Vraag

Enjoy ?


Reputatie 3
Badge +1
Wacht ff "Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen" krijg ik dan nog wel de punten van de voorgaande maanden? want ik heb al zeker sinds december geen punten meer ontvangen!

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Stefanie71,
Bij nazicht zie ik dat je elke maand mooi je punten hebt ontvangen. Je hebt wel op 18/04 een groot deel van je punten omgeruild waardoor het misschien lijkt alsof je geen punten meer hebt ontvagnen. Echter is alles correct aan het verlopen met je puntensaldo.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dag Stefanie71,
Bij nazicht zie ik dat je elke maand mooi je punten hebt ontvangen. Je hebt wel op 18/04 een groot deel van je punten omgeruild waardoor het misschien lijkt alsof je geen punten meer hebt ontvagnen. Echter is alles correct aan het verlopen met je puntensaldo.
Groetjes,
Antonella

Ik ben niet overtuigd, waar kan ik dat zien dan want ik weet dat ik in ieder geval in dec geen punten voor verjaardag heb gekregen zonder bericht dat dat afgeschaft was
Heb het overzicht inmiddels gevonden, de gewone punten staan er inderdaad bij
je kunt de geschiedenis opvragen op https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Rewards__/My-advantages__/points-history
Reputatie 3
Badge +1
vind wel spijtig dat de punten weg vallen vind dat beter dan enjoy als invalide heb je niet veel aan enjoy ale niemand van ons onze kids doen cinema fotoalbums en filmen opvragen met punten sparen en dat valt allemaal weg
nu zit ik precies bij telenet.
die doen dat al lang maar nooit geen voordeel uitgehaald. Proximus 1st syfy weg terwijl franse packet wel syfy maar spreek geen frans dus, nu de punten weg daarom dat ik zeg begint hier op telenet te trekken ook geen voordeel meer toch niet voor ons gezin, meschien voor andere mensen ook, en waarom word dat veranderd het was goed zoals het was ? Spijtig !!!!!!
We zitten letterlijk met alles in de wegwerpwereld, alles moet constant veranderen en vernieuwen …. en of het altijd verbeteringen zijn voor iedereen daar wordt weinig rekening mee gehouden, vooruit met de geit....
Reputatie 3
Badge
Denk dat Enjoy! goedkoper is voor Proximus dan Premiumclub!
Dat zal wel de hoofdreden (enige reden) zijn voor de verandering!!
I will not enjoy!!
Dit staat inderdaad als een peil boven water dat overal in de eerste plaats om geld draait.
Ik had ook liever de oude formule maar je laten kiezen tussen de oude formule en de nieuwe dat zit er natuurlijk weer niet in!
Reputatie 5
Badge +3
Vind het ook jammer dat de punten verdwijnen! Spaarde daar altijd voor een pakket van 5 films mee, afgelopen...wat blijft er nog over? De maandelijkse bonusfilm die ik nooit gebruik wegens te weinig keuze en aanbod.
ENJOY!!!
Reputatie 3
Badge +1
Het is daarom dat ik zeg Begint hier hard op TELENET te lijken enige voordeel dat ik bij telenet vond is 5 gsm abbos en nog maar 120 euro betalen en naar alles kunnen bellen 24 op 24 7 op 7 nu betaal ik 160 euro omdat proximus op mobile DUUR is maar met die punten sparen dacht ik nog ok ook niet slecht, maar nu is proximus niet vooruit aan het gaan maar achteruit en 1 film per maand kon je ervoor nog meenemen naar volgende maand maar dat is ook al niet meer en SYFY ook weg of je kan frans spreken en verstaan dan kan je de franse packet met syfy en 13street nemen maar de vlamingen hebben midder zenders waarom ????????????? maar we betalen wel het zelfde voor ons packet daarom neem ik geen packet gebruik netflix. Ale PROXIMUS nu bellen 24 op 24 7 op 7 ongelimiteerd zou een grote verbetering zijn
Reputatie 7
Badge +3
Wat moet ik als gepensioneerde met Enjoy. Kan ik nu nog punten gebruiken voor mijn pay & go op te laden? Ik moet niet naar iets voor de jeugd, daar ben ik te oud voor geworden. Wat ben ik nog met die Enjoy. Echt boos.💩 😡 👽
Reputatie 4
Badge +1
Dat is het voordeel van de monopolypositie waarin de providers verkeren. De klanten van Proximus en Telenet zijn de melkkoeien geworden, zeker de Vlaamse kant bij Proximus, en service of klantvriendelijkheid bestaat al jaren niet meer. En je zou zeggen dat de politiek er iets aan moet doen, maar dat is een utopie want de politici verdienen zelf aan Proximus en Telenet. Waarom is het in België duurder dan in de meeste Europese landen? Juist, de CEO en aandeelhouders willen altijd maar meer en meer wat de klanten moeten betalen. En komt er een of andere provider bij, wordt die langs alle kanten gesaboteerd. Pure maffiabende is het.
Wij hebben ook totaal niets aan dat Enjoy gedoe, aan die punten daar en tegen wel.
Reputatie 5
Badge +3
Volledig akkoord met je stelling Peter62.
Als klant(je) hebben wij totaal geen inspraak wat de heren en dames vd directie Px/Tn beslissen in hun voordeel.
Als wij maar alle 4 weken ons factuurtje betalen en mooi braaf zijn! Wij kunnen hier op het forum onze mening laten weten. ...heeft totaal geen zin! Heb trouwens ook geen behoefte aan dat Enjoy product, vind daar maar niets aan, met je opgespaarde punten kon je genieten van aantrekkelijke producten! Idem met de sport pakketten die vanaf 2/2020 worden omgezet naar All Sports, goed nieuws schrijven ze! Gaat wel van 11.99 naar 16.99 euro!!! Te nemen of te laten...wat is het volgende?


mvg
Reputatie 7
Badge +3
Ik weet wel wat de bedoeling is van Enjoy. Jongeren aantrekken en meer mensen op hun website laten komen door ze wedstrijden te laten spelen. Maar vergeet die oude klanten niet die al jaren klant zijn en het bedrijf in leven hielden en houden. Die hebben geen tijd om wedstrijdjes te spelen, die moeten vanalles anders doen. Doe maar iets om jongeren aan te trekken, maar bied ook iets aan voor de ouderen, dan is iedereen tevreden.
Enne, veel jongeren hebben nog een Pay & Go en willen daar oplaadtegoed voor kunnen "kopen" via dat puntensysteem.
Kunnen jullie niet in het Enjoy systeem toch nog Premiumclub aanbieden? Wat nu met o.a. al die goede werken die jullie aanboden? Krijgen die niks meer? 😡
Ik zou toch eens goed nadenken over jullie beslissing om Premiumclub op te doeken. Eerst veel reclame maken ervoor en dan wegdoen. Dat kan commercieel gezien toch niet?
Reputatie 3
Badge +1
Volledig akkoord met je stelling Peter62.
Als klant(je) hebben wij totaal geen inspraak wat de heren en dames vd directie Px/Tn beslissen in hun voordeel.
Als wij maar alle 4 weken ons factuurtje betalen en mooi braaf zijn! Wij kunnen hier op het forum onze mening laten weten. ...heeft totaal geen zin! Heb trouwens ook geen behoefte aan dat Enjoy product, vind daar maar niets aan, met je opgespaarde punten kon je genieten van aantrekkelijke producten! Idem met de sport pakketten die vanaf 2/2020 worden omgezet naar All Sports, goed nieuws schrijven ze! Gaat wel van 11.99 naar 16.99 euro!!! Te nemen of te laten...wat is het volgende?


mvg
mijn schoonbroer is van telenet naar proximus gegaan omdat sport goedkoper is die zal lachen heb nog kenissen door aanpassing packetten die terug gegaan zijn naar telenet vorige week die zijden nu heeft het geen voordeel meer kunnen we beter bij telenet blijven zijden ze dus zitten terug bij telenet. en ik ben aan het zien voor Business te nemen bij telenet dan betaal ik nog minder dan bij proximus en heb ik 3TB heb ik nodig groot gezin 6 kids en bellen en volleback bellen dat bij proximus NOG altijd na 17:00 is om gratis te bellen en in het weekend en bij telenet zou ik dan 30gb data kunnen delen onder 5 gsm abo's nu betaal ik 79,95 alleen al voor gsm abo ook al heb ik tutimus en 3 gb maar per persoon duur niet??? tegenover telenet zou ik 140 eurokes betalen in plaats van 160 euros en dat is bij telenet alles in ook volleback bellen DAG EN NACHT he proximus en dat ik klaag nu is omdat die punten weg vallen daar haden we nog iets aan MAAR dat voordeel is ook weg 😡 tijd voor een PETITIE zou ik zeggen.
Reputatie 5
Badge +2
ik vind ook niets van enjoy, het voordeel van de punten was veel groter, ik heb jaren mijn punten gebruikt om foto's te bestellen bij smartphoto, en dit was heel voordelig,
Nu valt dit weg en moet ik weer de volle pot betalen, met kortingen voor pretparken ben ik niets, dus weg volledig voordelen
Dus een grote dikke nul voor het nieuwe systeem
Inderdaad en zoals ik al vroeger hier in deze post aangehaald heb zou Proximus gewoon je moeten de keuze laten of je bij het oude puntensysteem wilt blijven of het nieuwe enjoy systeem, zo kunnen ze iedereen tevreden houden 🤔
Reputatie 6
Badge +3
Enjoy is duidelijk een besparingsoperatie en tegelijk gewoon een reclamekanaal waarvan er al zoveel zijn.

Voorgestelde kortingen kan je langs alle kanten krijgen.

Vroeger systeem met punten was ten minste echte cash.

Ik spaarde voor 2 filmtickets, dat was zo goed als cash geld.

Nu ja de laatste punten 4000 heb nu maar aan een goed doel geschonken.
Reputatie 7
Badge +3
https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/premiumclub-wordt-enjoy-47731/index1.html#post628179