Vraag

Foute bevestigingsmail

  • 1 April 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Om één of andere reden kan ik vanuit MyProximus niet chatten of mailen (en aan telefoneren begin ik niet), daarom langs deze weg.

Ik heb in MyProximus een emailadres laten verwijderen (in het kader van vereenvoudiging). In de bevestiging daarvan echter staat een totaal verkeerd adres vermeld. Mijn adres is in Herent en in de bevestigingsmail staat en mij totaal onbekend adres in Sint-Pieters-Leeuw.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ivo_025 De e-mail heb ik teruggevonden. Het foutieve adres is gelukkig nergens te vinden onder jouw klantnummer. Wat ook vreemd is, is dat het foutieve adres genoteerd staat achter “gsm-nummer”. Ik ga dit doorgeven aan de achterliggende dienst van MyProximus voor verder nazicht. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ivo_025 Ik heb ondertussen feedback ontvangen dat dit een gekend probleem is en het onderzoek hiernaar is volop aan de gang. Jouw voorbeeld wordt meegenomen in de verdere zoektocht naar een oplossing. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken. Jouw gegevens staan correct genoteerd in onze systemen. Groetjes, Antonella

Reageer