Vraag

Cloud



Toon eerste bericht

42 reacties

Martin,

heb de door jou opgegeven link meerdere malen geprobeerd. Altijd dezelfde melding "Wij ervaren een technisch probleem. Probeer het later opnieuw". Als ik deze tekst delete, dan heb ik mijn contacten in de cloud. Wanneer ik dan naar mij foto's wil gaan, krijg ik weer dezelfde tekst als hier boven.
Reputatie 3
Badge +1
Heb met Apple zitten bellen en zij kunnen niets doen want deze cloud wij hebben dat moet Proximus oplossen !
Proximus schuift naar Apple en Apple schuif naar Proximus de klant blijft in de kou staan
Reputatie 3
Badge +1
Mijn iOS 12.13.1
Zit nu eigenlijk al vanaf 24/05 zonder cloud, hoor ook niks meer van Proximus……… langzame dood ?
Reputatie 3
Badge +1
Proximus zegt ook nog om zich eruit te praten Dat cloud is niet van Proximus maar thans is cloud ik hebt een app k van Proximus site heb
En de app heet thans cloud Proximus
Reputatie 3
Badge +1
Ook vreemd er verschillende Proximus klanten zijn die plots op zelfde tijd problemen met cloud hebben !
Martin, dit heb ik al x maal tevergeefs gebruikt. Het is gek dat alles zo maar wegvalt, zonder wijzigingen in het systeem ?
Reputatie 3
Badge +1
Hoop ook Martin want is toch echt niet fijn dat cloud niet meer werkt .
Proximus lijkt geen idee te hebben wat er scheelt en in mijn geval althans schuift de technische dienst dit gewoon naar Apple

Zou eigenlijk na dit alles nu weten toch heel graag de echte iCloud willen maar waar kan ik deze downloaden ? Vind altijd alleen maar de cloud 😞
Ze zijn er bij Proximus van op de hoogte en er mee bezig, hopelijk wordt dit vlug opgelost.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt Martin maar als dan goed begrijp de iCloud heeft geen app voor iPhone ?
Reputatie 3
Badge +1
Sorry had ik niet mogen zeggen van dat doorschuiven alhoewel ik gebruikte eigenlijk alleen maar de woorden wat Apple me zei maar naarmate al de gesprekken hier en met Proximus op chat ben ik beter alles gaan begrijpen , ben overtuigd dat Proximus dit zal oplossen gaan en probleem is begonnen met de update iOS dat app cloud niet meer werkte en dan in mijn geval nog een misverstand bovenop met iCloud en cloud
Oprecht sorry voor mijn woorden soms en bedankt allemaal voor jullie vriendelijkheid en geduld
Laat Proximus via hier of eender welke weg misschiens weten als opgelost is ?
Fijne avond allemaal
Reputatie 3
Badge +1
Bestaat er wel een app iCloud voor iPhone ?
Bedoel zoals cloud app van Proximus ?
Ik heb iCloud wel bij instellingen bij Apple staan maar heb geen app
En laptop heb ik helaas allang niet meer
Reputatie 3
Badge +1
iCloud is geconfigureerd op mijn beide iPhones , daar zie ik ook dat ik 50GB heb waarvan reeds 43GB vol is maar heb er geen app van of zo en laptop of tab heb niet ! Laptop is hier wel maar die werkt niet want als die aanzet is battery al plat voor de site waar ik wil zijn zou openen dus is zelfde als geen laptop hebben ;)
Ik zoek dus de iCloud downloaden op iPhone
Ben nu dus 18 dagen zonder Cloud en ik begrijp dat dit tijd in beslag neemt om het probleem met het IOS-Systeem op te lossen. Maar ondertussen krijg ik ook geen antwoord op hetzelfde probleem met Windows 10.
Ben van ellende dan maar overgeschakeld op een andere Cloud, geen probleem met IOS en Windows 10. Zelfs gemakkelijker in gebruik. Tja, als men iets gratis krijgt, moet men ook niet reclameren zeker. Ik zou de vermelding op de site zeker ook wegdoen om de klanten niet te misleiden.
Reputatie 3
Badge +1
Welk cloud heb je gehaald ?
Ga de cloud Proximus ook voor gezien houden !
Denk er ook zelfde als jij over en ze die vermelding dan weghalen op hun site !
Ze vermelden zelf niet aan hun klanten dat de cloud niet meer werkt en al de klanten met iPhone zoeken zich suf vrees ik niet wetend waarom het niet werkt 😞
Als je eens googelt vind je ook heel wat uitleg
> https://www.google.com/search?ei=uYb-XJytMczOwAKQk5GQAw&q=gratis+cloud+opslag+voor+iphone

Dan vind je bv o.a >
https://www.iculture.nl/gids/beste-cloudopslagdiensten-iphone-ipad/
Maria, ik heb de cloud van Microsoft genomen “One Drive”. Alles werkt perfect

Reageer