Vraag

epress actief, terug geen exclusieve inhoud te lezen op hln


Beste,

Terug dezelfde problemen zoals een 18 maand geleden. (zie Gerelateerde topics )

Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder jaar of zo, terug te moeten mailen naar HLN EN PROXIMUS om hetzelfde terugkerend probleem terug op te lossen.

Op MyProximus is alles in orde en Actief.

Vraag mij af of dit niet opgezet spel is van HLN, om toch maar een abonement te laten afsluiten buiten proximus om.

Graag asap een oplossing.

Mvg,

Guy De Schryver

 


30 reacties

Ik zit ook nog altijd met dat probleem maar ik mis de kennis om het op te lossen en aan de anderzijds Proximus kan mij ook niet helpen en dus volg ik met belangstelling wie de oplossing heeft en geeft.

mvg.

Roger

Geachte,

Bij deze de Reactie van HLN op mijn mail, wie doet wat in feite ???

Graag asap een oplossing.

Mvg,

Guy De Schryver

Beste Guy,

Bedankt voor uw mail.

Op heden vinden we nog geen aanvraag van Proximus terug voor jouw abonnement. ???

Dit digitaal abonnement dien je aan te vragen via www.hln.be/proximus op een vaste computer of laptop:

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'

2) Log in met jouw Proximus account.

3) Maak een account aan op DPG Media of log in als je reeds een account hebt.

Vervolgens wordt er een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Je kan vanaf nu met je DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws. Indien de activatie niet lukt, vragen we je om contact op te nemen met Proximus.

Bij Proximus kan je navragen of je hier recht op hebt én om jouw persoonlijke GID code mee te geven.

Deze code bestaat uit 6 tot 8 cijfers. Wij kunnen vervolgens aan de hand van jouw GID code controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen. Je ook altijd een kijkje nemen op hln.be/service. Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.

Met vriendelijke groet,

Lynsey

Klantenservice  Het Laatste Nieuws

Misschien kan het me helpen met de GID code maar die heb ik niet. Is het mogelijk dat ik een nieuwe code krijg.

Geachte,

Is er iemand met dit probleem bezig ?

Is er een abonnement aangevraagd door proximus ?

Op MyProximus is alles in orde en Actief.  ook zijn alle rekeningen betaald .

Wie doet wat , met dit abonnement, zal dit voor herhaling vatbaar zijn ?

Graag ontvang ik duidelijkheid over deze problematiek ,en de eventuele oplossingen.

mvg

GDS

Reputatie 7
Badge +3

@Plopsakok 

ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon van HLN, ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

Badge

Idem probleem. Pas na een 7-tal e-mails te hebben verstuurd naar Proximus heb ik een GID-code bekomen. Echter werd niet meegedeeld waar ik deze code dien in te geven. 
 

Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met HLN met de vraag wat ik nu moet doen want HLN E-Press werkt niet, toch staat het als ‘actief’ in MyProximus. Ik wacht op antwoord. 

hebben ze bij HLN dan je GID-Code niet gevraagd want normaal is het HLN die om die code vraagt voor verder onderzoek.

Reputatie 5
Badge +2

@Lwup Als ik een tip mag geven, als je persoonlijke gegevens nodig hebt dan kan je het best bellen want zo kunnen die direct met je meedelen. 

Als e-press via myproximus actief staat kunnen wij niet veel meer doen en raden wij aan om met HLN contact op te nemen zodat ze de GID aan je login bij hen kunnen koppelen in hun systeem.

Badge

@Michael V  ik heb reeds een GID ontvangen van Proximus. Ik heb ook reeds 2 weken geleden gemaild naar HLN, maar krijg helaas geen antwoord.

M.a.w. Ik heb nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

Is het eventueel een optie dat Proximus dit rechtstreeks aankaart bij HLN? Ik neem aan dat jullie sneller geholpen worden aangezien jullie samenwerken met hen. Voor Proximus is het namelijk ook geen reclame dat HLN E-Press niet functioneert terwijl de MyProximus applicatie aangeeft dat het wel degelijk actief is. 

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup Kan je aub je gegevens aanvullen in profiel zodat ik dit voor je kan nakijken. Met de gegevens die er momenteel in staan, vind ik niets terug. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 7
Badge +4

@Roger Hogie Is dit probleem voor u ondertussen opgelost ? Mijn excuses dat we u niet sneller geantwoord hebben hier. 

Zou ik ook aub gid code mogen ontvangen? Heb paar keer zitten bellen maar tevergeefs krijg elke keer onnuttige mails als antwoord

Badge

Beste,


Nadat ik m’n GID code aan HLN heb bezorgd, kreeg ik onderstaand antwoord van HLN. 


Noch Proximus, noch HLN blijken dit te kunnen oplossen. Na een maand tevergeefs een 15-tal mails uit te wisselen, geef ik het op. 
 

Hoewel dit een veel voorkomend probleem blijkt te zijn, is er niemand die het probleem begrijpt. En je word van het kastje naar de muur gestuurd jammer genoeg. 
 

Het kan toch niet dat Proximus GID codes vrijgeeft die volgens HLN niet herkend worden?

 

Is dit geen structureel probleem dat dient opgenomen te worden tussen HLN en Proximus rechtstreeks?


 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Top het is gelukt, zij hebben me ook niet kunnen helpen langs de kant van HLN.

Badge

Voorlopig heb ik nog steeds geen nieuws van HLN. Nog steeds geen toegang tot HLN E-Press.

Reputatie 7
Badge +3

@Lwup 

ging je nog op de hoogte gehouden worden door HLN?

 

Geert

Badge

Ik gaf opnieuw volgende GID code door aan HLN: ******

Ik ontving opnieuw een negatief antwoord van HLN, zie hieronder. Ik geef het op. Ik probeer toegang te krijgen tot HLN E-Press sinds meer dan een maand…..  jammer dat bedrijven promotie maken van zaken die niet werken ….

En uiteindelijk moet je als klant het probleem zelf oplossen terwijl dit perfect rechtstreeks tussen de 2 firma’s zou kunnen (indien efficiënt).

 

 

Badge

@Jones2020 :

is dit m’n juiste GID code ?  ********

HLN stuurde zonet een mail met melding dat zij niets kunnen terugvinden.

 

@Jones2020 Uw profiel was niet in orde voor HLN+. Ik heb dit voor je aangepast. Kan je eens testen of het nu werkt ? 

@Lwup Voor u heb ik HLN gecontacteerd zodat zij het ook kunnen nakijken. Aan onze zijde is alles in orde. 

Top het is gelukt, zij hebben me ook niet kunnen helpen langs de kant van HLN.

 

ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen, de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info zoals in dit geval de GID code). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

.

Reputatie 7
Badge +5

@Lwup Kan je je MyProximus account toevoegen in je forumprofiel? 

Reputatie 7
Badge +4

@Lwup Ik heb een kleine aanpassing gedaan bij ons en ben nog in contact met HLN voor verder nazicht. 

Reputatie 7
Badge +4

@Fire69 Voor u zou het ook in orde moeten zijn als je je opnieuw aanmeldt bij HLN. HLN heeft u hiervoor ook gecontacteerd. 

Badge

@DaisyS  heb ik gedaan, alsook m’n GID code heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Hebben jullie nieuws ontvangen van HLN?

Hallo ik heb ook geen toegang meer voor e-press HLN verwijst mij naar proximus?

Zelfde mail als hierboven.

Reageer