Vraag

Bizz club punten

  • 20 November 2019
  • 14 reacties
  • 315 Bekeken

Sinds wij de melding kregen dat de Bizz Club verdwijnt proberen wij onze punten om te ruilen. Dit zijn er wel wat, 31023 punten om precies te zijn. In het verleden hebben wij dit altijd online gedaan. Hier zag je duidelijk welke voordelen je voor welke punten kon kiezen. Sinds de melding dat we deze moeten inruilen voor 30/11/2019, lukt dit niet meer.

Wij krijgen steeds deze foutmelding "Omdat je veel punten hebt, vragen we je omwille van veiligheidsredenen, contact met ons op te nemen voor 30/11, om al je punten in te wisselen. Onze excuses voor dit ongemak."

Nochtans hebben wij ook in het verleden meer dan 30000 punten zo omgewisseld, toen was er nooit sprake van veiligheidsredenen, maar kom.

Ik heb ondertussen al 3 maal gebeld met de klantendienst ivm dit probleem. De eerste persoon zei me dat ik dat gewoon telefonisch kon doen. Dus ik moest maar zeggen wat ik wilde en dan zou zij dit in orde brengen. Toen ik zei dat ik niet wist wat ik wilde omdat ik niet wist wat er allemaal was en of ze mij dan even alles kon opsommen wat er was, zei ze dat dat niet mogelijk was. Ze ging het aanpassen dat ik terug online punten kon inruilen. Dit werd me ondertussen al tot 3 maal toe beloofd maar ik krijg nog altijd dezelfde foutmelding. Binnen 10 dagen vervallen mijn punten en kan ik deze niet meer gebruiken. Misschien is het dat wat Proximus wilt? Dat iedereen zijn punten verliest?


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tina A06 Ik heb hiervoor dossier 43770829 opgemaakt voor de Bizz Club. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella

@tina A06Ik heb hiervoor dossier 43770829 opgemaakt voor de Bizz Club. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder contacteren. Groetjes, Antonella

Hoe contacteren? Ik heb nu al via dit forum, va het contactformulier, via  Messenger en via jullie Facebookpagina dit bericht achtergelaten. Bellen doe ik niet meer want dan krijg je te horen “ik heb het opengezet, binnen enige tijd zal u dit terug online kunnen raadplegen” En dan gebeurt er niets.

Reputatie 7
Badge +4

De dossierbeheerder zal je contacteren op uw gsm-nummer ivm de oplossing.
Mvg, Koen

@AntonellaD  @KoenN 

Wel grappig, net een mail in mijn inbox gekregen. “pssst, je laatste punten liggen op je te wachten, laat ze niet verloren gaan!” Tsja… dat probeer ik. En ik zeg er wel bij dat het grappig is maar eigenlijk is het verre van grappig. 

 

 

De dossierbeheerder zal je contacteren op uw gsm-nummer ivm de oplossing.
Mvg, Koen

Trouwens, zoals  ik al aangaf op Facebook en via Messenger, verkies ik om via mail gecontacteerd te worden. Jullie doen alles telefonisch en zo hebben wij, als klant, nergens een bewijs van wat er gezegd/beloofd is geweest. Wel handig natuurlijk.

Blijkbaar ben ik niet alleen, wie of hoe kunnen we Proximus contacteren om dit asap in orde te brengen?

 

TUI: Morgen pas komen de medewerkers van het Proximus team terug langs hier op het forum om je hiermee verder te helpen.

Iemand om me verder te helpen???

 

Nog altijd niets gehoord… 26 november ondertussen al.

Still waiting for a solution…

Bellen, mailen, chatten, … allemaal gedaan, tot op heden zonder reactie of oplossing. Dat vind ik triestig voor een ‘professioneel’ communicatiebedrijf.

en niemand van Proximus die nog reageert, ze willen gewoon die punten niet meer inruilen 

Ik denk dat er nu ook door de recente vakbondsacties er minder bezetting is ...

@KoCa ik heb nogmaals gebeld, ze gaan de catalogus online niet meer open zetten.

Ze hebben me wel een overzicht gegeven van wat je kan kiezen.

25000 waardebon Proximus van €200

12500 waardebon Proximus van €100

7900 waardebon Ici Paris XL van €25

7500 waardebon Inno van €25

7000 waardebon Fnac van €20

6250 waardebon van Proximus van €50

5800 2 Kinepolis tickets

5000 waardebon H&M van €20

4300 waardebon A.S. Adventure van €15

En dan kan je nog Unicef steunen of belminuten kiezen maar daar weet ik de juiste punten niet van. Ik heb dit dan telefonisch besteld. Hopelijk helpt dit u ook wat.

Ik heb een case openstaand, daarmee kunnen ze me telefonisch niet verder helpen.

Ik hoop alsnog op een oplossing…

 

Reageer