Vraag

beta versie my proximus

  • 8 November 2019
  • 15 reacties
  • 426 Bekeken

Beste,

Ik heb mij aangemeld om de beta versie van My Proximus te testen.Ik heb de App Testflight geïnstalleerd en alle richtlijnen gevolgd maar deze app meld geen nieuwe apps te testen.Waar kan ik de beta versie My Proximus downloaden ?

Groeten Johan

 

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste Johan,

Ik heb uw vraag/probleem doorgegeven om te kijken naar een oplossing.

Ik hou u verder op de hoogte.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +1

@Joel M. Via app TestFlight zelf. Deze vervangt dan automatisch de originele. Bij mij is het gelukt om te installeren. Doe ook mee. Vreemde is via mijn iPad gaf TestFlight Franse taal aan, ken geen snars van Frans, via mijn iPhone in het Engels, en dit snap ik goed. Helaas geen Nederlands bij TestFlight. Heb zowel op mijn iPad en iPhone de beta versie van MyProximus staan. Op het eerste gezicht niet slecht 😉

Beste Johan,

 

Hier ook meer beta dan app lol: Aangemeld om testen maar helaas ook géén apps gevonden met die TestFlight. Ondanks gevolgde instructies...

Groeten Bavo

is dit alleen voor iOS systemen dan ?

Reputatie 7
Badge +1

@Martin. Weet het niet. Heb alleen maar IOS systeem. Heb deze app kunnen installeren via TestFlight. Geeft ook een klein geel bolletje aan onder de app. Had toen nog de oude IOS versie opstaan. Heb deze pas vernieuwd na installatie van MyProximus app. Staat ook een mogelijkheid om met de test te stoppen en dan kun je de originele weer terug installeren via de App Store. Zullen zien 😉

Oké, bedankt Antoon,

mss probeer ik het ook eens op mijn iPhone 6 die ik nog liggen heb, al gebruik ik deze meer om eens een test te doen en dacht ik eerder om het te proberen op mijn samsung Galaxy Note 8 die ik wel dagelijks gebruik. 

Reputatie 7
Badge +1

Weet niet of je dat kan. Wij hebben daar een mail van PX van gekregen of we mee wouden doen en deze week de mail van de TestFlight.

Reputatie 5

is dit alleen voor iOS systemen dan ?


Is ook voor android. Ik heb een bericht gekregen via de MyProximus app. En dan na inschrijving een mail gekregen met een link voor vervangen van de app door de beta. Er zitten wel nog wat fouten in. Zo kan ik enkel mijn internet comfort zien maar als ik er op klik krijg ik het beroemde “oeps er ging iets mis” scherm.

Ach ja dan zal ik er niet veel energie in steken want ik heb daar geen mail voor ontvangen en er zullen er wel genoeg zijn die zullen meehelpen aan het debuggen van deze beta versie, al heb ik de indruk dat het debuggen van de huidige versie ook nog niet rond was 😄

Reputatie 7
Badge +1

Heb iPad en iPhone. Op alle 2 geïnstalleerd. Kan in alle velden en geeft alles aan wat ik heb. Geeft wel 5 telefoonnummers aan, terwijl ik maar 3 nummers heb. De app draait wel niet mee op het scherm als ik mijn iPad draai. Verders nog geen problemen 🤗

Reputatie 7
Badge +1

Heb vandaag betaling gedaan van mijn factuur en dat ging goed 😉 Zit nu in de verwerkingsproces bij PX. Nu alleen nog het testen van inruil Premium punten 🤔

Reputatie 5

Ik moet zeggen dat het wel goed wordt opgevolgd. Krijg regelmatig reactie op de meldingen die ik deed.Fout met internet comfort is opgelost.en probleem van vastlopen is ook verdwenen. Volgens de laatste mail is de lancering voor iedereen kortbij.

Laat het ons hopen en de toekomst zal het wel uitwijzen zoals altijd 😉

Reputatie 7
Badge +1

Ik moet zeggen dat het wel goed wordt opgevolgd. Krijg regelmatig reactie op de meldingen die ik deed.Fout met internet comfort is opgelost.en probleem van vastlopen is ook verdwenen. Volgens de laatste mail is de lancering voor iedereen kortbij.

Weet niet of dit goed wordt gevolgd. Krijg altijd zelfde antwoord bij mijn feedback via de app, dat ze het ontvangen hebben. Maar echt een antwoord op wat ik schrijf heb ik nog niet ontvangen en ook geen mail dat de lancering kortbij is. En dat vindt ik jammer 🤨🤔

Reputatie 7
Badge +1

Blijkt dat de proefperiode van testen voorbij is. Als je op de Myproximus app drukt ga je gelijk naar de Apple store voor een update. Heb meegewerkt op verzoek van PX met de test versie. Bedankt PX dat je mij niet verwittigd hebt dat deze periode voorbij is en van nooit een terug koppeling te hebben gehad op mijn feedback. TOP 😔🔝

 

Reageer