Beantwoord

Cloud problemen



Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ze hebben de cloud terug aktief gezet !
Hoop de inhoud die vol was tot 10GB ook maar gezien de cloud app niet opengaat kan ik dit niet shecken!

Vreemd is krijg ik op chat Proximus een bericht dat ze een mooi promotie hebben van dubbele date cloud en ik 10GB kan nemen voor ? 10€

Ik antwoord dus zoals mijn factuur elke maand laat zien heb ik cloud 10GB voor 0€

Vind dit heel verdacht hoor !!!
Ook zei ik i.p.v. mensen dingen voorstellen dat ze beter dan eerst de cloud bij Apple laten werken want ik sta echt niet alleen met cloud problemen
En bij elke reactie zal
Ik standaard erbij vermelden !
In hemelsnaam laat mijn cloud staan !!!
Zoals die was met inbegrip van gratis 10GB
Reputatie 3
Badge +1
Ind Martin zal ik doen
En hopen ze die vergissing iemand daar maakte
terug kunnen rechttrekken al vrees ik ervoor maar wacht wel af
Wacht gewoon de reactie af als er straks een proximus medewerker hier je dossier verder gaat inkijken en je zo kan verder helpen.
Reputatie 3
Badge +1
Laatste factuur is tot 31mei daar staat
De 10GB cloud aan 0€ nog op maar als
Zo lees in mail ls die van 2juni weg
Reputatie 3
Badge +1
Dit vind ik op website
Reputatie 3
Badge +1
Hier ga ik niet mee akkoord
En ze kunnen maken mijn cloud terugzetten met inhoud
Zitten foto’s van dierbare overledenen die ik anders kwijt ben grootste fout is Proximus vertrouwen blijkt nu !

Waar zie je
Ergens een klant een opzegging zou vragen van iets dat gratis is als weet je hebt er 10GB vol zitten
Reputatie 3
Badge +1
Krijg namelijk al jaren veel fake mails op mijn
Account bij Proximus! Op Google e-mail
Die in datzelfde mail app binnenkomt
Nooit ene mail fake maar Proximus is een ramp en
Zeggen ze neem ons Norton ? Tja heb ik al jaren dus en die houd geen mails op iPhone tegen
Reputatie 3
Badge +1
Heb dagelijks meer dan 100mails dus na drie dagen ziek was en geen mails kon wissen had ik een dikke 500
Mails ongelezen dus deze mail pas nu gezien ! Tenslotte verwachte ik dit nooit
Reputatie 3
Badge +1
Zie je
Reputatie 3
Badge +1
Ja vond juist mail van
Proximus bevestigen van cloud opzegging
Zie mail van Proximus
Met bevestiging van de 10GB gratis cloud opzegging ?

Waarom zou ik nu iets gratis uit mijn abbonement halen en al mijn
Bewaarde foto’s ea laten verloren gaan ??

Heeft Proximus u dan een mail gestuurd dat je uw Proximus cloud hebt opgezegd of bedoel je iets anders?
Wat staat er op je factuur, daar zou je nog iets moeten terugvinden van "Proximus cloud …….Gratis" .
Reputatie 3
Badge +1
Heb ik dus helemaal niet opgezegd!
Al gaat voor moment de app niet open op
iPhone die documenten staan wel op my Proximus bewaard
Niet logisch iets opzeggen dat gratis aan ons klanten word geboden
Begin echt ambetant te worden over Proximus
Reputatie 3
Badge +1
Zie mail van Proximus
Met bevestiging van de 10GB gratis cloud opzegging ?

Waarom zou ik nu iets gratis uit mijn abbonement halen en al mijn
Bewaarde foto’s ea laten verloren gaan ??
Inderdaad icloud zit er gewoon ingebakken, moet via een andere omweg / app gebeuren zoals je kunt afleiden uit de uitlag in de linken die ik meegestuurd heb.
zoals ook o.a. hier uitgelegd wordt...
>
https://support.apple.com/nl-nl/HT201104
>
https://support.apple.com/nl-be/HT204247
Reputatie 3
Badge +1
Dank u Martin maar dus een app iCloud is er niet voor de iPhone ,
Was app om installeren aan zoeken
Het bestanden app kun je hiervoor gebruiken, zie voor meer uitleg:
>
https://www.iculture.nl/gids/bestanden-app/
bijkomende info:
>
https://www.apple.com/benl/icloud/
>
iCloud configureren op een iPhone, iPad of iPod touch >
klik hier :point-right: https://support.apple.com/nl-be/HT208681

Wat ik ook al vroeger gepost had:
zie iCLOUD bestanden app klik hier > https://www.iculture.nl/gids/bestanden-app/
en ook uitleg hier > https://www.iculture.nl/tips/icloud-drive-bestanden-openen/
Reputatie 3
Badge +1
Sorry maar vind niet terug maar was er een iCloud app voor de iPhone 8 ?
Echt app zoals de cloud Proximus was dus ?
Reputatie 3
Badge +1
Zullen wel zien maar zie het niet snel opgelost geraken
Best volg je even dit forum om te zien wanneer het terug in orde is.
Reputatie 3
Badge +1
Gaan we op hoogte gesteld worden moest dit opgelost geraken ??
Reputatie 3
Badge +1
Ok fijn en zal cloud dan maar laten zijn voor wat is
Dank u beide
En Martin alweer hielp je mij hieruit wijs te worden ?
Is niet opgelost maar weet nu tenminste ik er niets aan kan doen
Dank u
Reputatie 7
Badge +4
Dit is in onderzoek. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Inderdaad het is Proximus die er moet voor zorgen dat hun app draait op de nieuwe iOS
Reputatie 3
Badge +1
Wat kan ik daaraan dan doen ?
Of is Proximus die moet zorgen dat hun aangeboden app werkt met de iOS updates ?
Reputatie 3
Badge +1
Martin die gevoel heb ik ook wel want mij viel opeens op dat cloud niet meer werkte na deze laatste update die ook paar dagen geleden geweest is

Reageer