wachten op antwoord om te zien wat zij kunnen doen.

Bedankt voor je begrip.
Ro
Ik kreeg net de melding dat het dossier wordt overgenomen door de administratieve dienst.
Zij gaan het afhandelen en jou schriftelijk op de hoogte houden hiervan.
Ik heb alle informatie dat ik had doorgegeven en zelf kan/mag ik dus niets meer doen in jouw dossier.
Groetjes
Samantha
Reputatie 5
Badge +1
SamanthaV, dank alleszins. Maar is het echt zo complex om mijn status van abo terug te geven, wat door een misinterpretatie van een medewerker en zonder akkoord aangepast werd ?

En dan nu maar wachten op een administratieve beslissing ...

Frustrerend .

Ro