Beantwoord

[CLOSED] Vraagje aan de Support Medewerkers

  • 1 February 2018
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
1. Probleem gemeld : voor Pay&Go simkaart op my proximus kan wel saldo uitlezen, maar geen gegevens voor oproep- en herlaadgeschiedenis.
2.Dit probleem is niet nieuw, in juli 2017 werd dit door mij aangehaald en kreeg finaal reactie ( na vele stappen te hebben doorlopen ). Reactie die je hier op het forum onder een topic van mij ook kan lezen.
3. Wouter M van support reageerde kort op mijn probleem, hij heeft print screens kunnen uitlezen en kreeg op zijn vraag, via een privébericht ook mijn GSM nummer om dit na te zien.

==> Waarom komt er nu geen reactie meer? Waarom geen info ? Ik kan leven met de vermelding dat het uitgezocht wordt en dat men zeker zal reageren ... maar geen reactie ... radiostilte ... is niet te aanvaarden .

Graag status van dit nazicht .

Ro
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 February 2018, 09:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Badge
Interessante vraag, hou je me op de hoogte als er info is ?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Ro!

Sorry voor de vertraging, het is enorm druk.
Ik zal zo snel mogelijk je privébericht antwoorden. :)

Groetjes,
Wouter
Reputatie 5
Badge +1
Hier ook al geen antwoord meer. En ook geen aanstalte om een ticket nummer voor behandeling probleem te geven.
Ook hier sorry dat ik blijf aandringen, maar er komt maar geen schot in de zaak.

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ro, ik ga dit topic sluiten om verschillende parallel topics te vermijden. Ik bekijk je vraag via je orginele bestaande topic.