Vraag

Geen producten gevonden

  • 24 December 2019
  • 8 reacties
  • 521 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties

Sinds een dikke maand klant van proximus voor vast/internet op klantnummer 623211***. Na 3 chatsessies, 2 telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support] #60652 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost.

Ik ben beheerder via mijn mailadres op my proximus, ik gebruikte de actievatiecode en klantnummer om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op proximus pickx/sport. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn.

 

Dit probleem moet dringend opgelost worden daar ik wil genieten van de pickx app.


This topic has been closed for comments

8 reacties

OK nu werkt alles. Thx voor de hulp. 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even proberen?

Ondertussen is de myproximus portal en app werkende! Dat is goed nieuws.

 

De proximus pickx app echter werkt nog steeds niet, bij inloggen krijg ik het volgende:

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

Gebruik de login van de beheerder van het pack/TV. 

→ Dit doe ik dus.

Ondertussen een IT ticketnummer na half uur bellen aangezien ze mijn problemen weer niet konden oplossen @HeidiE 

Ticketnummer: IM10411161

Kan u aub nog maar eens prio aan geven?

 

Gisteren per mail een factuur gekregen. Aanrekening nummer 702667071. 

Melding: Je kan deze aanrekening heel eenvoudig in MyProximus bekijken en betalen. Als ik hier natuurlijk op doorklik krijg ik opnieuw een foutmelding: Deze functie is tijdelijk buiten dienst, gelieve later opnieuw te proberen.

 

Dit is natuurlijk hilarisch aangezien ik niets met die app kan doen, ik zal dan ook mijn factuur niet meer betalen. Ik zit ondertussen 55 dagen met diensten die niet werken, vanaf dag 1 kaart ik dit aan. Proximus doet hier spijtig genoeg niets aan. Ik zie me dan ook stilaan genoodzaakt om dit via de ombudsdienst te doen. 

Ik had me men overstap van telenet naar proximus toch anders voorgesteld. Spijtig want over de algemene werking van tv/internet heb ik zeker geen klachten en is de kwaliteit goed.

@HeidiE 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BDP , omwille van de feestdagen kan het behandelen van een dossier iets meer tijd in beslag nemen. Ik heb gevraagd om voorrang te geven aan jouw dossier. Grt, Heidi

Beste @HeidiE . Ik had gehoopt ondertussen toch bericht te hebben gekregen. Het is n toch al 1,5 maand dat ik niet van bepaalde diensten kan gebruik maken zoals pickx. Voor mij wordt dit zeer dringend.

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste @BDP , dossier 44079666 is opgemaakt voor de dienst ‘MyProximus’ die dit nakijkt en je verder zal contacteren. Grt, Heidi