Beantwoord

Cloud

  • 15 October 2018
  • 44 reacties
  • 1366 Bekeken

Geachte Proximus
Mijn Proximus Cloud werkt totaal niet
Ik heb hier voor al gebeld naar de klanten dienst van Proximus
Ik gebruik het zelfde wachtwoord en logeren als de login als dat van mij
My Proximus en dit werkt dan wel
Betreft: klantnummer: 806286
icon

Beste antwoord door HadewychT 15 October 2018, 20:16

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Welke foutmelding krijg je exact, Danny?
Gewoon ( foutmelding)
ik mag wel betalen maar proximus dienste werk meer niet dan wel
Reputatie 7
Badge +4
Dus de foutmelding die je krijgt is "foutmelding"? Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, en kijken wat dat geeft?
Ook dit heb al meerder keren
Gedaan werkt totaal niet zo a.u.b
Kunnen zoeken naar een oplossing
Want ik weet het niet meer.? ?
Reputatie 7
Badge +4
Je account is nog niet geactiveerd voor de Cloud. Op volgende link vind je de uitleg hoe je dit kan doen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Ik heb gedaan wat u mij heeft gevraagd
Ik heb me daar komt zelf niet activeren of dat lukt mij niet ik weet niet meer wat ik nu nog moet doen nu staan jullie
Reputatie 7
Badge +4
Danny, je laatste zin is me niet helemaal duidelijk. Heb je de stappen uit de eerste link gevolgd? Als dit niet lukte, waar liep je dan vast?
Het loopt al fout van bij het Begin bij het inloggen met het dezelfde login en wachtwoord als dat van Proximus burger begin bij het inloggen met het dezelfde login en wachtwoord als dat Van My Proximus ik zo het op prijs stellen als u mij een zo kunnen bellen Op het mobile nummer: +32**** of vaste lijn +32{3}****
[Edit Wim]
Reputatie 7
Badge +4
Danny, als je telefonisch contact verkiest kan je ons bereiken via het gratis nummer 0800 22 800. Ik stel wel voor dat je je nummers terug verwijdert van op het forum.
Ik zo alleen op prijs stelen
Als mijn Proximus cloud zo
Werken en dat er gezocht wordt naar het probleem waar het fout loopt het
Begin bij het begin als ik in log
Reputatie 7
Badge +4
Danny, ofwel helpen we je via deze weg verder, maar dan hebben we wel meer input van je nodig (heb je uitgevoerd wat in de eerste link vermeld stond, heb je je product al geactiveerd, etc. etc.), of als je telefonisch contact verkiest kan dat via het gratis nummer 0800 22 800.
Ik heb hier juist het zelfde probleem en kolen ook nie af met een oplossing. 🙄
Dus als je de eerste link aanklikt en alles dozt kom je idd op de nieuw account aanmaken en dan krijg je dit. Zie foto. Dus wat is het probleem dan???
Dus ben al 2 dagen bezig met probeer het later nog eens opnieuw.
Reputatie 2
cloud werkt niet. vermelding in adresbalk=== niet beveiligde site.
zelfs via myproximus= producten= cloud krijg je een link: http. staat daar normaal geen 'S' bij.
bedoel je dat als je in je browser URL adres balk
https://proximuscloud.be
invoert en op enter drukt dat je dan je foutmelding krijgt


In Edge en chrome browser krijg ik in ieder geval dan geen waarschuwing.
Reputatie 2
dit krijg ik in chrome: https://www.proximuscloud.be/web/app/ac682b47522246ff888738ce6dc51408/vault
en dit krijg ik in exployer: https://www.proximuscloud.be/web/app/ac682b47522246ff888738ce6dc51408/vault
en als ik via my proximus-mijn producten- link van cloud . krijg ik daar:
http://www.proximuscloud.be ,, en geen https . alsook met vermelding: niet beveiligd.
Ronnydp ik heb juist gezelfde. Dus ik denk idd dat er daae iets mis mee is. Heb jou linken allemaal geprobeerd en krijg ook fout melding. Zie foto's. Ik ga er van uit dat jullie cloud van proximus niet veilig is om mijn persoonlijke privé foto's en andere stuf erop te zetten. Vind dit niet kunnen. 😡
Reputatie 2
Ronnydp ik heb juist gezelfde. Dus ik denk idd dat er daae iets mis mee is. Heb jou linken allemaal geprobeerd en krijg ook fout melding. Zie foto's. Ik ga er van uit dat jullie cloud van proximus niet veilig is om mijn persoonlijke privé foto's en andere stuf erop te zetten. Vind dit niet kunnen. 😡

en ik die dacht dat proximus één van de beste providers was...........
Inderdaad ben ook eens gaan kijken via MyProximus en daar staat effectief de link:
http://www.proximuscloud.be (dus niet met https )
Als ik echter daar op klik springt mijn default Edge Browser open en daar wordt automatisch correct https ingevoerd in de adresbalk van edge en krijg ik deze waarschuwing niet.
Waarschijnlijk doet chrome dit dan niet automatisch, je kunt wel ergens klikken dan dat je toch verder wilt gaan …..
NB: ik werk nooit via MyProximus om naar de cloud te gaan ik voer direct in mijn browser https://proximuscloud.be in

Maar proximus zou gewoon hun link verwijzing moeten aanpassen met een Https in hun link op MyProximus en dan is het ook opgelost.
Ja, idd. En als ik via de link van martin ga komt erop dat deze site niet bereikbaar is. Dus er is hier iets aan de hand. HELP
En in plaats van ons hier al deze site toe te sturen. We hebben al alles geprobeerd. Ik ben geen mogool die hier nie mee kan werken of zo. ALLES geprobeerd. ALLES gedaan wat jullie zeiden op de juiste manier. En ook gekeken hie het moet via site. Juist gezelfde gdaan. HET LUKT NIET. DUS KOM MET EEN OPLOSSING. AUB😁
Reputatie 2
meerdere pc geprobeerd, site https proximuscloud-dan inloggen en daarna === sessie verlopen , en dit bij chrome-edge- exployer. is cloud van de aardbol verdwenen of is er dikke paniek bij proximus?
Heb nog eens geprobeerd via de link op MyProximus met default browser Chrome en daar wordt ook automatisch de http://proximuscloud.be omgezet naar https:// en krijg ik dus deze waarschuwing niet !!
Ik weet het begod ook niet waarom dit bij jullie niet gebeurt en niet werkt …
Reputatie 7
Badge +4
Zie topic: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-niet-toegankelijk-46755 , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
Hallo,

de situatie lijkt mij nog niet helemaal opgelost.
Op mijn laptop lijkt de APP inderdaad terug actief en is hij bezig met een deel terug te sycnchroniseren naar mijn laptop.
Op Cloud Web en op de app op mijn GSM blijft hij met de foutmelding en kan hij dus geen contact maken
Welke foutmelding krijg je precies? Kan je een screenshot voorzien hiervan?

Kan je alvast al eens de app op je gsm herinstalleren?

Reageer