Beantwoord

Easy switch id niet beschikbaar?

  • 4 February 2018
  • 5 reacties
  • 2493 Bekeken

Ik heb mijn Easy switch ID nodig.
Nadat deze id niet op de maandelijkse factuur blijkt te staan,
vind ik volgende melding terug, na aanloggen op myproximus.

Easy switch id's Voor klantennummer ******
U hebt momenteel geen easy switch ID

Iemand die weet hoe ik alsnog deze id te weten kan komen?

on a footnote :

U wilt als privé-klant voor al uw vaste producten overstappen? Wij doen voor u het nodige.
Alle internet- en/of tv-operatoren zijn verplicht om voor elke adres uw Easy Switch ID en uw klantnummer op hun factuur of hun persoonlijke ruimte (MyTelenet, MyOrange, MyVoo, enz.) te vermelden.

mvg,
icon

Beste antwoord door IngeDC 2 May 2019, 11:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo DD2!

Kan je mij je klantengegevens doorgeven via een privébericht aub?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het nodige voor je na.

Groetjes,
Wouter
Ik heb hetzelfde probleem. Heb ook privebericht gestuurd .
zelfde probleem kan ik ook een bericht sturen?
Ter inlichting: vroeger kon je een privébericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 naar het Proximus team.
Dit is onlangs veranderd en kun je niet meer naar het team sturen maar in de plaats daarvan kun je op de naam van de Proximus medewerker klikken die je vraagt om een privébericht te sturen en die dan je probleem verder onder handen kan nemen.
NB: de uitleg omtrent sturen van privéberichten > klik hier
Reputatie 5
Badge +2
Hallo De Pelikaan,

Kan je ons via een privé bericht je klantgegevens bezorgen?Deze houden in ; je klantnummer, naam en voornaam, geboortedatum en adres zodat we een correcte identificatie kunnen doen en dit gegeven voor je kunnen opzoeken? Een prive bericht kan je sturen zoals Martin hierboven heeft uitgelegd, door op onze naam te klikken.

Groetjes IngeDC

Reageer