Vraag

e-press hln kan niet gelinkt worden


Zoals al velen vóór mij, lukt het bij mij ook niet om mijn proximus account te linken aan HLN

Na het klikken op de knop  MyProximus login verschijnt ook bij mij het volgende:

Ik het geprobeerd via verschillende browsers en zelfs via de app op mijn tablet. Het resultaat was steeds hetzelfde.

 

Ik heb dit al aangekaart bij de helpdesk, via het webformulier, maar het antwoord dat ik kreeg was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de instructies. Daarmee werd het probleem duidelijk niet verholpen.

 

Is er iemand van Proximus die dit kan opnemen en voor een oplossing  kan zorgen?


26 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Marc_0297 Ik heb je profiel aangepast. Kan je eens testenof het nu werkt ?

Ik vrees dat het nu nog slechter is. Na het inloggen krijg ik zelfs mijn producten of facturen niet meer te zien.

 

 

@HadewychT 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0297 

kan je inmiddels je producten opnieuw zien op je my proximus account?

 

groeten

Geert

@GeertC

Nee nog niet, maar ik denk dat ik de oorzaak ken.

Dit forum vermeldt nog mijn oud klantennummer:********. Daar zijn al lang geen producten meer aan verbonden en ik dacht dat dat account al volledig opgeheven was.

Mijn huidig klantennummer is *******

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0297

nochtans vind ik admin. al je producten terug op je oude klantnummer (even verborgen het forum is openbaar). 

op het huidige klantnummer vind ik zelfs niets terug.

In het ander programma vind ik nog wel wat terug op je ‘huidige’ klantnummer maar alles is hierop afgesloten.

 

Het ziet ernaar uit dat al je producten wel actief staan op je oude klantnummer. Kan je de accountgegevens nog terugvinden op je my proximus account, welk klantnummer staat hierbij vermeld?

 

Geert

@GeertC 

U heeft gelijk. Ik heb de twee klantennummers door elkaar gehaald.

Het huidige klantennummer is inderdaad datgene dat eindigt op 78. Dit wordt ook zo vermeld op mijn papieren facturen.

 

Als ik inlog via MyProximus, dan wordt evenwel het andere nummer vermeldt als klantennummer. Het lijkt alsof ik nu terug op die oude account inlog.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0297 

kan je me eens via een privé bericht de username doorsturen die je gebruikt om in te loggen op My Proximus?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0297 

Ik zal een case moeten aanmaken naar het my proximus team want die my proximus loging staat ook nog (deels) gekoppeld aan het oude klantnummer.

Ik hou je op de hoogte. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0297 

Mijn collega ging je account resetten, kan je rond 18:00 eens kijken of je producten nu beschikbaar zijn?

 

Geert

@GeertC 

Om 18:30 geprobeerd maar nog steeds hetzelfde.

 

@GeertC 

Ook maandagmiddag is het probleem er nog steeds.

 

Reputatie 5
Badge +1

Heb hetzelfde probleem. Link via myproximus gactiveerd met hln. Ook logon gegevens op hln ingegeven. Mail en paswoord. Maar beschermde artikels blijven ontoegankelijk voor mij. Kunnen jullie nazien ?

Ro

Reputatie 5
Badge +2

@Marc_0297 Ik ga aan @GeertC  vragen of je case te bekijken.

Reputatie 5
Badge +2

@Ro  Kan je inloggen op HLN met je login of gaat het daar al mis?

Reputatie 5
Badge +1

MichaelV, inloggen op HLN lukt. En voor zover we kunnen nagaan zijn we ook effectief ingelogde bij HLN. Artikrls met + teken, kunnen nog steeds niet gelezen worden.

ro

Reputatie 5
Badge +2

@Ro  Ik heb even nagekeken en de koppeling is volledig in orde. Zou u eens via de website van HLN op je account kunnen kijken of u een actief abonnement hebt? Het actief abonnement heeft de naam: HET LAATSTE NIEUWS PROXIMUS.

Reputatie 5
Badge +1

MichaelV , op mijn profiel gekeken op HLN . Er staat geen enkel abonnement actief op mijn . Kunnen jullie daarbij behulpzaam.zijn ? Indien nodig stuur ik een print screen van het profiel. 
 

ro

Reputatie 5
Badge +1

@Michael V  Hieronder print screens van de gevolgde weg.

Via my proximus vinden we dat Proximus en HLN gelinkt zijn, en bij drukken op start voor lezen, komt nog steeds beschermde inhoud.

Verder aanloggen via HLN , zie verschillende print screens, maar steeds beschermde inhoud, en ook dat er geen abonnement gekoppeld is .

Confidentiële gegevens zijn uitgewist, ter info.

Kunt U dit voor mij in orde brengen ?

Groeten.

 

Ro

 

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Alles staat bij ons zowel technisch als administratief in orde. Ik heb met DPG contact opgenomen om jou account eens te bekijken.

Reputatie 5
Badge +1

@DaisyS 

Goede morgen DaisyS .

We zijn blijkbaar een stap verder. Bij aanloggen op HLN en op mijn profiel is het abonnement Het Laatste Nieuws Proximus zichtbaar. We kunnen het abonnement koppelen . Zie bijlage.

Maar lezen van beschermde inhoud is nog steeds niet mogelijk.

Ook valt op dat bij het verlaten van HLN en terug aanloggen, de abonnementskoppeling weg is en terug dient gekoppeld te worden.

Dus nog niet 100 % in orde.

Op de bijlagen zijn de confidentiële gegevens gewist, maar voor Uw informatie zal ik op privebericht het aangeduide klantnummer doorsturen, wat het nazicht gemakkelijker maakt.

Graag update als het in orde is .

Met dank alleszins .

ro

 

@GeertC 

@Michael V 

Het is verdacht stil rond mijn probleem. Is er eigenlijk nog iemand mee bezig?

Wat begonnen is als een probleem met het koppelen van het e-press hln aan mijn account is nu al uitgegroeid tot de onmogelijkheid om nog in te loggen op mijn huidig klantennummer. (Ik word nu steeds ingelogd op een oud account.)

Ondertussen krijg ik niet waar ik voor betaal, nl een digitaal abonnement op HLN.

Ik had dit toch graag opgelost gezien in de komende dagen.

Reputatie 5
Badge +1

@DaisyS 

@Michael V 

 

Bijkomend aan mijn print screens van de aanlogprocedure bij HLN van deze morgen, nog volgende info.

Na inlogprocedure bij HLN keuze aangeduid voor digitale krant. Parameters ingevuld van provincie en cookies enz… , dan komt het volgende bericht ( zie hieronder ).

Kunnen jullie er voor zorgen dat deze problemen nu eindelijk opgelost worden ….?

ro

 

Reputatie 5
Badge +1

Ter info, we hebben maar één account aangemaakt, dit met mijn mailadres gekend bij Proximus .

ro

Reputatie 7
Badge +5

@Ro Ik heb geantwoord op je privé bericht.

Reageer