Vraag

bizz club verwijdert al mijn punten

  • 7 October 2019
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

na vele mails zonder resultaat vandaag eindelijk nog eens iemand aan de lijn gehad van de klantendienst over het inruilen van de punten. ik probeer al van juli om in te loggen maar telkens zijn er foutmeldingen of zeggen ze probeer later eens opnieuw.
Nu heb ik daarjuist vrolijk te horen gekregen dat al mijn punten eenzijdig door proximus verwijderd zijn. De uitleg was, dat proximus vind dat het te lang geleden is dat je punten omgeruild hebt, ze het gewoon deleten??? Terwijl in een ander topic Proximus het volgende zegt: " "wees gerust je huidige Bizz Club-punten gaan niet verloren. Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen. We begrijpen dat dit misschien onverwacht komt. Maar je hebt nog tijd om je resterende punten in te ruilen tot 30 november 2019. Check je saldo." Waar is de logica, en waarom kan Proximus eenzijdig zoiets opzeggen zonder zijn klanten te verwittigen??? Graag een oplossing hiervoor. Bedankt

2 reacties

ik denk dat de operator zich daar vergist in zijn uitleg maar een deel van de punten kunnen wel komen te vervallen bv en na de vervaldag zijn dien wel verdwenen dan, dit wordt ook wel op myproximus gemeld en staat er iets in de zin van opgepast x aantal komen te vervallen op ...
Reputatie 7
Badge +3
@david d
David,
er werd een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Het is niet logisch dat je punten verdwenen zijn.
De dossierbeheerder gaat dit nakijken en zal contact met je opnemen.
Groeten,
Tina

Reageer