Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

Sinds een dag of drie kan ik ook niet meer alle artikels lezen 

app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

Inloggen lukt maar de artikels lezen gaat niet (dit artikel is exclusief voor abonnees)

Dag @sfdr, hiervoor neem je best contact met HLN. Contacteer hen via www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). Grt, Heidi 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb HLN gecontacteerd. Maar zij zeggen dat we jullie moeten contacteren. Een spelletje ping pong dus. 

 

Het antwoord van HLN:

Beste Jeroen,
 

 

We hebben doorgekregen dat uw gratis HLN abonnement via Proximus werd uitgeschreven. Het is echter zo dat een abonnement wordt uitgeschreven van zodra wij doorkrijgen van Proximus dat dit abonnement niet meer tot uw pakket behoort of indien u geen klant meer bent bij Proximus.

Indien dit niet correct, gelieve dan contact op te nemen met Proximus zelf. Zij kunnen u hier meer informatie over geven.

U kan zich steeds opnieuw proberen inschrijven via onze website www.hln.be/proximus.

Alvast bedankt

 



Tot binnenkort!
Kiana
Lezersservice Het Laatste Nieuws

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 en @christineH 
Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Probeer je deze even uit? Meestal is de oplossing om opnieuw in te schriiven. Probeer ook eens cookies en surfgeschiedenis te verwijderen of via een andere browser (web). Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

beloofd sinds 28 april . 

herhaaldelijk gemeld dat het niet lukt om op Le Soir in te loggen `

geen antwoord bij Le Soir en ook niet Bij Proximus??????

@HeidiE 

nee lukt ook niet staat dat mijn abonnement inactief is

 

Reputatie 7
Badge +3

Aan allen die problemen hebben : 

 

Een collega adviseert jullie : gelieve de app eens volledig te verwijderen, opnieuw te installeren en dan in te loggen….

hier zie je je login als die ok is; in de HLN app onder menu (onderaan scherm) en dan onder je profiel : (linksboven): dan zie je je profielgegevens, je naam en je gebruikte mail als je correct bent ingelogd en een blauw balkje “uitloggen” als login ok is…

Daarna nog eens proberen +artikels te lezen ? 

graag jullie feedback

gr,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik Dossier 46373726 kan u opvolgen via MyProximus.Groetjes,Joel

Dag @Jerre85 ik laat het graag nakijken, vul je in je profiel je klantgegevens verder aan? Grt, Heidi

Bedankt. Dat is ondertussen gebeurd.

Reputatie 7
Badge +4

@zfdr 

Bij ons staat e-press actief en dus zou de activatie moeten lukken.
Je kan best de activatie doen via My Proximus op een pc.
Via onderstaande link kan je ook meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

Dag @zfdr en @Jerre85 ik heb de bevoegde dienst gevraagd om dit verder technisch na te kijken, want administratief staat E-Press actief. We houden je op de hoogte. Grt, Heidi

Reputatie 1
Badge

Beste KoenN, het heeft altijd goed gewerkt tot gisteren. 

Zoals beschreven schrijft de helpdesk van HLN dat er bij Proximus iets niet helemaal goed staat ingesteld en Proximus blijkbaar een nieuw abonnement dient aan te vragen.

Ik heb nogmaals alle stappen doorlopen op de abo pagina van HLN maar helaas er zijn geen + artikelen te lezen. 

Uninstall en reinstall van de app, en succesvol login met hln acount heeft niet geholpen

@tina.b 

Bedankt voor uw nazicht, maar dit is nog steeds niet inorde!

vanop de my proximus website waar ik ingelogt ben met men mailadres q*******@gmail.com klik ik op “mijn producten” vervolgens op  “My e-Press”

 

op de volgende pagina kies ik uiteraard HLN en klik ik op de knop start met lezen

hierop volgend kom ik op de pagina van HLN/marketing terecht, waar ik op de eerste knop klik

 

dan kom je op de pagina van easysales terecht en klik ik opnieuw op “start hier met lezen”

vervolgens kom ik op deze pagina terecht, waar ik even check of ik ingelogd ben op HLN (icoon rechts boven), met hetzelfde q*******@gmail.com adres, aangezien dit zo is, klik ik op de eerste de beste hln + artikel

 

en dan krijg ik dit te zien

 

maw ik kan jammer genoeg nog steeds geen HLN+ artikels lezen!

 

mvg

benito

@HeidiE wat is de beste methode die je kunt volgen, als je het login-mailadres en login-wachtwoord vergeten bent die gebruikt die ingevoerd werd tijdens het activeren van mye-press?

Is er eigenlijk al een “structurele” vooruitgang in het probleem dat ondanks correcte koppeling men de HLN+ artikels niet meer kan lezen ?

Opnieuw koppelen zegt steeds “uw account is al gekoppeld”

Ik heb al 2 x gebeld met Proximus en al 2 x met HLN, zonder resultaat.  Bij mij zegt Proximus dat alles in orde is met e press toegang, en HLN dat abbonement als “niet actief” gezet werd.  Blijkbaar voor heel wat klanten begonnen vanaf 26/05.  Ik heb de befaamde GID code van proximus gekregen en aan HLN gegeven , nog steeds zonder resultaat.  “contacteer HLN”is wel een heel gemakkelijke  reactie van Proximus lijkt me.  Wie biedt deze optie eigenlijk aan aan de de klanten, proximus toch, niet ? 

nog mensen bij wie het rond 26/05 mis ging ? 

Beste @tina.b 

Gelijklopend heb ik ondertussen ook contact opgenomen met de service dienst van HLN zelf,

dit om er zeker van te zijn dat het probleem niet bij HLN ligt.

onderstaand antwoord mocht ik vandaag ontvangen.

mvg

benito

mijn pa heeft het ondertussen ook al opgegeven proximus verwijst naar HLN en HLN naar proximus!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Martin , ik verwijs graag naar onze FAQ online:  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html . Mvg, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@sfrederik 

Je hebt dit tot voor een paar dagen wel kunnen doen ?

Zeker dat je de juiste login hebt gebruikt ? kijk je eens onder je profiel in de app zelf ? (menu → account...)

bij ons staat op het eerste zicht alles nog zoals voorheen 

Hou je ons op de hoogte ? We laten het verder onderzoeken indien nog niet opgelost.. !

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de update @beniT , we zijn blij dat het terug werkt; Groetjes, Antonella

Hallo HeidiE, ik waardeer je hulp, maar ben nog geen stap verder. Vandaag kreeg volgende reactie van HLN (Ik heb mijn Skynet/HLN account gemaskeerd met X):

Beste Filip,

 

Bedankt voor uw mail.

Heeft u de aanvraag via www.hln.be/proximus correct doorlopen?

Heeft u de aanvraag eventueel met een ander e-mailadres gedaan?

Op basis van uw e-mail adres XXXXXXXX@skynet.be kan ik in onze database (nog) geen gratis digitaal abonnement op Het Laatste Nieuws terugvinden en dus ook geen abonneenummer.



Tot binnenkort!
Stefanie
Lezersservice Het Laatste Nieuws

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  ook niet als je op het laatste scherm ervoor kiest om in te loggen als abonnee? groetjes, Antonella

Beste, @HadewychT 

 

bedankt voor uw bijstand en interventie!

Zoals door u gevraagd heb ik die procedure gisterenavond gevolgt op de laptop,

via de paarse knop op de linkse kant, kreeg ik inderdaad de vraag mijn proximus login in te geven,

hierop volgend werd ik door geleid naar de pagina van HLN en kon ik + artikels lezen zonder enig probleem.

 

Deze morgen heb ik dan via de laptop rechtstreeks gesurft naar de pagina van hln, ik was nog steeds ingelogd (zoals altijd) en kon nog steeds hln+ artikels lezen, heb deze morgen zelfs vluchtig eens de digitale krant geprobeerd en ook dit werkte!

Daarna heb ik de HLN app op men gsm open gedaan, uitgelogd op die app en terug ingelogd ermee, maar via de app lukte het nog steeds niet, ook de app van de digitale krant wilde mij de krant niet tonen zonder abonnement…   niet erg misschien heeft HLN wat tijd nodig om alles te activeren.

 

Daarnet wou ik dus reageren op uw bericht om het positieve nieuws te melden en dacht ik, laat ons nog eens dubbel checken,

ik surf dus rechtstreeks naar de site van hln op de laptop waar ik automatisch op men account ben ingelogd, het eerste de beste hln+ artikel open gedaan en opnieuw had ik geen toegang toe, ik dacht oei tzal toch geen waar zijn!

dus ik surf opnieuw naar hln/proximus zoals uw bericht aangeeft (denkende kga toch niet iedere keer langsdie weg moeten gaan??) en klikte ik op de paarse knop links, echter kreeg ik niet de vraag om mijn proximus gegevens in te geven, maar kreeg ik onmiddelijk de melding dat men accounts reeds gekoppeld zijn en kon ik op de knop start hier met lezen klikken.

dit dan ook gedaan echter met het bekende teleurstellend resultaat dat ik een abonnement moet aangaan om verder te lezen, zoals ik hier al veel printscreens van heb gepost.

ook de app op gsm en ipad geven hetzelfde resultaat

 

maw gisterenavond en deze morgen heeft het gewerkt op de laptop maar niet op GSM/Ipad, nu opnieuw niet meer, ook niet op de laptop.

 

mvg

benito

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer er geen synchronisatie is tussen beide administratieve systemen dat van HLN en Proximus dan heb je een probleem. Het mag nog goed staan bij Proximus het is ook bij de andere partij dat dit in orde moet gebracht worden. Dat is iets wat Proximus moeten nakijken. Dit is louter wat extra informatie.

Reageer