Beantwoord

Bestellen van extra volume via MyProximus

  • 30 mei 2018
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Hallo,

ik heb gisteren avond extra volume (4 om exact te zijn) bij besteld wat voor mij gratis is omdat mijn internet datavolume op was. Maar mijn internet is nog steeds traag en ik zie dat de extra volume is niet bijgevoegd. En ik zie ook dat ik op mijn email telkens orderbevestigingen krijg de hele tijd terwijl ik maar 4 bestellingen heb gemaakt (zie foto).

icon

Beste antwoord door LinosD 30 mei 2018, 18:34

We zien hier intussen ook al het volume toegevoegd aan je balans, hbezzizi, dus dat lijkt al in orde. Herstart even je modem en laat weten wat dat geeft, als je wil.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
We zien hier intussen ook al het volume toegevoegd aan je balans, hbezzizi, dus dat lijkt al in orde. Herstart even je modem en laat weten wat dat geeft, als je wil.

Reageer