Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

daarom dat je van de één naar de andere gestuurd wordt heb het ook meegemaakt 

Reputatie 1

Zelfde probleem hier. Werkt al maanden goed, maar sinds een kleine week kunnen we de + artikels niet meer lezen. Op PC en in de app zelfde probleem. Er is niets veranderd aan onze kant.

Ik heb e press in mijn fiberpack en is gelinkt aan hln. Als ik mij inlog met mijn hĺn account dan staat er nog altijd plustekens en kan ik die artikels  iet lezen.

Kan er iemand mij helpen 

Hoi hoi,

 

ik ben ondertussen gecontacteerd geweest door Proximus, waar men mij wat vragen heeft gesteld en het daarna ging doorgeven aan een gespecialisseerd team, maar ondertussen is dit reeds 14 dagen geleden en hoor ik er niets meer van…

 

Kan u even informeren?

TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf 

Reputatie 7
Badge +3

@jdgr  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover, waar je wellicht een antwoord zult vinden op jouw vraag. Groetjes, Antonella

@tina.b 

ja ben ingelogd maar kan de artikels niet lezen

was van de ene dag op de andere gedaan 

@tina.b  dit komt er op terwijl ik ingelogd ben

Druk ik op herstel, dan komt er op geen abonnement gevonden

@AntonellaD 

goeiemorgen, we zijn ondertussen zeker 24u verder, en het werkt nog steeds niet.

als ik via de proximus app op de epresslink klik kom ik op een pagina van hln uit en gelijk op welke link ik daar klik word ik terug gestuurd naar de proximus app en blijven de hln + artikels onleesbaar voor me.

 

als ik start vanuit de myproximus website en naar epress ga dan krijg ik de melding dat mijn proximus account reeds is gekoppeld aan mijn hln account. Als ik dan klik op start hier met lezen, om vervolgens een plus artikel open te doen. Dan lrijg ik nog steeds het kaderke waar ik een abonnement moet aanschaffen

 

mvg 

Reputatie 7
Badge +3

Voor activatie van account hln heb je een aparte login (registratie) gemaakt  nadat je in myproximus je epress aangeklikt had om te activeren:

heb je daar een ander mailadres / pswrd gebruikt dan bij myproximus ?

want login is voor beide wellicht anders, afh van hoe je t hebt aangemaakt. 

Als je kijkt onder je profiel van login epress op je toestel zelf,kan je het mailadres zien dat je hebt gebruikt om in te loggen ?

Zeker dat je daar juiste login hebt gebruikt ? Heel vaak is dat het probleem ...

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

 

Ik heb inderdaad al die tips (reeds meerdere keer) geprobeerd, ook eens samen met de helpdesk van proximus.  Als ik de activatieflow opnieuw door ga ,  via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ dan krijg ik de boodschap “ Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt”.  Maar nog steeds geen toegang tot HLN+ artikels.  Reeds diverse malen afgemeld bij HLN, terug aangemeld, x keer die flow gevolgd, in diverse browsers, cookies weg gedaan,..  

Alles terug overlopen, geen oplossing.
Aanmelden met hetzelfde e-mail adres als voor aanmelden op my-proximus.
Ik heb nu gewijzigd naar “Le soir”, misschien is dat een oplossing, nog eens 30 dagen afwachten. 

ja, stom hé? 

en men verliest er zoveel tijd mee 

 

tina, wij hebben net dezelfde login aangemaakt als bij myproximus…

ook op de vaste computer lukt het niet, waar er geen app gebruikt wordt

Ik heb een GID code gekregen en aan HLN bezorgd. Maar dit gaf geen oplossing. HLN gaf de raad om nog eens alles terug instellen. Ik ben nu overstapt naar Le Soir, ik moet nu 30 dagen wachten om terug naar HLN te gaan. En waar zit de oorzaak? Het heeft gewerkt!

Beste,

 

Epress is onderdeel van mijn pack maar krijg telkens onderstaande foutcode. Alles is gelinked en account aangemaakt op hln met zelfde email en pas als die van het myproximus account

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Daan2323  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Probeer je eerst de gegeven tips & tricks even uit? Groetjes, Antonella

TUI: morgen komen de medewerkers, die van proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum, mss kunnen zij toch nog eens je settings natrekken, wie weet kunnen ze toch nog iets vinden waarom het nog niet werkt !?

mijn pa heeft inderdaad ook de zelfde als bij myproximus gebruikt als hij als test bij het inloggen op HLN met dit mailadres opgeeft dat hij zijn wachtwoord vergeten is dan krijgt hij de melding dat het mailadres niet gekend is, al wat hij probeert lukt niet!

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

ok, ik ga dit verder laten nakijken

we houden je op de hoogte;

groeten

Tina

wij kunnen probleemloos inloggen, maar de plus-artikels blijven onleesbaar….

Reputatie 7
Badge +4

Als de E-press geactiveerd is bij ons zou dit moeten werken.
Indien dit niet het geval is moet je inderdaad contact opnemen via HLN
Via onderstaande link kan je ook wat meer info vinden.
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/?referer=https%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2F
Mvg,KoenN

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen ? 

Dag @AntonellaD ,

 

om het helemaal compleet te maken heb ik uitgelogd op de hln website, cookies en geschiedenis verwijderd op 2 browsers. vervolgens terug geweest naar de hln pagina, een artikel gekozen waarop het plus tekentje stond, geklikt op log in als abonnee, daar mijn qui*****@gmail.com adres gebruikt (dus dezelfde van Myproximus die gelinkt staat aan HLN), de pagina wordt herladen en ik krijg identiek hetzelfde scherm te zien, namelijk “dit artikel is exclusief voor abonnees”

 

mvg

benito

 

@tina.b 

lukt nog steeds niet 

er staat inactieve abonnementen

hln digitaal Proximus combi

en met dat nummer doe ik abonnement koppelen dan komt er op abonnement gekoppeld,

maar blijft op inactief staan en kan niks lezen... 

Reageer