Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

@AntonellaD

Ik denk dat ik alle tips uitgeprobeerd heb. Bij mij loopt het mis bij stap 1 “1. Connecteer jouw MyProximus account via de MyProximus knop”.

Wanneer ik hier op klik en inlog, krijg ik de melding “er ging iets mis...”.

Ik heb het volgende geprobeerd:

  • Geverifieerd of ik de juiste MyProximus login gebruik, ik heb er namelijk 2. Ik heb de login gebruikt gekoppeld aan mijn vaste diensten waar ik nu mee ingelogd ben op het forum.
  • Hetzelfde geprobeerd via een pc (dus niet via mobiele browser).
  • Nog eens geprobeerd in incognitomodus van de chrome browser waarbij alle cookies verwijderd werden.
  • Via een andere browser geprobeerd.
  • Zoals hoger vermeld contact opgenomen met de HLN klantendienst.

Bij elke poging om mijn Proximus account te connecteren via stap 1 kom ik in het scherm “

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

Kan ik nog iets anders proberen?

beste @HadewychT 

Dat mail adres zegt me zeker iets :) en als het werkt met dat mailadres dan is dit goed voor mij!

We zullen vanavond eens met dat mailadres proberen, zowel op laptop als op mobiele devices.

ik kom er dan nog op terug.

Alvast bedankt voor de bijstand.

mvg

benito

Reputatie 1
Badge

Bedankt @HeidiE  : spijtig dat het bij mij voorlopig niet werkt !

Groetjes.

Zelf heb ik ook diverse keren alles opnieuw proberen in te stellen bij HLN maar telkens kwam er een foute pagina na opening van de Proximus koppeling. Pas na tussenkomst van een Poroximus medewerker en opnieuw het abonnement te koppelen was het snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @arlette68 probeer je dit eens via het web (in plaats van via de app), met deze link: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ en dan op de paarse button klikken. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@tony_coene  heb je de registratie opnieuw proberen te doen via de app of het web? Je dient dit namelijk te doen via het web, want via de app en de gsm is er een bug hierop.
Dus best via graag via laptop/computer surfen naar www.proximus.be/myhln en zo de registratie opnieuw overlopen. Wanneer jij een foutmelding hebt, graag ook de betrokken melding overmaken, dit voor escalatie naar IT, eventueel en indien mogelijk graag met screenshot.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

sorry dat het nog niet is opgelost

Ik merk dat er een It-ticket was opgemaakt

Dat ga ik verder onderzoeken en de vorige dossierbeheerder ook wat meer uitleg vragen.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je surft naar www.proximus.be/myhln, klikt op de paarse knop om je MyProximus account te linken via webbrowser, krijg je de foutmelding oeps er ging iets mis?
Dit lijkt ons namelijk een foutmelding in de App. Noteer je even je klantnummer, adres en geboortedatum via je profielgegevens? Alsook graag de login die jij zou willen linken en we kijken er samen naar. De login mag je noteren in het veldje ‘ticket’.
Geef je een seintje zodra dit is gebeurd?
Groetjes, Antonella

 

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo:
Klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Reputatie 1
Badge

Sedert vandaag kan ik ook geen + artikels meer lezen bij HLN terwijl dit altijd naar tevredenheid heeft gewerkt.

In My Proximus Epress staat nog steeds een groene vink bij HLN,  Ingelogd bij HLN en vraag gesteld. Hetzelfde antwoord gekregen als velen hier.

Bedankt voor uw mail. 
Jullie kunnen inderdaad genieten van dat abonnement maar dat vanuit Proximus is stopgezet. Je kan best even navraag doen bij de dienst van Proximus om na te gaan waarom dat vroeger is stilgevallen. Indien jullie nog steeds van het juiste pack genieten en recht hebben op dat abonnement kan er via Proximus een nieuw abonnement aangevraagd worden.

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

Excuses dat het nog steeds niet lukt.

Onder je producten staat bij ons alles actief zoals het zo moeten.

Graag de links die Martin vermeld heeft nakijken, vooral https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

kan je ook eens kijken in de app van hln of le sois /menu/account weergeven : staat daarachter het mailadres waarmee je een login hebt gemaakt voor het e-press hln/le soir ? 

ik hoop dat je het probleem vindt, meestal is het een probleem van verkeerde logins op de verkeerde plaats :-( 

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  De activatie en het linken van de accounts moet gebeuren via de website (niet via de app). Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser?

HLN of Le Soir digitaal lezen | Proximus

Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

Beste,

het IT-ticket is behandeld ondertussen

volgens mijn collega’s zou het opgelost zijn ?

Alle producten zichtbaar ? e-press beschikbaar ?

kan je eens testen aub ?

graag je feedback.

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  Er zijn enkele aanpassingen gebeurd. Zou je nog eens kunnen proberen? Groetjes, Antonella

beste @AntonellaD 

Bedankt voor uw bericht!

Volgende procedure heb ik gevolgd met browser Chrome:

Alle cookies, browser history etc gewist.

ingelogd op de site van myproximus via emailadres en psw (niet via its me),

naar mijn producten geweest,

naar mijn epress,

op HLN geklikt,

het scherm gekregen dat mijn account reeds is gekoppeld en op de knop start hier met lezen geklikt,

Ingelogd op de site van HLN met hetzelfde mailadres als diegene waarmee ik inlog op my proximus,

het eerste de beste HLN + artikel aangeklikt en onderstaande zag ik te zien

 

 

met andere woord het is nog niet OK jammer genoeg!

mvg 

benito

@stefooms

wat bedoel je precies?

enkel Residentiële klanten hebben toegang tot HLN /epress?

kan je geen artikels meer lezen?

Kan je kijken in je MyProximus naar het gebruikte mailadres voor HLN? en dan in de App/my account van HLN welk je daar hebt gebruikt?

als t niet ok is, graag feedback over je probleem?

groeten

Tina

Beste @tina.b ,

Ik heb meer informatie in volgende vraag gezet: e-press-geen-toegang

mvg,

Stef

Beste @tina.b 

 

Ik heb nogmaals de hele procedure gedaan, na het wissen van men geschiedenis en cookies, zowel op chrome als op edge, het resultaat blijft echter hetzelfde :(

 

als ik met de app op men gsm inlog en naar men account ga dan zie ik tevens het mailadres die dezelfde is als men proximusaccount adres namelijk een gmailadres.

Het probleem is dus nog niet opgelost.

 

mvg

benito

 

morgen pas komen ze hier van proximus terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@beniT 

dit is heel vervelend,

we vragen onze collega die het dossier beheert dit opnieuw op te nemen

ik heb het gsm nr uit je profiel doorgegeven als contactnummer;

Hopelijk wordt het opgelost.

Groeten

Tina

Reputatie 6
Badge +2

Zie je in myproximus onder producten iets staan van e-press, Op e-press klikken. Bij mij staat daar dat ik Le Soir kan lezen, en er is ook de vraag of ik HLN niet wil lezen. in het begin koos ik voor HLN en veranderde achteraf.
 

 

 

 

normaal zou je beiden moeten zien staan hier

→ https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/epress

Maar daarom werkt het nog niet bij iedereen, zoals we hier al dikwijls gelezen hebben!

Reputatie 7
Badge +3

@beniT  Dank je wel voor de feedback. Ik stuur het meteen door naar mijn collega om het verder na te kijken en we houden jou op de hoogte. Groetjes, Antonella

Beste,

 

We gebruiken al enige tijd hln epress abbo via tuttimus proximus abbo, tot gisteren waren alle artikels te lezen.

Ons proximus abbo is niet verandert. Bij proximus staat er een groen vinkje bij epres, bij hln is er een gekoppeld abbo maar er staat, bij HLN digitaal proximus combi, vermeld “inactive abonnementen”. Wat is er mis?

 

grtz Kris

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sfdr, hiervoor neem je best contact met HLN. Contacteer hen via www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). Grt, Heidi 

Reputatie 7
Badge +3

@De Voecht Ik heb je topic verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@tony_coene Kan u het klantnummer invullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Geen toegang meer in HLN+ artikels.
Uitloggen bij HLN inloggen My Proximus, “start met lezen”, naar HLN “ Activeer hier” 
Krijg de melding:

Afmelden op HLN, terug aanmelden met dezelfde logingegevens van My Proximus, resultaat:

Aan HLN  De GID code: 8099675
Zij sturen mij terug naar Proximus.

Eerste mail op 22/6/2020
Wie kan mij hier verder helpen?

Reageer