Vraag

Cloud 10GB

  • 14 June 2019
  • 6 reacties
  • 394 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Maak het mee ! Krijg mail Proximus van mijn aanvraag tot verwijderen cloud 10GB!
???
Waarom zou ik de gratis 10GB cloud laten weghalen terwijl die
Vol zit met dierbare foto’s ea ??
Ja app gaat momenteel niet open op de iPhone maar cloud staat op website toch !
Is gratis dus waarom iets weg dat in abb hoort!

Ben ik niet goed van
En dat maar snel mijn
Gratis 10GB cloud met alles erin mooi terugzetten
!

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Cloud probleem blijft duren! Is zeker al drie maanden !
Denkt niet da Proximus niet kan herstellen. Maar wees eerlijk naar de klanten toe aub
Reputatie 3
Badge +1
Idd Martin zo is dat ook en twee weken terug zei iemand van klantendienst me nog de cloud is gratis en ze geen betalende cloud hebben

Toch word me gisteren denk ik dat het was me dit op my Proximus gestuurd
Zie afbeelding

Thans heb ik al jaren 10GB cloud voor 0€

Heb pack internet - tv - mobilus m en verschillende opties en dus ook gratis 10GB cloud dus geen 5GB

Hier een deel laatste factuur van 1 - 31 mei waar staat 10GB cloud voor 0€

Ik denk vaak ik ben ongeduldig en soms snel opvliegend alhoewel ook veel snel terug inzie als ik fout ben maar laatste tijd met Proximus ik probeer geduldig zijn en me minder opjagen maar dan komen zijzelf met zo vreemde dingen aanzetten !
Dit dus van 10€ betalen voor een 10GB cloud ik gratis heb ? Waar halen ze het !
Heb erop geantwoord zou je niet eerste zorgen de cloud gaat werken alvorens een onbestaande betalende cloud aan te smeren !
Heeft me niet meer gereageerd en andere namen het over maar daarover enige uitleg kreeg ik niet

En dag ervoor wouden ze me Norton aansmeren echt plechtig belovend dan zou zeker weten die vreemde mails stoppen die ik dagelijks binnenkrijg
Tja denk ik dan mevrouwtje ik heb Norton 5licencies als jaren , betaal 5€ daarvoor maar stopte dat de Vreemde e-mails die met hopen dagelijks komen ? Nee hoor !
Waarom verlagen ze zich zo tot klanten dingen aansmeren met leugens ? Ze zullen toch weten dat ze liegen !
Iemand de Norton niet heeft gaat het geloven en nemen om dan zien oeps werkt niet voor e-mails

Heel vreemd

Trouwens cloud werkt niet en zie eerlijk gezegd Proximus die niet herstelt krijgen !
Ik vind gewoon niet kunnen ze in je abb prutsen ! Produkten weghalen zonder je dat vraagt ! Andere produkten die zelfs niet bestaan proberen aansmeren !
Tja wat doe je als klant ertegen ! Niets denk ik dan enkel zeer allert zijn en weinig vertrouwen nog in proxumus hebben !

Zal ik Martin vertrouwen ? Jazeker !
Proximus ? In geen geval sorry aan die paar goei medewerkers bij Proximus
staat duidelijk op hun site dat het gratis is als je internet klant bent
zie > https://www.proximus.be/nl/id_cr_cloud/particulieren/producten/andere-producten-opties/internetabonnementen/cloud.html
Reputatie 3
Badge +1
Nee helaas alles zelfde nog , ik kan niet in de cloud ! Verwijderen , installeren ... niets helpt en blijf altijd zelfde melding zien ‘ verbindingsproblemen ‘
Is gewoon niet compatibel met iOS 12

Kreeg wel vreemde aanbod op de chat !
Dat ze promotie aanbod hadden en of ik dit wou van cloud 10GB voor 10€ maandelijks ??
Ik heb gratis 10GB cloud ! Is volledige 10GB zelfs vol dit voor 0€
Maandelijks
Kan ik aantonen in mijn factuur tot en
Met 31mei 2019
Verdere factuurs heb ik nog niet
En wie slimmerd was van klantendienst mijn cloud verwijderde is mij een raadsel maar hoop dat cloud
Terug aktief staat identiek zoals die
Was dus 10gratis GB met inbegrip al mijn inhoud erin !
Gaandeweg vertrouw ik heel weinig nog
Hey Maria
ik zie dat het ondertussen terug actief staat.
Kan je eens nagaan als je er opnieuw opkunt?
Reputatie 3
Badge +1
Proximus kan maken ze de gratis cloud met inhoud gaan terug zetten ?

Wil op site terug mijn
Volledige 10GB bewaarde foto’s en
Documenten ea terug zien Staan !
Waar halen ze toch het idee verdikke of is iedereen die iPhone heeft zijn gratis 10GB cloud verwijdert ?


Reageer