Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

142 reacties

alvast bedankt dat dit jou is gelukt en zoveel anderen niet!!!!

enkel mijn e-press werkt nog niet

Reputatie 7
Badge +2

@EvensW zie info link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@sfrederik 

beste,

jammer dat het nog niet gelukt is…

er is een dossier 45942801, ik zoek iemand om dit op te lossen

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  Dossier 47195148 is opgemaakt voor onze support dienst. Een dossierbeheerder zal dit verder voor je nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Jerre85  Super!! :thumbsup_tone2:

Hallo,

 

Zelfde probleem hier als bovenstaande post van beniT. Kan dit worden nagekenen?

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet met welk mail adres op hln deze gekoppeld is.

Ik krijg namelijk als bijkomend probleem ook geen activatiemails toegezonden van HLN.

 

Bedankt

@HeidiE 

Sorry, ook uit en ingelogt bij HLN, maar nog steeds hetzelfde.: geen toegang tot exclusieve content, en als ik wil koppelen toont mijn profiel "geen actief abonnenment gekopeld”

Reputatie 7
Badge +2

@beniT 

sorry dat het zo moeizaam lukt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Als je op de app hln kijkt op je gsm,  onder je account (menu - account weergeven)  : zie je dan een login  met het mailadres dat je hebt doorgegeven via je MyProximus om te linken ?

 

wil je sowieso alle stappen nog eens doorlopen op de website onder Kies je krant… Meestal lost dit het probleem wel op ? Hopelijk ook bij jou…. 

indien het nog niet lukt, zoeken we hier een medewerker om dit grondiger te onderzoeken.

 

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Hey @sfrederik er was onlangs een update: kun je eens opnieuw inloggen via de pc/laptop in plaats van via de app, dit lijkt wel te lukken! Groetjes, Heidi

Hier exact hetzelfde probleeem. Alles gekoppeld en actief maar kan geen +content zien. App al gewist, al in en uitgelogd, op pc geprobeerd. Niets!

Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Mijn HLN profiel is ingelogd, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Ik zou ook wel gecontacteerd willen worden, heb exact hetzelfde probleem! Proximus stuurt naar HLN en HLN stuurt terug naar Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@an.fr Ik heb je vraag verplaatst naar het topic waar er hierover meer informatie te vinden is. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@sfrederik 

kan je via MyProximus de procedure voor login/verbinding eens opnieuw overlopen ? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

ik heb zelf hetzelfde aan de hand gehad, de procedure opnieuw gevolgd en dan is het wel gelukt…

Hou je ons op de hoogte ?

Groeten

Tina

@AntonellaD alle tips geprobeerd, zelfde probleem. In mijn Proximus app staan ineens geen producten meer en staat er “oei er loopt iets mis”

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PH1990 kun je in het klantprofiel klantgegevens aanvullen voor nazicht? Groetjes Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@an.frHeb je ook reeds geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella

Deze informatie hebben wij hier intern ook over ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.

De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.

HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +2

@jdgr 

waar ik de links naar epress moet zien onder jouw klantennummer zie ik ze ook staan, dus dat is in orde

via deze link vind je heel wat info en kan je wellicht je activatie terug OK zetten  :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

groeten,

Tina

Hoi, ik heb hier hetzelfde probleem, zowel mijn proximus account gekoppeld via de app als ook via de website, na het lezen van al deze voorgaande post, ik krijg constand de melding dat mijn proximus account gekoppeld is aan mijn hln account, maar ik kan geen + artikels lezen.

 

Zou men hier eens naar kunnen kijken aub?

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

Nog een tip: problemen en bugs kunnen ook gemeld worden aan de support dienst van MyProximus (dat ook bevoegd is voor epress) door in de app te schudden met je gsm-toestel. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@Jozef_08 

meestal zijn de problemen gelinkt aan het gebruik van verkeerde login  ? 

kijk je je account van HLN na ? ergens genoteerd wat je hebt aangemaakt?

kijk vervolgens eens in de app van HLN onder account ? staat daar het juiste mailadres ?

ik heb je producten hier nagekeken : e-press staat actief waar het zou moeten…

succes ! hopelijk lukt het…

groeten

Tina

Tina,
Het heeft altijd gewerkt. Nu heb ik een abonnement op Le Soir. Mijn gegevens om aan te loggen zijn juist. Nu moet ik 30 dagen wachten om terug abonnement HLN te activeren. Ik kom hier terug als het me niet lukt.
 

Reputatie 7
Badge +3

@beniT Je dient minimum 24u te wachten na activatie. De activatie gebeurde gisteren. Kan je later of morgen even opnieuw proberen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

Laat ons weten als het is gelukt.

Groetjes,
Antonella

FYI:

Als een proximus medewerker hier langskomt kunnen ze u verder helpen.

Zal pas voor Morgen zijn!

Zelfde probleem bij mij. My press werkte perfect tot op 20/06/20 mijn abonnement om ongekende redenen werd stopgezet. Terug activeren lukt niet. Proximus verwijst naar HLN en omgekeerd.

HLN laat weten dat ik Proximus moet vragen naar mijn GID-code. Hiermede zouden ze mijn vroegere abonnement terug kunnen activeren. Bij Proximus hebben ze nog nooit gehoord van een GID-code.

Heeft iemand een idee?.

Groetjes van Kamiel

Reageer