Beantwoord

Extra datavolume via MyProximus werkt niet

  • 20 December 2017
  • 22 reacties
  • 944 Bekeken

"Oops er is iets mis, probeer later nog eens" dit krijg ik elke keer als ik mijn data wil bijvullen en dit probleem is elke maand hetzelfde wanneer gaat dit geregeld worden. Ik heb unlimeted Data gebruik en ik betaal de volle pot elke maand voor een vertraagde internet , moet ik naar telenet gaan of gaan jullie mij hierbij eindelijk eens helpen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 February 2018, 08:46

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien Px medewerkers niet op korte termijn zouden reageren op dit publieke forum, misschien onderstaande proberen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

Regel het meteen - ik ken mij nr - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - internet - een klacht indienen - helemaal onderaan webpagina e-mail ons
ik zou eerder zeggen op lange termijn want op korte termijn reageren (kunnen) ze zeker niet altijd 😉
Dus elke maand moet ik telefoneren of op forum zagen voor mijn dataverbruik te regelen .. ok dat is dus in orde dan ..

PS: nog altijd niet geregelt ...
TUI: wij zijn niet van proximus dus best wachten tot iemand van proximus dit kan recht zetten voor u.
Hier zijn we weer einde van de maand met een vertraagde internet en kan geen volume bijvullen omdat jullie site niet werkt......................................................................................... kots beu om dit elke maand dezelfde zever moet doorgaan
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb de storing (BUG) !!5 maand geleden gemeld doch kreeg evenmin feedback.
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/mb-aankopen-via-my-proximus-39427?postid=582434

Het forum en de 1ste lijns helpdesks mankeren een directe link/communicatie met de interne ICT-afdeling waardoor BUG's thans véél te lang onbehandeld blijven.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reputatie 4
Badge +1
Dank voor uw aanbod maar ik werd ondertussen reeds geholpen via de helpdesk 080022800
De helpdesk heeft mij ook bevestigd dat het bijbestellen via My Proximus NIET werk en dat er in afwachting aan verholpen wordt via telefoontje/mailke etc.
Dan is dat toch niet bij iedereen dat dit niet werkt ??? heb er zojuist bijbesteld en stonden er onmiddellijk op !!!
Ik heb zelf onmiddellijk een bevestiging gekregen via sms van mijn bestelling en ook nog eens via een e-mail.
heb de hulp lijn gebeld ze zei van dat ze het manueel ging bijvullen en nog steeds niet bijgevuld, mooie service.. elke maand moeten we weer klagen op forum en op telefoon ..hoe lang is dit al zo 1 jaar? ... regel het ..
Reputatie 7
Badge +6
Snor, kan je me via privébericht even vertellen voor welke nummer dit was? Kan je me ook even vertellen of je een foutmelding kreeg of dat de optie gewoon niet zichtbaar was? Dan kan ik dit even onderzoeken.
Ik zie dat de vorige topics enkele maanden oud waren. Er waren een tijd geleden inderdaad problemen met de 500MB databundel. Deze functie is 'relatief' nieuw en was ook een tijd 'beperkt beschikbaar' gesteld.

Momenteel is deze optie beschikbaar voor bijna alle tariefplannen. Er zijn slechts enkele uitzonderingen waaronder prepaid Pay&Go.
Heb hetzelfde probleem via tmde telefonische dienst zeggen dan het moet werkenaar dat doet het niet en via mijn privé berichten wacht ik ondertussen al 8 dagen op een antwoord
Ter info: de gemiddelde verwerking van PB's en Online Mail forms is 10 dagen
Reputatie 7
Badge +6
@Driestorfs, @Snor,
  • is dit via de MyProximus app dat jullie dit probleem hebben of via de webpagina van Myproximus?
  • probeerde je dit via de 'verbruik' tab of de 'producten' tab? Beide komen op hetzelfde naar maar de 'weg ernaar toe' is verschillend. Laat me dit zeker nog weten!
ik heb het probleem op men webpagina van MyProximus, via verbruik doe ik het meestal maar wissel dat wel af met producten ook'.
Reputatie 7
Badge +6
Bluey, ik heb dit even voor je nagekeken maar op jouw login en abonnement zie ik enkel een Familus en dus zonder mobiel. Heb je ook nog een GSM bij Proximus? Hier heb je dan een aparte MyProximus account voor? Kan je me even wat meer info geven via privébericht? Bedankt!
Beste Thomas,

Wij hebben een digicorder dus TV, vaste lijn en internet. We hebben geen gsm abonnement op proximus. Dit maand heb ik ook weer een probleem met vertraagd internet ik was verplaatst naar internet maxi om deze probleem niet meer te hebben, maar heb nog steeds dezelfde probleem en kan dit zelfs manueel ook niet bijvullen. Ik snap het niet meer..

Klantnr. 607047369
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

We hebben je aansluiting uitgemeten en stellen vast dat de kwaliteit van de lijn uitstekend is.

je kan altijd via volgende link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html een gratis tussenkomst van een technicus aanvragen die de nodige tijd krijgt om de installatie volledig na te kijken. Groeten Geert
beste, bij mij werkt het ook niet om 500 mb op te laden.
zou iemand me kunnen helpen?
mvg
Reputatie 7
Badge +6
Dag grrr, ik zie dat je intussen zelf ook een topic hebt gestart en dat je via daar reeds wordt verder geholpen. Vergeet het volgende niet bij je privébericht te vermelden:

  • is dit via de MyProximus app dat jullie dit probleem hebben of via de webpagina van Myproximus?
  • probeerde je dit via de 'verbruik' tab of de 'producten' tab? Beide komen op hetzelfde naar maar de 'weg ernaar toe' is verschillend. Laat me dit zeker nog weten!
Reputatie 7
Badge +6
@Bluey, zoals ook reeds geantwoord op je privébericht:

Dag Bluey, bij een maxi abonnement heb je onbeperkt internet maar, zoals bij elk pakket, werkt dit met een 'fair usage policy'. Dit betekend dat wanneer je X aantal GB hebt verbruikt (bij een maxi 750GB) zal je snelheid worden verlaagd (throttling) en kan je dan gratis volume packs bestellen. Bij een maxi zijn deze 150 GB. Ik zie bijvoorbeeld dat je gisteren 21/02/2018 17:18:59 succesvol een volume pack hebt besteld. Dit staat reeds actief.
Ik neem aan dat het bestellen dus gelukt was? Laat me zeker nog iets weten, anders kijk ik dit verder voor je na maar zo te zien lijkt alles ok.
@Driestorfs, @Snor,
  • is dit via de MyProximus app dat jullie dit probleem hebben of via de webpagina van Myproximus?
  • probeerde je dit via de 'verbruik' tab of de 'producten' tab? Beide komen op hetzelfde naar maar de 'weg ernaar toe' is verschillend. Laat me dit zeker nog weten!
dit is via de app

Reageer