Beantwoord

Datalimiet aanpassen via myproximus

  • 17 September 2019
  • 8 reacties
  • 455 Bekeken

Ik heb sinds enkele dagen mijn datalimiet overschreden.
Ik kan noch via mijn laptop noch via de app op mijn smartphone extra data bestellen.
Ik ben hiervoor gisteren naar een proximuswinkel geweest.
Zij konden het ook niet oplossen en hebben geregeld dat mij vandaag om 17.30 iemand van de technische dienst zou bellen.
Dit is niet gebeurd.
Wanneer ik google zie ik dat veel mensen hetzelfde aan de hand hebben.
Kan dit opgelost worden ? Nu lopen de kosten op wanneer ik via 4 G op internet wens te gaan.

Dominique
icon

Beste antwoord door GeertC 19 September 2019, 12:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@domi Ik heb even nagekeken en zie dat het probleem ondertussen al is opgelost? Indien je nog problemen hebt gaat dit over je vaste internet aansluiting bij je thuis of over je mobiele data? Kan je voor alle zekerheid ook even je klantennummer in je forum profiel plaatsen?
Het is nog steeds niet aangepast.
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
Reputatie 7
Badge +3
Het is nog steeds niet aangepast.
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .


We hebben een 'One shot databundle' toegekend met een volume van 500Mbts.
We controleerden dit en het volume is succesvol toegevoegd.

Eventueel moet je eerst nog de GSM eens herstarten.

Geert
Beste,

ik heb het zelfste voor. Ze gingen mij ook contacteren en niemand gehoord. Is dit ondertussen voor u al opgelost?
Ik word zot van dat heen en weer gestuur via Proximus en nog altijd geen oplossing voor mijn probleem. Is al zoveelste keer dat ik een probleem heb met Proximus
Reputatie 7
Badge +3
@inte.jacobs Aangezien jij voor jouw gsm-nummer eindigend op 95 enkel een user-account hebt via MyProximus, kan jij hiervoor via de app inderdaad geen wijzigingen of aankopen voor doen. Nu zie ik wel dat er een overname van het nummer werd aangevraagd. Ik voeg daarom in bijlage het overnamedocument toe. Groetjes, Antonella
Ik heb sinds enkele dagen mijn datalimiet overschreden.
Ik kan noch via mijn laptop noch via de app op mijn smartphone extra data bestellen.
Ik ben hiervoor gisteren naar een proximuswinkel geweest.
Zij konden het ook niet oplossen en hebben geregeld dat mij vandaag om 17.30 iemand van de technische dienst zou bellen.
Dit is niet gebeurd.
Wanneer ik google zie ik dat veel mensen hetzelfde aan de hand hebben.
Kan dit opgelost worden ? Nu lopen de kosten op wanneer ik via 4 G op internet wens te gaan.

Dominique
Het is nog steeds niet aangepast.
Het betreft een overschrijding van mijn limiet van 1.5 g van Mobilus S. Dus gebruik va 4 G met mijn smartphone.
Mijn klantnummer heb ikondertussen in mijn profiel vermeld .
We hebben een 'One shot databundle' toegekend met een volume van 500Mbts.
We controleerden dit en het volume is succesvol toegevoegd.

Eventueel moet je eerst nog de GSM eens herstarten.

Geert


Dit is ondertussen inderdaad gebeurd waarvoor dank.
Het basisprobleem blijft natuurlijk onopgelost. Nl dat ik via de website geen extra data kan aankopen.

Dominique
TUI: maandag pas kun je van Proximus een antwoord verwachten als ze hier terug langskomen.
Reputatie 7
Badge +3
Domi001,
wellicht ben je voor MyProximus enkel gebruiker en kan je zelf geen aankopen doen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Via deze link kan je meer uitleg vinden over beheerder zijn en gebruiker zijn en eventueel aanpassingen.
Hopelijk kan dit opgelost worden
Vriendelijke groeten,
Tina

Reageer