Vraag

e press hln

  • 4 September 2021
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

2 weken geleden verhuisd.  Van tutimus overgeschakeld naar flex fiber.  10 dagen gebruik van e-press in orde. sinds 2 dagen geen e-press meer. 

uur aan de telefoon gehangen. Er is een glitch????

dan naar hln gebeld.  hun antwoord: w abonnement werd 2 dagen geleden manueel stopgezet.

Wij hebben dat zeker niet gedaan. 

Op my proximus staat e press ook niet meer bij mijn producten.  

Graag op een oplossing.


5 reacties

Maandag komen de Prox medewerkers terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Niemand een idee? 

straks komen de proximus medewerkers hier langs om het één en ander na te trekken.

Reputatie 7
Badge +3

@anniedelen 

beste,

ik heb je probleem genoteerd en vraag aan de collega’s hulp voor oplossing.

groeten

Tina

Reageer