Beantwoord

Cloud problemen



Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dat is app ik heb en deze melding komt er onmiddelijk op !
iPhone opstarten gedaan ! App verwijdereren en terug instaleren ! Alles meermaals zelfs maar niets helpt helaas
Heeft het mss iets te maken met ios update 12.3.1 op iPhone?
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb geen iCloud maar cloud Proximus met 10 GB zoals op Proximus factuur staat
50gb heb ik op iCloud maar die app heb ik niet , nooit gehad maar dacht altjjd dat iCloud en cloud dezelfde waren !
Op Proximus site staan deze apps
Cloud Proximus en nog een paar app van Proximus en zo kwam ik er drie jaar terug aan
iCloud heb ik dus niet !
Daarmee kan Apple me niet helpen !
Ze hebben meegevolgd op mijn scherm en zagen dat cloud app ik heb geen app van hun is maar van Proximus dus kunnen zij me er niet mee helpen !
Reputatie 3
Badge +1
Het gaat niet over de GB maar probleem dat heb is dat cloud Proximus niet meer opengaat
Heb al sinds ik iPhone in december 2018 kocht niets meer verandert aan iPhone , cloud Proximus ging opeens niet meer open
Reputatie 7
Badge +4
hi maria
zoals mijn college al melde bieden we bij Proximus geen cloud aan van 50GB
deze optie zal toch via apple verlopen. wij kunnen ook geen aanpassingen doen hierop

voor het probleem met de iPhone kan je best volgende even doorlopen :
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/cloud-47541
Reputatie 3
Badge +1
Moest Proximus bellen en probleem uitleggen zodat zij het oplossen maar Deze zal geen hulp beiden al is vreemd dat Cloud probleem alleen bij Proximus klanten zit
Reputatie 3
Badge +1
Enige ik nog kan is iPhone naar fabrieksinstellingen zetten wat jammer is omdat iPhone zelf goed werkt dus is cloud dat wel waard denk ik ?
Naar alle waarschijnlijk zal hierna evengoed niet werken !
Reputatie 3
Badge +1
Met Apple gebeld en probleem ligt bij Proximus en Proximus moet oplossen zeggen zij
Reputatie 3
Badge +1
SamuelID ik heb IOS 12.31.1
Reputatie 3
Badge +1
Weet alleen had cloud 10GB en als die begin april 2018 vol geraakte heb ik 50gb gekozen maar ook gekozen om dat niet via factuur Proximus te betalen maar via Paypal zoals ik al jaren ook Netflix betaal .
Maar Proximus kan niet helpen want hebben geen enkel idee wat kan schelen !
Bij Apple gaan zoeken en nu al paar afspraken gemaakt dat ze me op bepaald uur bellen maar niemand belt !
Denk dat cloud verleden tijd zal worden want niemand die weet hoe dit terug openen !
Mijn iPhone werkte perfect maar toch al twee maal opnieuw gaan opstarten in hoop
Cloud dan terug zou werken dus dat doe ik nu zeker niet opnieuw !
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al vier jaar cloud maar 13maand geleden upgrade ik van 10 naar 50gb en betaal via Paypal 0,99€ maandelijks !
Gisteeen viel me op ik allang geen backups melding van cloud krijg dus klik cloud aan en onmiddelijk melding dat mijn 10GB opgebruikt zijn !
De 50GB staat nergens ! Kijk betalingen na en ja hoor 28mei pas betaalt en zo elke maand daarvoor stipt betalingen dus daar zit geen probleem !!
Vraag bij chat my Proximus geen antwoord , nooit iemand komen antwoorden dus ga zelf maar iPhone aan en uit zetten maar zelfde bij cloud gebleven dus dan cloud uitlog en kan niet meer inloggen terwijl ik mijn paswoord goed ken ! Dan maar cloud verwijderen en terug instaleren en sindsdien is gedaan want als cloud klik is al melding verbindingsproblemen en probeer opnieuw !
Ben zelfs de hele iPhone terug gaan instaleren maar cloud blijft met die melding verbindingsproblemen ...
Betaal dus cloud opslag voor niets !!
Proximus kan waarschijnlijk niets doen ??
Nog mensen problemen en hoe krijg ik cloud terug normaal werkend want anders betalingen stopzetten want als alles kwijt is heb ik een 13 maanden of langer betalen niets gehad om zwijgen al de foto’s kwijt die er bewaard stonden

Ik denk dat je 2 cloud oplossing door elkaar haalt, wij bieden geen cloud oplossing aan van 50 Gb , ik vermoed dat je het over de cloud oplossing van Apple gaat.
Wat betreft je Proximus cloud account heb je 10 GB dat zit inbegrepen in je abonnement (geen extra kost), op deze account is er inderdaad 10 GB van de 10 GB gebruikt.
Voor het probleem met de iphone verwijs ik je naar deze topic: https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/cloud-47541
kun je via uw browser > https://www.proximuscloud.be nog aan je opgeslagen bestanden
Reputatie 3
Badge +1
Heb op moment verwijdert en niet terug geïnstalleerd !
Was tevreden over cloud en daar zitten al mijn bewaarde foto’s en contacten enzo en heb daarvoor 50gb omdat al jaar geleden de gratis 10GB vol was maar ja betaal wel voor niets !
Tevaak al dingen voor niets bij Proximus voor niets betaalt !
Als cloud gedaan is kan best zo snel mogelijk de 50gb stopzetten :((
Is thans pas 28mei weer betaalt
Denk niet Proximus met cloud gaat helpen
Reputatie 3
Badge +1
Heb ondertussen 5x cloud app verwijdert en terug geïnstalleerd maar helpt niet , zelfs iPhone terwijl thans perfect werkte terug gaan opstarten en dan alles terug zetten zoals ik gewend ben maar helaas ook dit voor niets !
Medewerker technische dienst belde gisteren maar enige zei was om vandaag cloud proberen openen en zou dan wel opengaan dus noppes
Alles zelfde nog en werkt niet
Ter uwe info: Er werden hier onlangs nog door anderen cloud problemen gemeld, maar je zal pas op hulp van de Proximus medewerkers op het forum kunnen rekenen als ze hier maandag terug langskomen.

PS: Er werd hier door de Proximus medewerkers al in ander topics aangehaald van de app eens opnieuw te installeren maar het leidt ook niet altijd tot een oplossing en moeten de Proximus medewerkers het verder doorgeven aan de specialisten voor verder nazicht.

Reageer