Vraag

Deze waarde is niet correct


Reputatie 1

Wat is er mis met dit e-mail adres ?

 


92 reacties

Reputatie 7
Badge +4

???

een e-mail adres is van het type jan.peeters@proximus.be bv.

Wat is er mis met dit e-mail adres ?

 

hangt er van af wat je in xxx een yyy zet!

→ Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus

→ Wachtwoord, login of gsm-nummer voor MyProximus wijzigen | Proximus

→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

&

Een e-mailadres aanmaken | Proximus

 

& bv.

Een Gmail-account maken - Gmail Help (google.com)

Een e‑mailadres aanmaken voor iCloud Mail - Apple Support

ik dacht dat het om in te loggen ging in MyPoximus app

Community Support MyProximus (app of website) Deze waarde is niet correct”

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes Om op MyProximus te registreren dien je een bestaand en geldig e-mailadres te gebruiken. Groetjes, Antonella

@AntonellaD best mss eens doorgeven dat als je deze link volgt 
→ Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

en daar de flow volgt naar 
 

Een account met factuur maken via de website

  1. Start hier met je inschrijving voor MyProximus

dat deze laatste link niet werkt.

EDIT: @AntonellaD 
Als ik de browser gebruik “in Privé” dan werkt de link wel 

dus zal waarschijnlijk iets te maken hebben met cookies !

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Bij mij werkt de link ook idd. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@geert-claes Om op MyProximus te registreren dien je een bestaand en geldig e-mailadres te gebruiken. Groetjes, Antonella

Beste @AntonellaD (moderator),

Met dank voor je antwoord, dat is evident.

Daarom mijn vraag : wat is er mis het e-mail adres “xxx@yyy.email” ?  Waarom zou dit adres niet geldig zijn, en waarom zou het niet kunnen bestaan ?
(ik ben al geregistreerd op MyProximus)

Reputatie 1

???

een e-mail adres is van het type jan.peeters@proximus.be bv.

Beste @M_016,

Bedankt voor je antwoord.

waarin verschilt uw voorbeeld van het mijne ?

Reputatie 1

Beste @Martin,

Bedankt voor je antwoord,

van wat hangt dat af ?

Reputatie 7
Badge +4

@geert-claes

in uw internet contract met Proximus hebt u een e--mail adres toegewezen gekregen van het type “fa…..@proximus.be” (of gelijkaardig fb, ….) , daaraan kunnen tot 5 alias toegewezen worden type jan.janssens@proximus.be enz.

Indien u met xxx@yyy.email bv. een alias als “jan@janssens.email” bedoelt dan vrees ik dat een dergelijk e-mail adres als ongeldig beschouwd wordt, omdat het niet aan een bestaand domein toegewezen is (Proximus, Google, ...)

dit forum kan u eventueel verder helpen indien u iets duidelijker kunt formuleren wat u wenst te doen

Proximus medewerkers komen pas morgen terug langs op dit publieke forum

 

Omdat ik niet juist uit je startbericht kon uitmaken wat juist je probleem was en dacht dat je mss karakters gebruikte die niet mochten gebruikt worden bv. maar ik weet ook niet meer de welke want er wordt hier door de jaren heen zoveel gepost dat ik ook niet meer weet waar dit juist staat.
Maar aangezien je al geregistreerd bent op myproximus met dit adres kan dit ook de reden niet zijn.

Dus volgens mij best afwachten tot morgen een proximus forummedewerker je kan verder helpen.

@geert-claes

in uw internet contract met Proximus hebt u een e--mail adres toegewezen gekregen van het type “fa…..@proximus.be” (of gelijkaardig fb, ….) , daaraan kunnen tot 5 alias toegewezen worden type jan.janssens@proximus.be enz.

Indien u met xxx@yyy.email bv. een alias als “jan.janssens.email” bedoelt dan vrees ik dat een dergelijk e-mail adres als ongeldig beschouwd wordt, omdat het niet aan een bestaand domein toegewezen is (Proximus, Google, ...)

dit forum kan u eventueel verder helpen indien u iets duidelijker kunt formueren wat u wenst te doen

Proximus medewerkers komen pas morgen terug langs op dit publieke forum

 

maar hoe kan hij dan met dit adres al geregistreerd zijn op Myproximus? Dit wil toch zeggen dat het een geldig aanvaard mail adres was.

Ik veronderstel toch al gans de tijd dat het niet gaat over het maken van een alias!

Reputatie 7
Badge +4

@Martin ik weet/begrijp niet wat de auteur wil doen/bereiken, enkel hijzelf kan duidelijkheid verschaffen

Dat is ook waar, dan wachten we maar af tot het duidelijker wordt.

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes  Met het gegeven e-mailadres bestaat er geen MyProximus login, daarom ging ik er onmiddellijk vanuit dat dit een poging tot registratie was . Op vermoeden van een fictief e-mailadres zal ons systeem deze weigeren. Je kiest best een ander e-mailadres. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@geert-claes  Met het gegeven e-mailadres bestaat er geen MyProximus login, daarom ging ik er onmiddellijk vanuit dat dit een poging tot registratie was . Op vermoeden van een fictief e-mailadres zal ons systeem deze weigeren. Je kiest best een ander e-mailadres. Groetjes, Antonella

Beste @AntonellaD,

Bedankt voor je antwoord.

Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi.  Echter het voorbeeld dat gegeven is, is minstens even correct als het gebruikte email adres.  Om het je makkelijk te maken zal ik nog enkele andere voorbeelden geven : urbanus@vananus.email, filip@vanbelgie.email, antonella@dambrosio.emailAllemaal email adressen waarvan Proximus de desbetreffende foutmelding geeft.  Kan je als Proximus medewerker aangeven wat er fout zou zijn met deze adressen ?  
Via het telefoonnummer zou je het desbetreffende MyProximus account moeten terugvinden.  Zoals aangegeven gaat het niet over de registratie bij MyProximus.

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes  Met het gegeven e-mailadres bestaat er geen MyProximus login, daarom ging ik er onmiddellijk vanuit dat dit een poging tot registratie was . Op vermoeden van een fictief e-mailadres zal ons systeem deze weigeren. Je kiest best een ander e-mailadres. Groetjes, Antonella

Beste @AntonellaD,

Bedankt voor je antwoord.

Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi.  Echter het voorbeeld dat gegeven is, is minstens even correct als het gebruikte email adres.  Om het je makkelijk te maken zal ik nog enkele andere voorbeelden geven : urbanus@vananus.email, filip@vanbelgie.email, antonella@dambrosio.emailAllemaal email adressen waarvan Proximus de desbetreffende foutmelding geeft.  Kan je als Proximus medewerker aangeven wat er fout zou zijn met deze adressen ?  
Via het telefoonnummer zou je het desbetreffende MyProximus account moeten terugvinden.  Zoals aangegeven gaat het niet over de registratie bij MyProximus.

@geert-claes  Nu snap ik het, sorry! :sweat_smile::sweat_smile:
Ik ga het navragen en laat je zo snel mogelijk iets weten.
Heb je ook al geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis te wissen?
Groetjes,
Antonella

Bedankt voor je antwoord.

Je kan begrijpen dat ik het effectieve e-mail adres niet zomaar op het eerste het beste forum gooi.  

dit kun je wel via je forumprofiel zodat het alleen zichtbaar is voor de proximusmedewerker alleen en niet voor iedereen:  → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

 

 

maar ik begrijp nu nog altijd niet juist waar je dit mail adres wilt invoeren / waarin het geweigerd wordt?

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes  Gisteren is deze login aangemaakt en we zien wel een aantal succesvol inlogde sessies. Als je dit probleem blijft hebben bij het inloggen op jouw account, dan moet je deze feedback even doorsturen via de shaker MET een screenshot (dus het probleem melden door te schudden in de MyProximus app). Enkel op deze manier kan het team van experten dit verder onderzoeken aan de hand van de foutboodschap en de logs. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

opnieuw dank voor je antwoord.

Ik ben niet van zin om app's te installeren die in deze context geen nut hebben.  Het probleem doet zich voor bij het invulformulier op de pagina's voor identificatie van een nieuwe Sim kaart  met eID.  Alle andere opties voor identificatie zijn uitgesloten (omdat ik het niet wil óf omdat het niet werkt).

Ondertussen heb je nog steeds niet verteld wat er fout zou zijn met het desbetreffende e-mail adres.  Tenslotte meldt het invulformulier dat het niet correct is….

Andere browsers en/of computers en/of cookie-instellingen en/of… hebben hier dus niets mee te maken.  Dat verhaal heb ik ondertussen via de telefonische helpdesk meerder malen mogen vernemen.  Niemand van uw collega's maken op enig moment de reflexie dat er een probleem is met het desbetreffend invulformulier.

Ik weet perfect wat het probleem is met invulformulier, maar dit diets maken aan Proximus is (zoals steeds) een gevecht tegen de windmolens.

Het invulformulier gebruikt nog controles die meer dan 7 jaar oud zijn.  De tld .email (en andere gtld's van meer dan 3 karakters) is in voege sinds 2014.  Blijkbaar heeft sinds dat moment niemand bij Proximus het nodig gevonden om het formulier aan te passen.

Hopelijk kan jij de “experten” snel tot inzicht brengen dat dit dringend moet aangepast worden.  Uw collega's aan de telefoon/chat hadden alleszins zelf dat vermogen niet. Ondertussen kan ik mijn Sim kaart niet activeren.  Ik reken er op dat de € 10 startwaarde niet vervalt alvorens dit in orde is.

graag snel je antwoord...

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@geert-claes  Om dit door te sturen voor verder onderzoek heb ik de link nodig van de pagina waar je de foutmelding krijgt + een volledige screenshot van de foutmelding. Ik kan echter geen tijdspanne plakken op de duur van de oplossing. Indien het te lang zou duren, ben je in de Proximus shop ook welkom voor de identificatie via e-ID. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD https://eid.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/eid

Schermafdruk via bericht.

Reputatie 1

Beste @AntonellaD,

Ik begrijp dat je impliciet bevestigd dat er met het e-mail adres helemaal niets fout is.

net zoals je collega's aan de telefoon/chat, stuur je me ook naar een Proximus Shop op het moment dat je geen oplossing voor handen hebt.  Mijn mening is dat de procedure die door je collega's in de shop wordt gebruikt, op hetzelfde probleem zal stuiten.

Om te voorkomen dat ik mij nutteloos verplaats, zou je contact kunnen opnemen met een Proximus Shop (Heist op den Berg/Aarschot).  Zij kunnen dan, na test, bevestigen dat het gebruikte e-mail adres wel/niet werkt.   

Kan je me zeggen hoe ik in een Prive bericht een schermafdruk opstuur en/of een e-mail adres waarnaar ik dat kan sturen…

Bedankt !

Reageer