Beantwoord

Bestelling Bizz-club annuleren

  • 31 May 2019
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Is het mogelijk om een bestelling die ik heb gedaan op mijn bizz-account te annuleren?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 June 2019, 17:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hallo
Ik heb mijn gegevens aangepast. Het was een bon van de H&M die ik besteld heb op 31 mei. Ik vind het bestelnummer wel niet terug.
Hallo C.G.
Over welk soort bestelling gaat het?
Heb je een bestellingsnummer voor mij of kan je jouw gegevens aanvullen op jouw profiel hier op het forum?
Dan kan ik eens kijken.
Hey C.G.
bedankt voor de extra info. :)
Ik ga horen als we deze kunnen annuleren of niet.
Hey C.G.
Het is gelukt om de bonnen te laten annuleren. ;)
Ik heb dan ook vandaag de punten teruggezet op jouw Bizz Club account.
Deze staan al ter jouwer beschikking.
Prettig weekend. 🙂