enjoy

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

hoe moet je inschrijven op enjoy. worden de punten van prenium club overgeschreven op enjoy ?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Laten ze een voorbeeld nemen aan KPN en Ziggo/Vodafone uit Nederland. Afhankelijk van wat je hebt, € 5 korting, verdubbeling mobile data en gratis zenderpakket. Dit geldt voor elke klant hetzelfde. Jong of oud. Dus als je een pack hebt incl. GSM krijg je al die korting te samen. Dat is klantenbinding. Bij Enjoy profiteren alleen de jeugd. Wij ouderen vallen weer uit de boot. Spijtig đŸ˜Ș
Het aanbod van Enjoy trekt gewoonweg op niets. Het is een pure besparingsmaatregel van Proximus. Enkel de jongeren zullen in zeldzame gevallen gebruik maken van het huidige kleine aanbod.
Ik ga alvast het sparen voor gratis films thuis missen. Hierdoor wordt ik genoodzaakt te betalen voor iedere film die ik thuis wil zien of voor de optie "movies en series" wat Proximus uiteraard goed uitkomt.
Hopelijk komt er snel een alternatief voor "Enjoy".
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit wanneer je nog niet ingeschreven was op Premium club, ik vermoed dat je dan waarschijnlijk ook moet inschrijven eerst via http://myproximus.be , nee ?
Reputatie 7
Badge +1
Voor Enjoy moet je niet inschrijven. Dit is de vervanger door PX van de Premium Club. Punten die je nu hebt moet je opmaken voor 31-11-2019. Staat ook in MyProximus. Jammer dit, Enjoy, is meer naar de jeugd gericht dan voor ons oudere. Wij vallen weer uit de boot.