Beantwoord

Extra data Surf - Free AnyTime weg?

  • 29 March 2018
  • 2 reacties
  • 659 Bekeken

Al jaren kan ik gebruik maken van de extra 500mb van Surf- Free AnyTime voor de tablet. Wanneer mijn mobiele data overschreden is, schakelt het verbruik over naar die 500mb. Nu zie ik echter in de MyProximus app dat dit helemaal niet gebeurt en er wordt dus steeds extra data aangerekend. Hoe komt dit ineens? Is dit weer een van de weinig voordelen die zijn afgenomen? Ook wel erg misleidend dat dit gewoon in de app blijft staan, maar ik nu wel kan bijbetalen omdat ik niet weet dat het verkeerd is. Ik had anders wel opgelet met mijn verbruik zodat ik het einde van de maand haalde. Kan iemand mij zeggen of ik effectief geen gebruik meer kan maken van die extra 500mb?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 31 March 2018, 17:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Sofie,
Kan je ons via deze link je klantengegevens nog even doorgeven aub?
mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
Weet niet of je van abo bent veranderd. Als je nog steeds Internet Comfort hebt heb je recht op deze 500 MB data. Als je over de data gaat wordt van de Free anytime data eerst afgehaald voordat er aangerekend wordt. Bij mij werkt dit zo en heb geen bericht gehad dat dit gewijzigd is. Zou 0800 bellen voor deze info en vragen om bevestiging per mail.

Reageer