Bestelling R4WEBSHOP007675265

  • 24 June 2020
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb op zondag 21/06/2020 rond 16u00 een tv samsung via my proximus(Enjoy!) bestelt. Waarvan ik 349 euro reeds al voor betaald heb. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling  → na de betaling krijg ik op het scherm de volgende: 

Bedankt!

Je bestelnummer: R4WEBSHOP007675265
Aangemaakt op: zondag, 21 juni 2020 16:06:37  

 

 

Referentie van de bestelling : R4WEB007675265
Totale kostprijs : 349.00 EUR
Begunstigde : Proximus

Betaalreferentie :5309118897

 

Ik nam meer dan 10 keer contact met de klantendienst en niemand kan mij er helpen “ wij zien niets terug van uw bestelling”. 

Kan er iemand mij verder helpen? Graag zie ik uw antwoord zo spoedig mogelijk tegemoet 


6 reacties

Ter info: Iemand van proximus zelf zal je wel verder info kunnen geven maar dat zal pas morgen zijn als ze hier terug op het forum langskomen en de achterliggende diensten kunnen aangesproken worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Ali Al Obaidi Dossier 45457211 werd eergisteren opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, 

 

Hoeveel werkdagen moet ik nog wachten? En wie is mijn dossierbeheerder? Kan je mij zijn/haar contactgegevens bezorgen? 
 

bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ali Al Obaidi Zodra het dossier in behandeling komt, neemt de dossierbeheerder contact op met jou. Dit duurt gemiddeld 10 werkdagen. Groetjes, Antonella

Dag @AntonellaD, Ik zit bijna 13 dagen aan het wachten en niemand kan me er helpen. Ik vind het heel vervelend. Ik nam meer dan 15 keer contact met jullie op nog steeds geen oplossing gevonden. Ik zou graag mijn dossier zo spoedig mogelijk behandeld worden. Mvg, Ali 

Reputatie 7
Badge +3

@Ali Al Obaidi Het dossier 45457211 is op de hoogste prioriteit ondertussen gezet.Excuses alvast dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

 

Reageer