Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

142 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@PabloNuyttens Zie info link e-press: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@zfdr heb je bij je account login op het toestel gekeken of hetzelfde mailadres is gebruikt dat je bij de login hebt aangemaakt ?

meestal is het probleem je login veroorzaakt door foutieve mailadressen/login… (kijk eens in de app onder account ? login ? menu ->account weergeven)

bij ons staat alles actief onder je producten zoals het zou moeten

kijk ook eens op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

er staat daar ook een update ivm exclusive articles…

Ik hoop dat het weldra lukt

groeten

Tina

 

 

 

hier ook gekoppeld en alles ok, echter geen plus artikel te lezen….

klantnr: 48610****

 

lukt echt niet ??!!

Reputatie 7
Badge +3

@zfdr Ik ga hier intern navraag over doen. Zodra ik feedback krijg, hou ik je hiervan op de hoogte. Groetjes, Antonella

Heb hiervoor reeds gebeld , er werd een ticket aangemaakt voor IT en ze gingen me maandag terugbellen?

Werkt nu nog steeds niet . Zeg nu niet dat ik moet contact opnemen met hln , zij zeggendat het probleem bij Proximus ligt .

Reputatie 7
Badge +4

@beniT HLN heeft ons laten weten dat ze uw gegevens u wel terugvinden, maar gekoppeld aan een ander mailadres, nl sxxa@bxxr.be. De x zijn natuurlijk andere letters, maar zegt u dat iets  ? Als dat ook een mailadres is van jullie kan je dat gebruiken, of kunnen we je account door HLN laten overzetten naar het mailadres dat je ook gebruikt als login voor het forum. 

Bedankt Tina,

Ik heb ingelogd met mijn facebook login. Vanaf het begin. Het heeft enkele maanden goed gewerkt tot mijn abonnement door Proximus werd stopgezet. Bij HLN blijven ze vragen naar de GID-code.

Het antwoord van HLN

 

Beste Kamiel,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Bij nazicht blijkt dat uw abonnement door Proximus werd stopgezet op 20/06/2020 om 03:04.

Dit kan volgende redenen hebben:

1. U bent geen klant meer bij Proximus en bijgevolg heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.
2. U heeft een aanvraag gedaan voor Le Soir via het My Proximus pakket, dan stopt het gratis abonnement bij Het Laatste Nieuws automatisch.
3. Uw bundel bij Proximus werd aangepast, hierdoor heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.

Is er geen van bovenstaande redenen van toepassing? Dan kan u de volgende stappen terug overlopen:

Ga naar hln.be/proximus
1. Connecteer jouw MyProxiums account via de MyProximus knop.
2. Meld je aan met je bestaande HLN account of maak eeb nieuw account.
3. Download de HLN- app of ga op hln.be om in te loggen en te beginnen lezen.
4. Heb je al een HLN-abonnement? Vind hier de volgende stappen.

Biedt dit geen oplossing? Mogen wij u dan vragen om contact op te nemen met Proximus en naar de GID-code te vragen? U mag deze naar ons terugmailen en dan doen wij het nodige voor u.

Ps: vraag ook zeker of uw status van rechthebbende terug actief staat.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Heeft u nog andere vragen? Ga naar hln.be/service, wij helpen u graag verder.

Groeten van Kamiel

Reputatie 7
Badge +3

Oh, @PH1990 wat fijn om te lezen! Ik verwittig de achterliggende dienst! ;)

beste,

Het lukt niet om in te loggen bij Pickx en my epress. We hebben het pakket Flex S.

Al telefonische ondersteuning gehad en video chat , niet opgelost. My proximus werd gereset.

Kunnen deze apps gekoppeld worden in my proximus? Ze staan er wel, maar werken niet.

De bedoeling is om de app te openen op gsm en dan te chromecasten naar televisie. Bij afsluiten van het contract is meegegeven dat dit kon.

We worden er moe van...

groeten.

Pablo

 

 

@tony_coene  Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Overloop je alle tips even dat hier reeds werden gegeven? Dikwijls brengt dit al een oplossing. Hou ons maar op de hoogte. Groetjes, Antonella

@tony_coene Kan u het klantnummer invullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Werkt nog steeds niet hoor , 

 

Reputatie 3
Badge

Zelfde probleem, abonnement succesvol gekoppeld.

Plus artikelen zijn vanaf vandaag dus niet meer te lezen.

Reputatie 7
Badge +3

@jrya23  Heb je alle tips in dit topic reeds overlopen? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @arlette68 , mag ik je vragen om de stappen opnieuw te volgen om je account te linken? Meestal is het hierna opgelost! Groetjes, Heidi

probeer nog eens via myproximus zie punt één daar op de webpagina hieronder

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Ik kan reeds langere tijd niet meet inloggen bij HLN , volgens de helpdesk is er een fout gebeurd bij hln en zijn de proximus leden gedeactiveerd. Na meerder contacten met zowel proximus als hln komt dit maar niet in orde. 

 

Reputatie 3
Badge

Bedankt @HeidiE  : spijtig dat het bij mij voorlopig niet werkt !

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@André_079 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reageer