Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

Beste @AntonellaD ,

 

bedankt voor uw info,

In navolging van uw info heb ik alle cookies van men laptop verwijderd en met 2 verschillende browsers (chrome en edge) men proximus account proberen linken aan men hln account, in beide gevallen kreeg ik de melding (zelf na het verwijderen van de cookies) dat men proximus account reeds gelink is aan men hln account zie onderstaande afbeelding

 

als ik vervolgens op “start hier met lezen” klik, kom ik op de pagina van HLN uit.

Hier kies ik dan het eerste + artikel die ik tegen kom en open dat artikel.

waar ik vervolgens de eerste lijnen kan lezen en dan uitkom op het scherm waarbij ik een + abonnement dien te hebben alvorens ik kan verder lezen (zie onderstaande afbeelding)

 

geen geluk dus;

Als ik uiteindelijk naar men account pagina ga op HLN, dan zie ik zoals in onderstaande afbeelding dat ik geen actief abonnement heb om + artikels te lezen of de digitale krant.

 

Conclusie:

Niet tegenstaande mijn account van proximus en hln wel degelijk is gekoppeld, krijg ik nog steeds de + artikels niet te zien.

Kan u even na gaan wat er gaan de is aub?

Volgens mij heeft HLN mij nog geen toegang gegeven niet tegenstaande mijn proximus account weldegelijk is gekoppeld.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@zfdr  Heb je de inschrijving al eens nagekeken via My Proximus op een pc of laptop?
Kan je via uw profiel de login geven die je voor HLN wil gebruiken?
Mvg, KoenN

mijn pa heeft nu ook als antwoord gekregen dat hij moet inloggen met de logins van zijn HLN abonnement maar dan kan hij inderdaad ook geen plus artikels lezen !!!

alvast bedankt dat dit jou is gelukt en zoveel anderen niet!!!!

enkel mijn e-press werkt nog niet

Reputatie 7
Badge +3

@EvensW zie info link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

beste,

jammer dat het nog niet gelukt is…

er is een dossier 45942801, ik zoek iemand om dit op te lossen

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  Dossier 47195148 is opgemaakt voor onze support dienst. Een dossierbeheerder zal dit verder voor je nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Jerre85  Super!! :thumbsup_tone2:

Hallo,

 

Zelfde probleem hier als bovenstaande post van beniT. Kan dit worden nagekenen?

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet met welk mail adres op hln deze gekoppeld is.

Ik krijg namelijk als bijkomend probleem ook geen activatiemails toegezonden van HLN.

 

Bedankt

@HeidiE 

Sorry, ook uit en ingelogt bij HLN, maar nog steeds hetzelfde.: geen toegang tot exclusieve content, en als ik wil koppelen toont mijn profiel "geen actief abonnenment gekopeld”

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

sorry dat het zo moeizaam lukt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Als je op de app hln kijkt op je gsm,  onder je account (menu - account weergeven)  : zie je dan een login  met het mailadres dat je hebt doorgegeven via je MyProximus om te linken ?

 

wil je sowieso alle stappen nog eens doorlopen op de website onder Kies je krant… Meestal lost dit het probleem wel op ? Hopelijk ook bij jou…. 

indien het nog niet lukt, zoeken we hier een medewerker om dit grondiger te onderzoeken.

 

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Hey @sfrederik er was onlangs een update: kun je eens opnieuw inloggen via de pc/laptop in plaats van via de app, dit lijkt wel te lukken! Groetjes, Heidi

Hier exact hetzelfde probleeem. Alles gekoppeld en actief maar kan geen +content zien. App al gewist, al in en uitgelogd, op pc geprobeerd. Niets!

Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Mijn HLN profiel is ingelogd, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Ik zou ook wel gecontacteerd willen worden, heb exact hetzelfde probleem! Proximus stuurt naar HLN en HLN stuurt terug naar Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@an.fr Ik heb je vraag verplaatst naar het topic waar er hierover meer informatie te vinden is. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

kan je via MyProximus de procedure voor login/verbinding eens opnieuw overlopen ? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

ik heb zelf hetzelfde aan de hand gehad, de procedure opnieuw gevolgd en dan is het wel gelukt…

Hou je ons op de hoogte ?

Groeten

Tina

@AntonellaD alle tips geprobeerd, zelfde probleem. In mijn Proximus app staan ineens geen producten meer en staat er “oei er loopt iets mis”

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PH1990 kun je in het klantprofiel klantgegevens aanvullen voor nazicht? Groetjes Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@an.frHeb je ook reeds geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella

Deze informatie hebben wij hier intern ook over ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.

De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.

HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

@jdgr 

waar ik de links naar epress moet zien onder jouw klantennummer zie ik ze ook staan, dus dat is in orde

via deze link vind je heel wat info en kan je wellicht je activatie terug OK zetten  :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

groeten,

Tina

Hoi, ik heb hier hetzelfde probleem, zowel mijn proximus account gekoppeld via de app als ook via de website, na het lezen van al deze voorgaande post, ik krijg constand de melding dat mijn proximus account gekoppeld is aan mijn hln account, maar ik kan geen + artikels lezen.

 

Zou men hier eens naar kunnen kijken aub?

mvg 

Beste @HadewychT ,

 

Ik heb dit probleem momenteel ook.

Mijn account zou gelinkt zijn aan privé email adres.

Reputatie 7
Badge +3

Nog een tip: problemen en bugs kunnen ook gemeld worden aan de support dienst van MyProximus (dat ook bevoegd is voor epress) door in de app te schudden met je gsm-toestel. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 

meestal zijn de problemen gelinkt aan het gebruik van verkeerde login  ? 

kijk je je account van HLN na ? ergens genoteerd wat je hebt aangemaakt?

kijk vervolgens eens in de app van HLN onder account ? staat daar het juiste mailadres ?

ik heb je producten hier nagekeken : e-press staat actief waar het zou moeten…

succes ! hopelijk lukt het…

groeten

Tina

Reageer