Vraag

De nieuwste Android TV decoder: houden of niet?

  • 8 October 2020
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

Door de heel vele problemen met de V7 is er een technieker langst geweest 10/09/2020 om alles na te kijken ,hij kreeg het niet opgelost, en heeft dan de V7 meegenomen, en een volledige installatie gedaan van de V5, zo een type die we ook al hadden daarvoor. 

Nu krijg ik deze mail van Proximus,

De nieuwste Android TV decoder: houden of niet?

waar ge zoals gewoonlijk niet op kunt antwoorden, omdat het een onbeveiligde oude site is, en ook hun telefoon nummer , 0800 22 800 brengt niets te weeg als ergernis.                                                                      groeten Annita-609******-035******


7 reacties

straks (anders morgen) als de prox forummedewerkers langskomen kunnen ze dit verder voor u bekijken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 1
Badge

Dag Martin, 

vroeger kon ik mijn ID -609******-035****** gebruiken maar ik weet niet juist hoe hij volledig  is

grtAnnita

Reputatie 1
Badge

Martin, gevonden denk ik klopt dit :60938xxxx U kunt dat nazien aan mijn vorige posten nietwaar 

Dat kan ik niet inkijken maar wel iemand van het proximus forumteam zelf.

Reputatie 1
Badge

Ik hoop dan maar dat er iets gebeurd he Martin, nog een goede avond verder.Annita 60938xxxx

Zal wel eerder iets voor morgen worden!

Reputatie 7
Badge +3

@annita Dat zijn zo van die standardmails die men verstuurd.In uw geval mag je deze mail negeren.Excuses alvast voor de verwarring en het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer