Vraag

foutmelding bij beheerder worden

  • 18 February 2023
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Ik wil graag beheerder worden op mijn account, maar krijg steeds een foutmelding.

Als ik in de app klik op ‘beheerder worden’, komt er de melding ‘poos something went wrong’.

Ook via de website lukt het niet.

De klantendienst stuurt me steeds een stappenplan, maar ik geraak dus zelfs niet verder dan klikken op ‘beheerder worden’.

 

Dankjewel alvast!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@LauDeP Als u de shakerfunctie hebt gebruikt komt uw probleem op de juiste dienst terecht.Die gaan het nakijken en u erna contacteren met een oplossing.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Ik heb hetzelfde probleem!

De shakerfunctie rapporteert natuurlijk enkel het probleem van de MyProximus app maar zoals @Katrien86 aanhaalt, werkt het stappenplan om beheerder te worden ook niet via de website.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Katrien86 best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Kan iemand deze vraag aub bekijken?

@Katrien86 TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je direct zouden kunnen verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen:
Indien dit nog niet gebeurd is! :
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens , (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer