Beantwoord

Cloud problemen

  • 1 juni 2019
  • 43 reacties
  • 1191 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb al vier jaar cloud maar 13maand geleden upgrade ik van 10 naar 50gb en betaal via Paypal 0,99€ maandelijks !
Gisteeen viel me op ik allang geen backups melding van cloud krijg dus klik cloud aan en onmiddelijk melding dat mijn 10GB opgebruikt zijn !
De 50GB staat nergens ! Kijk betalingen na en ja hoor 28mei pas betaalt en zo elke maand daarvoor stipt betalingen dus daar zit geen probleem !!
Vraag bij chat my Proximus geen antwoord , nooit iemand komen antwoorden dus ga zelf maar iPhone aan en uit zetten maar zelfde bij cloud gebleven dus dan cloud uitlog en kan niet meer inloggen terwijl ik mijn paswoord goed ken ! Dan maar cloud verwijderen en terug instaleren en sindsdien is gedaan want als cloud klik is al melding verbindingsproblemen en probeer opnieuw !
Ben zelfs de hele iPhone terug gaan instaleren maar cloud blijft met die melding verbindingsproblemen ...
Betaal dus cloud opslag voor niets !!
Proximus kan waarschijnlijk niets doen ??
Nog mensen problemen en hoe krijg ik cloud terug normaal werkend want anders betalingen stopzetten want als alles kwijt is heb ik een 13 maanden of langer betalen niets gehad om zwijgen al de foto’s kwijt die er bewaard stonden
icon

Beste antwoord door Martin 1 juni 2019, 11:35

Ter uwe info: Er werden hier onlangs nog door anderen cloud problemen gemeld, maar je zal pas op hulp van de Proximus medewerkers op het forum kunnen rekenen als ze hier maandag terug langskomen.

PS: Er werd hier door de Proximus medewerkers al in ander topics aangehaald van de app eens opnieuw te installeren maar het leidt ook niet altijd tot een oplossing en moeten de Proximus medewerkers het verder doorgeven aan de specialisten voor verder nazicht.
Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 3
Badge
Dank u Martin maar dus een app iCloud is er niet voor de iPhone ,
Was app om installeren aan zoeken
Inderdaad icloud zit er gewoon ingebakken, moet via een andere omweg / app gebeuren zoals je kunt afleiden uit de uitlag in de linken die ik meegestuurd heb.
zoals ook o.a. hier uitgelegd wordt...
>
https://support.apple.com/nl-nl/HT201104
>
https://support.apple.com/nl-be/HT204247
Reputatie 3
Badge
Zie mail van Proximus
Met bevestiging van de 10GB gratis cloud opzegging ?

Waarom zou ik nu iets gratis uit mijn abbonement halen en al mijn
Bewaarde foto’s ea laten verloren gaan ??
Reputatie 3
Badge
Heb ik dus helemaal niet opgezegd!
Al gaat voor moment de app niet open op
iPhone die documenten staan wel op my Proximus bewaard
Niet logisch iets opzeggen dat gratis aan ons klanten word geboden
Begin echt ambetant te worden over Proximus
Zie mail van Proximus
Met bevestiging van de 10GB gratis cloud opzegging ?

Waarom zou ik nu iets gratis uit mijn abbonement halen en al mijn
Bewaarde foto’s ea laten verloren gaan ??

Heeft Proximus u dan een mail gestuurd dat je uw Proximus cloud hebt opgezegd of bedoel je iets anders?
Wat staat er op je factuur, daar zou je nog iets moeten terugvinden van "Proximus cloud …….Gratis" .
Reputatie 3
Badge
Ja vond juist mail van
Proximus bevestigen van cloud opzegging
Reputatie 3
Badge
Zie je
Reputatie 3
Badge
Heb dagelijks meer dan 100mails dus na drie dagen ziek was en geen mails kon wissen had ik een dikke 500
Mails ongelezen dus deze mail pas nu gezien ! Tenslotte verwachte ik dit nooit
Reputatie 3
Badge
Krijg namelijk al jaren veel fake mails op mijn
Account bij Proximus! Op Google e-mail
Die in datzelfde mail app binnenkomt
Nooit ene mail fake maar Proximus is een ramp en
Zeggen ze neem ons Norton ? Tja heb ik al jaren dus en die houd geen mails op iPhone tegen
Reputatie 3
Badge
Hier ga ik niet mee akkoord
En ze kunnen maken mijn cloud terugzetten met inhoud
Zitten foto’s van dierbare overledenen die ik anders kwijt ben grootste fout is Proximus vertrouwen blijkt nu !

Waar zie je
Ergens een klant een opzegging zou vragen van iets dat gratis is als weet je hebt er 10GB vol zitten
Reputatie 3
Badge
Dit vind ik op website
Reputatie 3
Badge
Laatste factuur is tot 31mei daar staat
De 10GB cloud aan 0€ nog op maar als
Zo lees in mail ls die van 2juni weg
Wacht gewoon de reactie af als er straks een proximus medewerker hier je dossier verder gaat inkijken en je zo kan verder helpen.
Reputatie 3
Badge
Ind Martin zal ik doen
En hopen ze die vergissing iemand daar maakte
terug kunnen rechttrekken al vrees ik ervoor maar wacht wel af
Reputatie 3
Badge
Ze hebben de cloud terug aktief gezet !
Hoop de inhoud die vol was tot 10GB ook maar gezien de cloud app niet opengaat kan ik dit niet shecken!

Vreemd is krijg ik op chat Proximus een bericht dat ze een mooi promotie hebben van dubbele date cloud en ik 10GB kan nemen voor ? 10€

Ik antwoord dus zoals mijn factuur elke maand laat zien heb ik cloud 10GB voor 0€

Vind dit heel verdacht hoor !!!
Ook zei ik i.p.v. mensen dingen voorstellen dat ze beter dan eerst de cloud bij Apple laten werken want ik sta echt niet alleen met cloud problemen
En bij elke reactie zal
Ik standaard erbij vermelden !
In hemelsnaam laat mijn cloud staan !!!
Zoals die was met inbegrip van gratis 10GB
staat duidelijk op hun site dat het gratis is als je internet klant bent
zie op hun webpagina > https://www.proximus.be/nl/id_cr_cloud/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen/cloud.html

Als je meer opslagvolume wilt moet je wel voor betalen, zoals je ook op hun webpagina (link hierboven) kunt zien staan

Als ik Proximus cloud wil open door op het icoon te klikken, verschijnt er een inlogvenster dat aan- en uitgaat op het bureaublad . Niets mee aan te vangen. Heb cloud reeds verwijderd en terug opgeladen, maar zonder resultaat. Kan wel inloggen via My Proximus, maar is veel omslachtiger.

Roger

gekend probleem waar ze nog geen oplossing voor hebben, en prox ging het op het forum melden als het in orde was.

Reageer