Vraag

Foutmelding bij bestelling van het Epic Combo pack.

  • 10 November 2019
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Beste Proximus medewerker,

 

Ik probeer al heel de avond het Epic Combo pakket -waar de web promo op loopt tot morgen 11 November- te bestellen zonder succes. (Graag willen we overschakelen van Telenet)

Nu dat de actie er op loopt wil ik daar dan ook gebruik van kunnen maken. Helaas krijg ik na stap 1 telkens de foutmelding: “Oeps! Er is een fout opgetreden. :frowning2:  Gelieve opnieuw te proberen.“ 

Ik heb ook al gemerkt dat jullie nu niet actief zijn (wat ik begrijp op zon- en feestdagen), en aangezien dat het morgen ook dus een feestdag is vrees ik dus dat ik de actie ga mislopen als deze foutmelding blijft opduiken… 
Morgen ga ik alvast nogmaals proberen. Maar ik hoop dat wanneer ik niet meer iemand van jullie hoor dat ik alsnog op één of andere manier van deze promo kan genieten aangezien deze fout niet bij mij ligt… Heb al met andere apparaten geprobeerd alsook op 4G en wifi.

Hopelijk tot snel.

mvg,

Glenn.


This topic has been closed for comments

3 reacties

bel best eens naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 (open tijdens weekend en feestdagen) want hier komt maar iemand van proximus terug op het forum aanstaande dinsdag

Eventueel via Facebook/messenger of twitter mogelijks  reageert daar ook iemand, maar daar ben ik niet zeker van tijdens het weekend en feestdagen.

zie eventueel ook http://www.proximus.be/contact  

  • commerciële dienst: 0800 22 800 

Op weekdagen van 8 tot 20u. Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

  • technische dienst: 0800 22 800

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Was ik eerst ook aan het denken maar dacht dat ze mij misschien niet konden helpen omdat het normaal voor storingen dient. 


Ik heb dan toch maar gebeld en ze hebben mij uitstekend geholpen! :smile:
Zelf konden ze het probleem van de foutmelding natuurlijk niet oplossen. Dus ze hebben voor mij een document opgemaakt met de foutmelding in vermeld zodat ze weten dat ik geprobeerd heb op de web promo in te gaan en alsnog er gebruik van kan maken. Top service! 

Tof om te horen dat ze je toch heb kunnen verder helpen 👍